Z vlastní zkušenosti nej olej je Total 10W-40 měl jsem i Mogul, ale ten se mi nezdál, tak už jezdím zase na Total...
Co se týče termostatu s tím jsem si měl šanci hodně pohrát... zkušenosti s origo nemám, protože to co za to chcou je nechutná pálka... Nejlepší je koupit nějaký obyč nejlépe Meyle za 700 stovek celej komplet a jít do škodovky a koupit origo modré čidlo na teplotu a pak nejlevněji na
www.skoda-dily.cz koupit origo termostat a použít právě ten origo... Problém totiž je, že tysnímače neorigo žluté teploty ukazujou všechny na budíku nesmyslně což mě hodně štvalo. A další problém je u termostatů, které bud po týdnu přestanou fungovat správně anebo přestanou těsnit. řezat tu tyčku na termostatu je největší hovadina co bys mohl udělat, protože pokud se tvůj problém vyřešil zkrácením té tyčky, tak by to znamenalo, že úplně nedovíral a vůbec cokoliv uděláš z tou tyčkou, tak jen zničíš termostat. Ale z mých zkušeností v čem je problém největší je z pomalým zahříváním motoru z důvodu ne špatného termostatu, ale proto, že ten termostat netěsní!!!!Stalo se mi to třikrát...fungoval týden a pak se zase zahřívalo pomalu... kupoval sem už dvě kopmlet tělesa měl 4 čidla teploty a tři termostaty (jeden origo) a dvě víka skříně doma sem různéí kombinace vařil jak o život s teloměrem v hrnci a závěr je ten, že všechny termostaty byli v pořádku jen zkrátka ty různé skříně s různýma víkama a různýma termostatama nebyli extra kompatibilní...na první pohled jakoby vše sedělo, ale jak se to parkrát povařilo už to nesedělo a netěsnilo a dokonce jeden termostat začal ve skříni štěrchat a na té 1.6ce vzhledem ktomu jak je udělaná chladící systém to musí echt těsnit to znamená, že když fouknete do té skříně skrz to víko nesmí projít nic!!! absolutně nic!!! když se tam naleje do víčka voda musí stát a ani trošku nesmí protíkat skrz termostat pak je vše špatně a věřte, že to pocítíte... Já to vyřešil tak, že sem origo termostat, jak jsou na něm ty tři packy díky kterým drží pohromadě, tak za tu část, kde drží jsem to po obvodu obrousil skoro o milimetr, aby se jakoby víc roztáhnul a byl delší a v té skříni byl jakoby trochu furt napnutej a silou těsnil a od té doby naprostej klid a zkouška, že to správně funguje je, že u teplot kolem nuly se auto zahřeje na provozní teplotuza 4 kilometry, ale tady záleží na stylu jízdy a topení, takže nejlpší je nastartovat otevřít kapotu a šahat na vršek chladiče a ten musí být skoro do provozní teploty absolutně studenej...