Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 23:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 karbec fávo a neskutočné otáčky 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 195
Bydliště: Trnava
Příspěvek Re: karbec fávo a neskutočné otáčky
To s tymi svieckami je zaujimave, teraz aby som spravne pochopil, nove sviecky na plyn ti robili problemy a stare na benal nie? ake si tam mal na ten plyn?

Na 136 som s LPG vzdy pouzival Brisk D14YC, ziadne specialne na plyn a.p. sa neoplati kupovat, problem nebol ani v zime, Radsej nos jednu nahradnu sadu vo vybave a mas pokoj...

_________________
Škoda Favorit 135LS 1992 with 136 engine


28.7.11, 08:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: karbec fávo a neskutočné otáčky
Clovece, a vies ty vobec ze karbec bezi na benzin este hodne dlho aj ked mu odpojis privod? Nebude to tym..?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


28.7.11, 11:42
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 95
Bydliště: Levice
Příspěvek Re: karbec fávo a neskutočné otáčky
BORISROSSI : Ano pochopil si správne. Staré frčia bezproblémovo a nové ani nechytli na LPG. :sick: Na čo som ich potom kupoval to neviem.
Staré sviečky na benál ti teraz neviem povedať lebo sa nepamätám a som v práci, ale boli volačo ako D1.Y .... či niečo také - proste staré obyčajné.
Ale tie nové čo sú akože "špeciálne na plyn" sú "BRISK SILVER DR15YS". V predajni autodielov mi ženská povedala že tieto dávajú často do favoritov aj novších áut čo sú na plyn a nikto sa nesťažoval. To asi preto lebo tý zákazníci obchádzajú tú predajňu už z kilometra... :)

Nie som žiadny profík v elektronike (možno ani na úrovni hobbistu), ale dávalo by mi zmysel že sviečka na plyn musí dať inú silu iskri ako na benzín - veď v tom je ten rozdiel.
A asi pri takých nových sviečkach na plyn by som mal dať nový kondík, regulátor a hlavne baterku. To je len môj názor. Proste favorit mi s týmito novými plynovými sviečkami nechcel hodiť dostatočnú iskru (pretože som to čekoval, viem že iskru hádzali - no nechápem to aj tak...)

Darklord: Viem že fávu trvá kým prejde z benálu na plyn. Ale ono to v tom ten problém nebol. Za jeden celý deň štartovania by to hádam malo preskočiť najneskôr v prvých 10 minútach... :wink: no nie? Na benzín mi neide ani teraz. proste niečo v karbeci. S LPG startujem a na to aj jazdím... zatiaľ mu to stačí.

Dávam ešte pár dní tomu karbecu, čo ak sa mi to náhodou podarí spraviť aj na benzín. Ak nie, niekde už hádam zoženiem iný karbec v dobrom stave.

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor.
Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993
Passat B3, 1,9D, 1993
Favorit 136L, 1990


Naposledy upravil DemolitionBoy dne 28.7.11, 14:42, celkově upraveno 1



28.7.11, 14:30
Profil

Příspěvky: 95
Bydliště: Levice
Příspěvek Re:
gokralik píše:
Ventily jsi seřídil? Je to většinou po výměně rozvodů nutné udělat.

Ano zriadil som ich podľa návodu na 0,20 mm. Teplota motora bola asi 18 až 20 stupňov (auto bolo už týždeň vo vykurovanej garáži. Kúpil som si tú "špáromerku" či jak sa to volá a podľa toho som to zriaďoval. Ono to skôr klepe asi kvôli tomu že predstih som si nastavoval len tak od ucha a musím to ešte vyladiť.

Mimochodom len tak pomymo ma zaujíma... Kedy to klepe? Keď je menšia ventilová vôľa, alebo väčšia vôľa?

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor.
Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993
Passat B3, 1,9D, 1993
Favorit 136L, 1990


28.7.11, 14:39
Profil

Příspěvky: 95
Bydliště: Levice
Příspěvek vôľa plynového lanka
Má mať plynové lanko od úchytky až po kladivko nejakú vôľu, alebo to má byť napnuté fest.
Pýtam sa lebo som to asi zriadil zle.
dotknem sa plynového pedálu a otáčky mi vyletia na 4000 a pustím pedál tak motor zdochne... čo som tam pobabral?

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor.
Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993
Passat B3, 1,9D, 1993
Favorit 136L, 1990


1.8.11, 11:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: karbec fávo a neskutočné otáčky
plynové lanko má mať vôľu, nesmie byť našponované....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.8.11, 17:00
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz