Voda v oleji aj po výmene tesnenia
Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
tak šrouby jsou samozřejmostí to beru ale pokud třeba prdne těsnění a ta hlava se sundá změří se a je v toleranci tak je jakýkoliv broušení zbytečný, pokud teda ještě třeba není vyžraná obvzláště v místech kde má těsnit, ono tou roviností se nedosahuje ani tak lepší jistoty těsnění jako spíš zaručení bezpečnej funkce, protože když jí budeš mít prohnutou a dotáhneš to tak tam je tolik šroubů a takový dotažení že tu hlavu prohneš proti její vlastní křivosti a ta následně může prasknout nebo se ti třeba i budou zadírat vačkový hřídele pokud je to OHC bo DOHC
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
18.6.11, 20:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
john simple píše: já to teda nikde v literature nevidel a ani nevim o nikom v blizkem okoli, ze by to delal ale ale džone nekecej přímo ses mě ptal co si bere borec v Ově
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
18.6.11, 20:55 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
no ja som hlavu zabrusil ale iba smirglom lebo lepsie nastroje som nemal poruke... ale inak za tu vodu v oleji mohla vypadnuta mrazova piostka (aj ked nechapem jak mohla vypadnut ked nemrzlo ) takze problem vyrieseny
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
18.6.11, 22:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
hlavu zabrusovať šmirglom noo ty si číslo...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.6.11, 08:53 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
Hiro píše: john simple píše: já to teda nikde v literature nevidel a ani nevim o nikom v blizkem okoli, ze by to delal ale ale džone nekecej přímo ses mě ptal co si bere borec v Ově skleroza a Havířov není blízké okolí
|
19.6.11, 09:34 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
michalkatka píše: hlavu zabrusovať šmirglom noo ty si číslo... No já bral blok taky jemným šmirglem, abych se zbavil starýho těsnění. Hlavu jen očistil.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
19.6.11, 12:04 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
a vyměnil jsi alespoň i olej v motoru? a to ještě ho propláchnotu proplachovým, protože díky tomu šmirglu si uděláš krásnou brusnou pastu z oleje
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.6.11, 17:39 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
Hned se neměnil, až po nějakym měsíci. Od té toby tam už mám 3 náplň.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
19.6.11, 20:42 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
na staré tesnenie a karbón používam takú škrabku, dá sa použiť aj planžeta s orezávatka, niečo s rovným a ostrým britom... kwiko používa dláto, tiež super pomôcka...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.6.11, 06:49 |
|
|
Sotek
Příspěvky: 586
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
pokud odejde těsnění, hliníková hlava se musí srovnat vždy ( nehledě na to že i ocelové právítko by se podle pravidel metrologie mělo každý rok kontrolovat, což nedělá as nikdo takže ani nevíte jak ho máte rovný S jemným šmirglem ne, párkrát jsme to už také viděl ( pokud je použit na odstranění nečistot po starém těsnění ) Jen si nerovnejte hlavy a nedělejte přesahy, budete tu každý rok - dva psát - ztrácí se mi voda, nebo přehřívá, bublá apod
_________________ Trabant 601s - už není Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný
|
20.6.11, 15:00 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
Citace: Jen si nerovnejte hlavy a nedělejte přesahy, budete tu každý rok - dva psát - ztrácí se mi voda, nebo přehřívá, bublá apod to jsem nějak nepochopil... To jako že to máme přenechat "odborníkům"? Nebo máme ten motor zahodit do kopřiv a sehnat jiný?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
20.6.11, 15:27 |
|
|
Sotek
Příspěvky: 586
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
né, tím jsem chtěl říct že jenom vyměnit těsnění pod hlavou nestačí. Pokud odejde těsnění, tak vždy srovnat hlavu a zkontrolovat přesahy. PS: nemyslím že jsem to napsal nějak nepochopitelně
_________________ Trabant 601s - už není Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný
|
20.6.11, 16:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
Exithus píše: Nedávno sa mi na dialnici nejak rapídne rýchlo začal prehrievať motor. Keď som odparkoval a pozrel sa čo je s tým tak - voda v oleji. Napadlo ma že prasknutá hlava alebo tesnenie, tak som to otvoril, hlava bola ok ale tesnenie bolo prasknuté. Ale po výmene tesnenia a nasadení všetkého naspäť aa dotiahnutí hlavy som dolieval olej a potom vodu a kukám - voda tečie priamo do oleja (bez toho že by som štartoval alebo niečo také) kde môže byť chyba? prasknutý blok? zle dotiahnutá hlava? nič iné ma nenapadá shodíš vanu a ledničkovým kompresorkem tlakuješ chladící soustavu, čumíš zespodu do motoru a ono někde kapne tak to najdeš,
|
20.6.11, 17:17 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
Sotek píše: Jen si nerovnejte hlavy a nedělejte přesahy, budete tu každý rok - dva psát - ztrácí se mi voda, nebo přehřívá, bublá apod Taky že se mi pořád i po výměně těsnění vodá ztrácí, po 500 Km jsem od půlky zase na spodní čárce, ale neřešim to, určitě to chtělo vše udělat . Nevařim, ručka teploměru už skoro nekmitá, olej vypadá stále dobře, tak co.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
20.6.11, 17:51 |
|
|
Sotek
Příspěvky: 586
|
Re: Voda v oleji aj po výmene tesnenia
pokud to máš na couračky a neni to zrovna fabka nebo pěkná felina tak jde o ho*vno a taky bych na to sral
_________________ Trabant 601s - už není Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný
|
20.6.11, 18:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|