Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 23:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 motor z favorita - uprava a oprava ... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
Na včici by vule byt snad ani nemela vyt jakmile dotahnes rozvody, vule na klice sparovyma merkama nevim jak se meri xD to sem fakt nikda nedelal, ale setinakem se to dela tak, ze natlacis kliku na jednu stranu na doraz, vynulujes a potom pretlacis na druhou stranu na doraz a musis tam mit i stare axialni krouzky, co se tyce toho, ze ojnice ma na klice axialni vuli je to normalni


4.7.11, 21:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
PS: kde v ol. kraji bydlis? ja na motory mam prakticky veskere meridla


4.7.11, 21:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
tak 25 km od Prostějova, 20 km od Vyškova, a cca 22 km od Kroměříže

malá dědina jménem Koválovice - Osíčany :)


5.7.11, 05:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
michalkatka píše:
nemiešate tu presahy vložiek s axiálnymi vôlami :?:


axiální vůle na klice je v rozmezí 0,04-0,1mm

trady: axiální vůle na vačce musí být protože vačku zajišťuje takový víčko pevně přišroubovaný na blok kdyby jsi k němu dotáhnul kolo a i vačka by se o to víčko pevně opřela tak se nebude točit.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


5.7.11, 07:50
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
když jsme u té vačky tak jsem jí včera vydělal ale překvapila mě tam jedna zásadní věc a tu že je uložená přímo v bloku, nemá žádné kluzné ložisko, možná jen ze strany od převodovky je tam futyrko ve kterém se otáčí a za tím je to víčko které "odděluje" motor od setrváku - převodovky

vydělával jsem jí proto že bych jí rád aby byla ostřejší tak decentně ale at je ten chod motoru co nejlepší a táhne do spodu - je jasné že to nebude jak u naftáků ale například naše fábka 1.4 Mpi tuším 44 KW táhne solidně už od 1500 ot/min


5.7.11, 08:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
jj točí se přímo ve vývrtu v bloku, nejsou tam žádný pouzdra. Ono s tou ostřejší moc neočekávej že pujde od spodu to by jsi musel použít vačku maximálně z nějakej feldy, myslím že jak měl Ondra protože cokoliv už pak s hodnotou nad 260/260 a vejš jede spíš od 3000ot/min. Když jsem měl na favo motoru 280/280 tak do těch cca 3000 to bylo živý jak stará vyšeptalá 105ka akorát s tím rozdílem že když jsi jel po městě na 4ku tak dokud jsi nemusel zastavit tak to pořád jelo klidně i do menšího kopce stačilo jen přidat plyn a ono to zkouslo jen to prostě nezatáhlo :-D ale zase to bylo i na dálku že když jsi se pak rozjel hodil 5ku a jel do 3000tis tak to jelo za 6-7 litrů

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


5.7.11, 08:32
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
aha :)


5.7.11, 08:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
zkousel sem takový pokus a to že jsem do válců z písty nalil tech. benzín a čekal jsem jestli bude prosakovat a byl jsem nemile překvapený že to normálně odkapávalo ....

co jsem zkoušel jednotlivé válce z písty která byli už vymontované tak tam ten tech. benzín neutikal - vydržel tam den a pak se možná začal odpařovat proto se chci zeptat jestli mám ty válce z bloku vydělat a dát tam ty z té felicie a na písty dát stírací kroužky které si "vybrus" udělají samy nebo mám raději koupit celou sadu viz třeba zde:

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... licia.html

Díky za vaše názory ;)


24.7.11, 17:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
nikdo se nepodělí o svoje názory ??


26.7.11, 15:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
Kup tu sadu a kašli na pouhý kruhy...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


27.7.11, 11:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
osobne si myslím že je to jedno, ten motor čo benzín nepresakoval honovanie vyzará ako? aká tolerančná trieda sú piesty a vložky, niesú krúžky totálne zakarbónované v drážkach?

je mi divné že vôbec nepretečie, buď to tesní Mazut, alebo neviem, vždy to minimálne jemne slzí, alebo prasakuje

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


27.7.11, 12:50
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
písty jsem vydělané neměl takže nevím jak vypadají ale píst i hlava nad pístem jsou pěkně černé takže už to asi nemělo i dobrou kompresi

jak jsem psal nalil jsem tam tech. benzín a cca po minutě už od kapával skoro od všech pístů ....

pak jsem zkusil do každého válce nalít cca 10 -15 mm mot oleje ( 10W40 ) a ten už taky během 3 dní utekl takže bud to použiju ty válce z písty z té felicie které tech. benzín drželi lépe a na písty dám ty "univerzální - samovýbrusné kroužky "
nebo nechat vložky na 1. výbrus
a nebo koupím celou sadu pístů i z válci -

proto se ani ptám jak bych na tom byl - co by vyšlo lépe


27.7.11, 15:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
to je ťažko, neviem či existujú výbrusové piesty na Fav/Fel nakoľko oficiálne sa výbrus nerobí kôli materiálu vložiek...

ak ti olej 10W40 udržal 1 deň tak je to myslím ok...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


27.7.11, 21:27
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: motor z favorita - uprava a oprava ...
aha tak to jem ani nevěděl ....

takže bud to teda sehnat ty samovýbrusné pístní kroužky a nebo celou tu sadu písty z vložkama teď jenom co by bylo lepší no

nebo už rovnou sehnat klikovku z písty, vložkami, ojnicemi z fábky ...


28.7.11, 05:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz