za studena nechce dobre štartovať škoda 120l
Autor |
Zpráva |
Petr Němec
Příspěvky: 5 Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
pánové to já netuším, dělá mi to táta, ale vzhledem k jeho bezradnosti co s tím může být, už toho za ty léta asi trochu zapomněl. dávat to do servisu by bral jako těžko potupu, takže se mu snažím najít nějaký rady, co ještě zkontrolovat.
začneme tím předstihem, pak teda zkontroluje hladinu a pak se uvidí, co dál. do tý doby nemá smysl cokoliv dalšího řešit nebo "seřizovat" zatím díky a pak dám vědět, jestli něco z vašich rad zabralo
|
26.12.07, 12:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Šemik píše: Asi tak jak píše Ventyl Předstih je samozřejmě nutné nastavit po výměně přerušovače. Nejdřív seřídit odtrh a pak předstih (5°). Nezasekává se ti jehlový ventil v karburátoru?
š105má předstih 3-5°, 120 5-7° na stojícím motoru. na strobo na volnoběh tak okolo 10-12°
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.12.07, 12:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Petr Němec píše: pánové to já netuším, dělá mi to táta, ale vzhledem k jeho bezradnosti co s tím může být, už toho za ty léta asi trochu zapomněl. dávat to do servisu by bral jako těžko potupu, takže se mu snažím najít nějaký rady, co ještě zkontrolovat. začneme tím předstihem, pak teda zkontroluje hladinu a pak se uvidí, co dál. do tý doby nemá smysl cokoliv dalšího řešit nebo "seřizovat" zatím díky a pak dám vědět, jestli něco z vašich rad zabralo
Do servisu to nedávej, to ať tě ani nenapadne I kdyby dnes nějaký servis škodovku přijal, odvede na ní mizernou práci. Servis je pro škodovku to nejhorší co pro ni můžeš udělat..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.12.07, 14:42 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Šemik píše: Do servisu to nedávej, to ať tě ani nenapadne I kdyby dnes nějaký servis škodovku přijal, odvede na ní mizernou práci. Servis je pro škodovku to nejhorší co pro ni můžeš udělat..
potvrdzujem: vysolis tazke peniaze je velka pravdepodobnost ze to budu robit prvy krat ako by si to aj ty robil, a ty si das na vlastnom viac zalezat.
ja som dosiel do servisu na vymenu ramien a odchadzal som s pokazenym diferencialom...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
26.12.07, 14:46 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Mne to tiz rodilo . Vyriesil som to tym ze AC pumpou capunpujem dovtedy kym sa z karbiku neozyva taky vrzgavy zvuk a AC pumpa nestrati vsetok odpor pri capovani. Startujem s pridanym plynom (na plno ) ale aj tak to pri velkych mrazoch (-20 a menej) chyti az na 2alebo 3 raz tym sa netrapim kupil som predsa skodovku .Skus rozobrat a pretesnit karbec (4-5 hod. roboty ) ale oplati sa )
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
27.12.07, 21:33 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
ještě jeden fígl zkus než začnej startovat pootevři si druhou komoru v karbu teda aspoŇ mně dycky trochu drží pootevřená párkrát prošlápni plnynovej pedál a startuj bez plynu se sytičem u mně to tak funuje chytá mi i motor s prasklou hlavou kterej jsme jinak když je pod nulou neoživil
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
27.12.07, 22:09 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak tak, studený motor startovat s plnou plovákou komorou, plným sytičem ale bez plynu!! Jen před startem tak 3x prudce prošlápnout plynový pedál až na podlahu, ale při startu jej nedržet!
Pokud je karburátor a zapalování dobré, motor naskočí na prvni pokus.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.12.07, 22:31 |
|
|
Petr Němec
Příspěvky: 5 Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
píšu jak jsem slíbil. stačilo poladit bohatost a seřídit ten předstih. při jízdě se to chová téměř stejně jako předtím, ale startování napodruhý a motor se udrží. resp. napoprvý nastartuje a chcípne, napodruhý už se udrží, ale oproti deseti pokusům dřív je to naprostá pohoda. v zimě startuju jak tu píšete ostatní - napumpuju ručně, párkrát prošlápnu naprázdno plyn a pak startuju na sytič bez plynu.
jinak mám jawu, takže na startovací rituály jsem zvyklej, že každej starší stroj potřebuje to svý
určitě by všechno chtělo seřídit líp a s přípravkama, ale roční nájezd 5tis km mě do nějakých hlubších rozborek moc nenutí.
všem samozřejmě díky za cenné rady a hlavně za odkaz na Andrta
škodovkám zdar!
Petr
|
29.12.07, 01:33 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Aspoň že se to vyřešílo....btw. to šlapání plynu - v mrazech pod -10 není na škodu našlapat ten plyn třeba 10x-15x.....jednou jsem měl se startováním podobný problém a spočíval v zatuhlém lanku - benzín se pořádně vstříkl jenom při prvním sešlápnutí, ale táhlo se vracelo pomalu takže benzín nestříkal. Všimnul jsem si toho až po čase zcela náhodou, do té doby mi vůbec nepřišlo divné že se studeným motorem pomalu klesají otáčky po sundání nohy z plynu. Po pár minutách jízdy se to totiž rozchodilo, takže mazat
|
29.12.07, 02:46 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Je to ale sranda...mám skúsenosti s pár škodovicami 742 a všetky chytali v pohode takto:
ak auto nešlo viac dní, tak AC pumpou naťahať benzín do plna a potom zatiahnuť sytič a štartovať bez plynu (ak je veľmi zima, tak 5x zošlapnuitím plynu nastriekať benzín)
ak auto išlo predošlý deň, tak jednoducho zatiahnuť sytič a štartovať...
ihneď po naštarovaní stiahnuť sýtič čo možno najviac, no aby motor ešte išiel...
ak je karbec OK, tak no problem (a to som poskúšal 5 škodoviek a tak 10 korbecov)...
no áno, JAWA, to je niečo iné...preplaviť, 3 krát prekopnúť bez zapaľovania a potom zapnúť a nakopnúť...hádam chytí...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.1.08, 19:38 |
|
|
ugi
Příspěvky: 41
|
moja skusenost s 120L 1978r. startovanie pri mrazoch (aj -15)
zaradit jednotku, napumpovat AC pumpov benzin, 2-3krat strcit do auta aby sa odtrhli piesty od valcov (namraza je svina a nemusi to robit baterka), 3krat stlacit plynovy pedal, sytic na plno, vyradit a stlacit spojku, a bez plynu startovat.......nastartuje na prvy krat
|
2.1.08, 15:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|