Tesneni pod hlavou problem...
Autor |
Zpráva |
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Jak moc je hlava snížená poznáš - na několika místech na kraji dosedací plochy je takový prolis, který značí maximální možné snížení hlavy - je to jako u vzorku pneumatiky - když je už moc sjetá, má tyhle prolisy mělčí a mělčí....
Nevim sice, kolik je původní hloubka toho prolisu, ale tipuji tak 1,5-2mm.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
9.12.06, 00:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Vitezslav píše: Neviš na kolik přide nova hlava na Fačko?
unás neustrojená 2000kč..
|
9.12.06, 00:40 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
to ti tu opravu asi skur...., hlava se přebrusuje o 0,1 milimetru, pokud je moc sežraná tak to ani nejde, že by se šrouby natahovali to jsem ještě u fa neviděl, co vím tak šroub praskme jak začíná závit, jám to tahám všechno přes momenták, dělal jsem včera hlavu a opel astra a na závěr tam bylo přidat 30 stupnů,pak zahřát na 80 a přidat 30 stupnů dva krajní nešly tak max 15 stupnů až zatepla, kdybych to udělal podle návodu tak je urvu, těsnění jsem měl s garantovaným stlačením
1,4 miloš
|
9.12.06, 11:44 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
A jak je to s tou plochou na bloku ta nebejva nerovna?
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
9.12.06, 12:50 |
|
|
paca
Příspěvky: 128
|
podla mojho nazoru maš príliš zbrusenu hlavu a tlak ti urobí cestu pri tesnení,
alebo maš vnorené valce
na favu sa nehovorí o tom kolkokrat sa može prebrusit hlava ale o kolko
ja mam o 0,4 mm . da sa aj o 1 mm ale je to podla mna privela.
Pri zvýšení kompressného pomeru musíš počítať aj vyšším tlakom na ojničné a klukové ložiská
aj na samotnu klukovku
všetko niečo stojí
+výkon
+spotreba
- životnosť
nemusíš isť do extremov, lebo nieje podstatné čo ženieš ale ako.
|
9.12.06, 13:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
to rozhod a začni bádat máš to za chvilku aspon uvidíš co ti tam ti umělci podělali, třeba ti ji srovnali pilníkem a vůle ventilů z toho si nic nedělěj pokud máš lístkové měrky, tak ti to napíšu miloš
|
9.12.06, 17:31 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
To ne,ty hlavy se fakt bojim.Nemam ani kde a na parkovšti a bez pořadnyho vercajku by to nebylo ono.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
9.12.06, 17:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
své první auto žigula jsem dělal na jarově na parkovišti praha 3, měnil jsem převodovku, abych dojel domů, dneska si to ani nechci představit co to byly za orgije, měl jsem knížku starou komunistickou golovku a pár klíčů z avie miloš
|
9.12.06, 18:22 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
na parkovišti no problem, stačí ti 10 imbus,páká, ,13 ořech, 16 klíč na svíčky, schéma povolení, hurá je to, přesahy vložek maj bejt 0,07 0,13, optimum je0,1 těsnění vyjde kolem 100kč, když budeš sundávat sání, tak druhý těsnění stojí 70kč
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
9.12.06, 22:12 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.12.06, 14:38 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
To je docela pekne popsany,diky...pořad přemejšlim že na to vlitnu.Ale z moji smulou urvu polovinu šroubu.
Zejtra jdu reklamovat praci,tak uvydim pak.Dam vam vedet.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
10.12.06, 15:51 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Jenom se ješte jednou zeptam,když je vyžrana hlava,muže bejt taky nerovna ta proti strana na motoru?
A jestli jo da se taky srovnat?
Diky.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
10.12.06, 16:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já jsem pokroucený motor na fa neviděl, vyžranou hlavu co nešla přebrousit jo, ona vyžráný být může hodně, ale je v určitích místech, jako po obvodě a oproti vložkám, zreklamuj to a chtěj být u opravy miloš
|
10.12.06, 21:12 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
1. Keď pretlačilo vodu do oleja a hlava bola prebrusovaná, tipujem slabé dotiahnutie hlavy = vymeníš tesnenie a ideš
2. O koľko môžeš znížiť hlavu - tak o 2 mm ..Inak, ak máš 135 ku, tak 1 mm robí komp. pomer 9,7 a 2 mm cca 10,5-10,7 = aj keby bola hlava na 135 ke znížená o 2 mm, nemalo by to bať ešte veľa...spoznáš to aj tak, keď budeš jazdiť na predpísanú 91 tku benzín a ak motor bude klepať hlava je znížená aspoň o 0,5 mm, ak by náhodou klepal aj na 95 ku, tak je hlava s najväčšou pravdepodobnosťou znížená o viac ako 1mm...
3. Inak, to vrážanie peňazí do šáde poznám...mesačne tak 1000-2000 Sk...ale to hlavne preto, lebo niečo vylepšujem...a pchám tie prachy trochu zbytočne...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.12.06, 21:48 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Nejvic to teče při chladnuti motoru a to po celi delce u saci a vejfukovi strany to doslova teče.Před tou opravou to teklo na tom samim miste ale jenom při natlakovani chladiciho okruhu.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
10.12.06, 21:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|