Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 8.9.24, 04:04



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 fabia HTP 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6319
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: fabia HTP
Pretože ľudská blbosť je nekonečná..

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


12.7.13, 21:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 327
Bydliště: kutnohorsko
Příspěvek Re: fabia HTP
Dobry den, tak jsem si tuto hromadu problemu poridil taky.
Mam nove udelanou hlavu se zesilenymi voditky, upravene rozvody, motor po go (cgpa) vse delala firma ve vyskove.

Motor maka suprove, ale kat byl na srot, ted resim co tam dat, druhovyroba ma mensi jadro a pri jizde a vozikem ho rozpalim nazolik, ze by to motor brzy znovu odnes, original je skoro stejne drahej jako nektery kusy tohoto vozu.

Mate nekdo vyzkouseno s cim euro 5ka projde v pohode a nezlikviduje motor?
Zaznelo nekolik nazoru nabastlit univerzal pod auto a dat lambdu za nej.
Prosim venujme se chvilku teto moznosti, zajma me nazor na.
1. Zda by tepelny stit nad vyfukem pod tunelem vydrzel teplo z katu
2. Zda univerzal obstoji legalne na emisich (vetsina jich je euro4 a ja mam 5ku)
3.udajne kovove jadro vlozene do katu na stk neobstoji ale keramicke ano. Dokaze nekdo tento jev objasnit.


Vsem predem dekuji za drzeni tematu. Rady na koupi jineho auta, jak projit stk, nebo kdo ma opici musi mit na banany jsem si vedom. Ted potrebuji vase znalosti a zkusenosti,.na dobre rady ohledne typu vozu je jiz pozde


10.10.23, 21:23
Profil

Příspěvky: 327
Bydliště: kutnohorsko
Příspěvek Re: fabia HTP
Nikdo nezkousel davat kt pod auto? Treba do mista kde ma 1.4ka druhy kat?
Fungoval by aspon po ohrati motoru?
Predem dekuji


23.10.23, 22:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6566
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: fabia HTP
Kto chce bojovat s verernymi mlynmi, nech bojuje. Ale nech potom nefnuka nad tym, ze to k nicomu nebolo.

1. tepelny stit nad vyfukom asi teplo z katu vydrzi, ja mam na Audi kat presne pod takym istym tepelnym stitom (konstrukcne a hrubkou materialu) ako zvysok vyfuku. nevyzera, ze by mu to vadilo. Honda to iste.
2. univerzaly su loteria. vacsinou ak sa namontuje tesne pred emisiami, tak jedny, max. dve da aj ten najvacsi sunt. potom zalezi od mnoho faktorov. je lepsie predpokladat, ze je to spotrebak a tak raz za 4 roky ho mozno bude treba vymenit.
3. neviem
4. ak by bol kat dole ako jediny, asi fungovat bude. ak by pred nim bol ten standardny, tak skor nie ako ano.

K zvysku sa vyjadrim takto: vacsina ludi nema za potrebu ohybat vesmir. Ak si si kupil HTPcko na tahanie (asi tazkeho) vozika s tym, ze ho ohybanie vesmiru praktikovat budes, si v tom sam. Do roznych experimentov so zmenou vyfukovej sustavy sa bude pustat len malokto, maximalne tak ako experiment, ktory je v ktoromkolvek bode clovek ochotny poslat do srotu. Takze je dost pravdepodobne, ze si prvy clovek vo vesmire, co sa snazi HTPcko upravit do stavu, kedy zvladne tahat tazky vozik za pouzitia co najlacnejsich aftermarket dielov.

Ja ti tu radu, ktoru nechces pocut dam: Kym je Fabka v dobrom motorickom stave, predaj ju. Minimalizujes stratu. A kup si nieco, co s tahanim toho tvojho vozika nebude mat problem. Bude to asi velka jednorazova investicia, ale za tie usetrene nervy, natahovanie sa s upravami auta a riesenie, ci to bude stacit, ci to nezhori, alebo samo seba nezdemoluje tie peniaze stoja.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


24.10.23, 11:18
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 327
Bydliště: kutnohorsko
Příspěvek Re: fabia HTP
Nejsem zavodnik a s tim vozikem jedu podle odezvy souprav, neni to ta casto a nemusim tam byt prvni
Ale ktycu techto motoru rady pri poradnem zatizeni i pri chvilkovem vypadku zaplovani radi deformovali jadro, a pk doalo k vstreleni ulomku na vyfukove ventily.
Motor mam po gove firme specializovane pouze n htp, bez katu to jezdi pomerne dobre i s nakladem.
Sehnal jsme starsi origo kat, ale aby se co nejvic predeslo likvidaci motoru, rad bych z nej parohy urizl a navaril ho na trubku za vlnovec.

1.4 mela pred prvnim tlumicem jeste druhy ktalyzator, otazkamje jakou teplotu vydaval v zatezi ten....
Samozrejme lambda by musela az za kat

Co se tyce prodeje auta (300 000km po dvou totalkach z nejmenovaneho ceskeho velkobazaru v cr za 140 000 - na tachometru bylo 130 tis ale akutecnost 300 bohuzel nereklamovatelne) a dalsich 70 000 do toho padlo takze prodat nehrozi


24.10.23, 11:54
Profil

Příspěvky: 14754
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: fabia HTP
Co zkusit překopat výfuk z jiného typu motoru, kde je ten kat kousek dál od hlavy motoru? Ty novější typy HTP už to prý měly nějak upravené a hlavy tolik netrpěly. Co zkusit kouknout na Fábii po FL?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.10.23, 16:06
Profil

Příspěvky: 327
Bydliště: kutnohorsko
Příspěvek Re: fabia HTP
Mam cgpa 2013
Umrel na bordel z katu ve valci....

Netvrdim ze jsem nevymyslel kravinu ale prosim zkuste mi dik vasim zkusenostem a znalostem rici, zda by aspon melo nadeji fungovat, pripadne co pro to jeste udelat?

Vazim sivasi trpelivosti i prace diky ktere jste ke svym znalostem dospeli


24.10.23, 16:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6319
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: fabia HTP
Prehonovať valce, nové piestné krúžky, možno aj piesty, urobiť hlavu a ventily.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


24.10.23, 16:31
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 327
Bydliště: kutnohorsko
Příspěvek Re: fabia HTP
Mozor je po go ve firme ktera se zivi vyhradne temito motory a dela spoustu uprav, ktere skodovka nemela, dostal vybrus, nove pisty s krouzky, hlavu se zesilenymi sedly a voditky, a modifikovane napinaci listy a hydraulicky napinak + zesilene uchyceni.

Ale aby se bordel z katu znovu nedostal do valce to nestaci.....


24.10.23, 16:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6319
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: fabia HTP
Presunúť kat nižšie (aj keď je to otázne), alebo ho poriadne odizolovať od motora.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


24.10.23, 17:27
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 327
Bydliště: kutnohorsko
Příspěvek Re: fabia HTP
Radeji bych prvnimoznost, kdyz bude pod autem nedostane se do motoru urcite ani rozpadly. Ale kdyz bude az za vlnovcem 1. Ohreje se dostatecne?
2. Nebude tepelne namhat neco,.co se zrovna uplne nema teplne namahat?


24.10.23, 17:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6319
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: fabia HTP
Keď sa nahreje na iných autách, nahreje sa aj tu. Každpádne nemôžem to na 100% potvrdiť, neskúšal som to. V takomto prípade by ale zase bolo vhodné dobre zaizolovať výfukové potrubie od motora až k nemu.Aby to malo dobrú tepelnú zotrvačnosť. No a k tomu, samozrejme aj poriadne urobiť kabeláž k lambde, tú bude treba posunúť tiež.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


24.10.23, 17:42
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 327
Bydliště: kutnohorsko
Příspěvek Re: fabia HTP
Momentalne mam na motoru prazdny origo kat, takze spis rezonator, myslite, ze by fungovalo kdybych za nej namontoval potrubi z 1.4ky? Tam prece mela druhy kat, stacil by sam o sobe? Jakou ma vlastne funkci na te 1.4 ,to nepobere ten prvni?


24.10.23, 18:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6319
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: fabia HTP
Treba vyskúšať, nejak nepoznám nikoho, kto to robil.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


24.10.23, 19:12
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14754
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: fabia HTP
A jsou to vůbec 2 katalizátory? Jen se ptám.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.10.23, 20:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz