Autor |
Zpráva |
J.Novák -pepafavo
|
Odpověď
Je pravdou že největší zátah má motor od 3200 ot až po 5800 ot , ale že by do těch 7000 nějak výrazně ochabl to se říct nedá.
Převodovka je opravdu série ale z formana
A to s těma 160km/h jsem myslel trochu jinak (160 je tam v celku hned - zatím neměřeno , ale maximálka s tímto motorem když byl osazen karburátorem upraveným pro rely kros byla 185 km/h.)
Jo a stou 1,6 asi jak to vydím já je to litina moc kg navíc a ještě k tomu ve předu, pak ty nádherný kola ZR17 Hm tak to bude asi ten nej problém nemyslíš ? Tak počítej
Já teda kola nemám jsou tam plechy 175 R13 originál jen poklice fel.
Na ty 17 by si potřeboval tak 50 HP navíc aby to mělo trochu odšťuch a né aby ti to jezdilo po takovejch úpravách skoro jako sériák to je pak ta paráda s těma kolama trochu drahá né ?
No a s tou fábií se rozmysli ta stará 1,6 co Volkswagen už nechtěl tak se jich musel někde zbavit.
|
4.3.06, 21:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jožina
|
Re: Odpověď
J.Novák -pepafavo píše: Je pravdou že největší zátah má motor od 3200 ot až po 5800 ot , ale že by do těch 7000 nějak výrazně ochabl to se říct nedá. Převodovka je opravdu série ale z formana A to s těma 160km/h jsem myslel trochu jinak (160 je tam v celku hned - zatím neměřeno , ale maximálka s tímto motorem když byl osazen karburátorem upraveným pro rely kros byla 185 km/h.) Jo a stou 1,6 asi jak to vydím já je to litina moc kg navíc a ještě k tomu ve předu, pak ty nádherný kola ZR17 Hm tak to bude asi ten nej problém nemyslíš ? Tak počítej Já teda kola nemám jsou tam plechy 175 R13 originál jen poklice fel. Na ty 17 by si potřeboval tak 50 HP navíc aby to mělo trochu odšťuch a né aby ti to jezdilo po takovejch úpravách skoro jako sériák to je pak ta paráda s těma kolama trochu drahá né ? No a s tou fábií se rozmysli ta stará 1,6 co Volkswagen už nechtěl tak se jich musel někde zbavit.
Zdar.
Já mám sležební fabii 1,4 50kW 8V a tuším 116Nm je to krátká. kamarád z telekomu má kombi 1,6 feldu váha +- stejná. natře mi to kdy bude chtít....mám tam stovku tak kolem 14-15s
ta fabie váží 1095kg. kolik váží tvůj forman?? o 200 nebo 150 míň....že by to dělalo 6s ????? nebo žeby starej karbec z fava a rozdělovač seriovka dělal lepší průběh než MPi?? a to tak že by přidal cca 6s. pak nechápu výrobce....
jinak držím palce, ale nevěřím že je to seriovka...
mimochodem kolem deviti sekund má Krátká fabie RS která váží cca 1095kg má 96kW a krouťák kolem cca 300Nm....... opět nechápu výrobce.....
|
6.3.06, 08:15 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
To Anonmní pá 03.03.06, 22:50
proboha nekrm tady lidi temahle totalnima nesmyslama - mozna ze titohle zere tvoje holka ale lidi tady zas nejsou tak blby jak myslis. Asi ti dou stopky 2x pomalejc nez maj, protoze tocit 7200 rpm se seriovou vackou je hodne dobrej vtip - navic nevim proc tocis takovy otacky, kdyz maximum kroutaku i vykonu uz si davno prelez - a to ze das do kopce octavii TDi, tomu bych veril - jenomze to jeste nevis, ze ta octavie tam mela kopnutou sestku a tocila 1800 rpm pri spotrebe 5l/100 a tys tam drel vytocenou trojku se spotrebou 20/100 - co dodat.... jestli tobe nahodou na klavesnici blbe nefunguje tlacitko 0 a nechtels nahodou napsat 90s misto deviti - to bych ti pak veril - to ja mam se svym plynakem 135 a stalym pomerem 3,8 pri plnym nalozeni taky - no mozna ze ja mam tu stovku i za 80s
|
6.3.06, 14:40 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12125 Bydliště: Tynec n.L.
|
Favoraketa...?
Zkusim to trochu objektivne (kdyz to pujde):
7200rpm ... pokud vemem v uvahu ty lestene svody a buhvijaky karburator, veril bych ze toho ta Fabie dosahne, tuhost bloku bude mit zrejme lepsi nez puvodni motor. Mozna otackomer v tak vysokych trochu keca, ale 7000 rpm bych za nesmysl nepovazoval.
9s 0-100? Obujte seriovou 781.136 na 175/55R13 a mate 4s k dobru proti udaji vyrobce, castecne zvetsite akceleraci, castecne vam keca tachometr. Mozna ten tachometrovych 100 tam je opravdu za 9s... pokud ten motor lze takhle pretocit, tak tu tachometrovou stovku udelate na dvojku. tak proc ne? Neznam presne zprevodovani Fava, ale 130ka s lestenym sanim se za dva dala dostat na 90, kdyz byla dobre udelana.
Jestli ty hodnoty jsou pravdive je jedna vec, ale verim, ze budiky to ukazovat muzou. Zejmena budiky z Fava, ze...
|
6.3.06, 16:38 |
|
|
RK
|
K těm sedmnáctkovejm kolům na fávu s motorem 1.6 jsem přesně věděl, že si tady někdo bude myslet jaká to je hmota k rozhejbání navíc a musím zklamat, protože rozdíl je asi 0,5 s z nula na sto a hmotnost motoru litinového oproti hliníkový 1.3 nebo 1.4 doporučuju nastudovat, protože není to tak tragický, asi jako prázdná nádrž nebo plná. Ať počítám jak počítám, pořád nemám těch tvejch devět a to nezohledňuju, že na jedničku a dvojku s 205 kama dostanu na silnici těch koňů ohodně víc, než se 165 prohrabeš křižovatku tak tam mám za tři. Kola jsou kompromis a když to rozparádíš tak to s nima můžu do zatáčky poslat pěkně ostře i za cenu menšího zrychlení. Prostě neupravená 1.4 která má objem honěný zdvihem a je to nadčtverec a ve fóbii jezdí 0 - 100 za 15s a při 5500 jí dojde dech, dřív než to zarazí omezovač( na to nemá vliv karbec, ale vačka) tak ve fávu s převodovkou z formana, který má převod myslím 3,8( nevím, jestli byly i 4,22, ale myslím že to měli až feldy 50Kw) to prostě za devět jet nemůže. Trošku počty fabia 1.4 1100 kg = 22 kg/kW, favorit 900 kg - 18kg/kW to znamená velmi hrubým odhadem kde nepočítám odpor vzduchu a zpřevodování a spoustu jiných hodnot nějakých pár sekund navíc - pár jsou dva, když to vynásobím dvěma abych smazal všechny pochybnosti tak mám 4 sek dolu, takže jedenáct a na týhle hodnotě bych viděl, že by se měla diskuze odvíjet.
|
7.3.06, 20:02 |
|
|
Návštěvník
|
jj, do formanu(vsech) se uz od zacatku davaly prevodovky se stalym pomerem 4,22, do facek jen na prani a od 1,1,93 se davaly kratky spajzky uz i do vsech facek (sakra tak kterej blbec zrovna do myho formana hodil dlouhou prevodovku
|
8.3.06, 09:25 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
Jo a jinak s tim turbem ti tu vsichni prejeme hodne zdaru - aspon poznas, co to znamena chuda smes i pri spotrebe 30/100 Vstrikovace (nebo prutok karbcem) bude na max, a vono to bude porat chudy Sakra ted me napada - kdyz tam das to turbo, to budes mit stovku pocitam tak za 5-6 vterin a hrabat budes i na ctyrku, ne-li na petku. Inzenyri od ferrari nebo porche budou jenom tise zavidet - sem teda rad ze mi v garazi stoji taky takovej autak, o jehoz potencialu se mi ani nezdalo
RADA: zkontroluj si tachak - to mi pripadne jako zasadni vec - ja kdyz si pritahnul svyho formana, tak sem tam mel taky hnedka 150¨, kolikrat i na petku do kopce, a vazne sem si myslel ze tolik jedu, az sem pak prisel na nemilou vec, ze mi to keca tak o 40%
|
8.3.06, 09:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|