Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 LPG 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Honzik.t píše:
slovacek.milos píše:
ještě vám tu napíši srovnání felicie

přestavba LPG 16000,spotřeba 9litrů x14 korun = 126 náklady na 40000km 50400 kč + 16000 přestavba =66.400 kč

úprava řj 3500 kč, spotřeba 6litrůx28korun = 168 náklady na 40000 km 67200 kč + úprava 3500 = 70.700 kč

úspora 6 % na LPG

úprava řj + palubní počítač 3500 kč, spotřeba 4,5x28=126 náklady na 40000km 50400+úpravy 7000=57400 kč

tak nevím asi zlatý benál ředěný vším možným miloš


Mě stála přestavba 14500 a při stejné jízdě jak na benzín mám spotřebu plynu 7,5 a benzínu 6,9, pokud je spotřeba 9 tak na bennzín to určitě nepojede za 6 nebo je to totálně rozdrbaný. Plyn se vyplatí a kdo říká že ne
tak ať platí


já jsem to taky měl jak říkáš, ale vesměl kdo tomu neroztumí, tak jezdí s pocitem jezdím za půlku a jezdí, co jsem poznal platinové svíčky, zvednutí výkonu o 5 kW a jízdu podle palubného počítače, tak mám jiný názor, krátká felda průměr 4 litry benzínu a co jsem poznal esterifikovaný olej tak nejměnší náklady mám 10 korun na 100 km miloš


17.1.07, 09:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
torchu offtopic, ale neviem kde inde sa opytat.
Mam problem so startovanim favorita na lpg. Nechce chytit ani na plyn ani na benzin. Odisla mi hlava rozdelovaca, tak som vymenil hlavu aj palec, nove VN kable seria. Skusim kupit kable na lpg od tesli?

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


18.1.07, 19:41
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
septim píše:
torchu offtopic, ale neviem kde inde sa opytat.
Mam problem so startovanim favorita na lpg. Nechce chytit ani na plyn ani na benzin. Odisla mi hlava rozdelovaca, tak som vymenil hlavu aj palec, nove VN kable seria. Skusim kupit kable na lpg od tesli?


kdoví jak to máš seřízené, jestli máš malý předstih, vzduchový filtr jaký stav, akumulátor %, stav startéru, to VN kabely asi nepořešíš miloš


18.1.07, 19:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
No praveze vsetko ok: Sviecky DR17YS 3000km menene, VN kable seria 1,5rocne, vzduchovy filter cisteny pred 3000km sportovy, starter po GO, akumulator OK, predstih nastavenie ok.
Cely problem mi zacal pred mesiacom ked ma nechalo auto 330km od domu a nechcelo nastartovat. Doma som zistil, ze mam zodraty uhlik v hlave rozdelovaca a opaleny palec. Tak som kupil novu hlavu a palec ale stale zle staruje a dokonca aj na benzin ledva startuje. Plyn aj benzin smrdi, teda vyzera to na zapalovanie. Kompresia ok 13atm. Teraz som vybral sviecky, ocistil, nastavil medzeru na 0,55mm, ale stale to nestartuje ako predtym. Predtym som startoval na 1x na plyn aj v -8C. Inak so svieckami som mal problem stale. Skusal som Bosh Ytrium 1000km a trhalo, 3bodove Brisk detto, D15YC detto, a DR17YS mi teraz vydrzali 3000km. Iny pisu ze vydrzia viac sviecky, tak preto som myslel ci neskusim dat tie kable na lpg, urcite to nieco pomoze. Akurat ich neviem nikde kupit, len na ich tesla stranke sa to da asi objednat. Prosim o nejaku radu. Diky.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


19.1.07, 09:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jestli nebude chyba někde v indukčce, nebo ETZ, nebo snímači na rozdělovači. Ty káble na LPG mám taky, jsou takové měkčí a mají gumové koncovky. Lze je objednat asi jen na e-shopu. V prodejnách se mi vždy jenom vysmáli, že to měli snad na zahraniční novější auta, ale na škodovku, že se to prý nedělá.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.1.07, 09:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
No a citil si nejaky rozdiel s tymi druhymi kablami? Oplati sa ich kupit?? Dik za odpoved

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


19.1.07, 09:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No žádný zásadní rozdíl jsem nepoznal. Pokud máš dobré obyčejné kabely, tak ty na LPG je asi zbytečné kupovat. Já jsem je koupil zároveň se svíčkami na LPG a zatím jsem nebyl počasím donucen startovat na benzín (je pravda, že ještě nebyla pořádná zima).

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.1.07, 10:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Nejake dalsie navrhy na zlepsenie zivota s Favoritom?

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


21.1.07, 19:33
Profil

Příspěvky: 16
Bydliště: okr.Prostějov
Příspěvek 
Dělali jste si někdo doma výměnu membrán na systému BRC. Je to potom potřeba nějak nastavit? Máte někdo nějaký montážní návd

_________________
Žlutá Š 105 LPG


23.1.07, 21:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nic není potřeba nastavovat. Prostě to rozděláš, vytáhneš všechny membrány a okroužky, vyčistíš těleso hadrem od bordelu a zase tam dáš na stejný místa nový. Jenom když jsem měnil naposled, tak mi nějak nepasovala membrána na páčku co ovládá ventilek, ale kleště a svářečka to vyřešili. Asi mi prodali sadu membrán na jiný typ.

Tady jsem našel nějaký odkazy:

http://www.elpege.cz/lpg-product/lpg-re ... tecno.html
http://www.elpege.cz/pdf/manual-koltec-repase.pdf - tohle není BRC

Je potřeba dělat všechno zodpovědně, přece jenom je to nebezpečné.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.1.07, 07:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
nastavit, je tam nějakej imbus na hrubý nastavení, jestli to moc nepakalo, je lepší to nechat bejt 8)
složit správně, namonit, hurá jezdit 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


24.1.07, 13:41
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Martin píše:
Nic není potřeba nastavovat. Prostě to rozděláš, vytáhneš všechny membrány a okroužky, vyčistíš těleso hadrem od bordelu a zase tam dáš na stejný místa nový. Jenom když jsem měnil naposled, tak mi nějak nepasovala membrána na páčku co ovládá ventilek, ale kleště a svářečka to vyřešili. Asi mi prodali sadu membrán na jiný typ.

Tady jsem našel nějaký odkazy:

http://www.elpege.cz/lpg-product/lpg-re ... tecno.html
http://www.elpege.cz/pdf/manual-koltec-repase.pdf - tohle není BRC

Je potřeba dělat všechno zodpovědně, přece jenom je to nebezpečné.


nemusíš nic nastavovat?, pokud vyměníš pístek páčky druhého stupně tak musíš nastavit páčku do roviny s tělesem, kyž to neuděláš, tak ti to bude chcípat na volnoběh a můžeš to ladit jak chceš, nebo ti tam plyn pujde pořád a při dobré shodě náhod to může být i tvá poslední jízda miloš


24.1.07, 13:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Hm, tak já jsem nikdy nic nenastavoval a jezdí pořád.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.1.07, 15:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Martin píše:
Hm, tak já jsem nikdy nic nenastavoval a jezdí pořád.


taky se to podaří, když máš sdělanou tu přírubu, a nemáš nasazenou ještě membránu, tak vemeš pravítko dáš ho přes hrany té komory směšovače a páčka pístku se ti musí lehce dotýkat pravítka v místě kde nasazuješ střed membrány, jinak ho musíš přihnout jestliže je moc vysoko a vyčnívá, tak budeš mít bohatou směs nebo ti bude i unikat plyn, pokud je páčka utopená, nejde seřídit volnoběh nebo ani to pořádně nejede miloš


24.1.07, 16:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Díky za vysvětlení. U jednoho auta je znát, že jde do motoru více plynu, než by mělo. Myslel jsem, že jsou již špatné membrány a ono by možná stačilo přihnout tu páčku. Možná to zkusím rozebrat. Jenom se bojím aby se mi nerozsypaly membrány, už tam jsou pěkně dlouho.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.1.07, 17:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 70 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz