prehybanie priruby karburatora
Autor |
Zpráva |
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
ventYl píše: ja som ten moj jakz tak vyrovnal (viko klasicky), prirubu mierne tlakom, vyzera to dost pouzitelne. nasadil som ho do auta a ono to vcelku jazdi, bolo treba akurat nastelovat volnobeh. vyzera to momentalne sice tak, ze sa druha komora este stale neotvara (musim vyskumat ci a preco).
akurat som asi pri cisteni porusil tesnost injektora akceleracnej pumpy, lebo pri pridani plynu mi to okolo injektora cele zvhlne od benzinu.
v otackach to ma aj aky taky tah, ale ked preradim zo 4 do 3 v miernom kopci, tak to uplne strati tah a klesaju otacky. finta je v tom, ze netusim, ci je to tym, ze motor to jednoducho nestaci (105L), alebo sa kasle podtlakovy otvarac druheho stupna.
az bude cas, vylaborujem, co s tym je.
A co membrána v akcelerační pumpičce, není už zpuchřelá, když říkáš, že se rosí od benzínu?
To by mohlo mít i souvislost se ztrátou výkonu při vyšších otáčkách...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
9.2.07, 10:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
ferrari píše: Matthes píše: No tak mam tu karbec, taky sem ho musel rovnat - byl cca necelej milimetr prohnutej. Pouzil sem Sadrovu metodu na snizovani hlav valcu = vzal sem dlazdicku, uriznul z ni pruh akorat sirokej jako je priruba karbu, na dlazdicku sem polozil smirglpapir a karburatorem jezdil sem a tam dokud nebyl rovnej Klapky se otviraj lehce, byly pokrouceny vlastne jenom okoli tech sroubu, ne celej ten spodek, takze tim smirglovanim sem nic nemohl poskodit ... Nejdriv hrubsi smirgl na drevo, pak jemnejsi Vyzkousim ho ale az za dyl, az sezenu par soucastek co mi chybï EDIT: doufam ze to odbornici na karbece, jako treba Ferrari, rozchodej - takova humpolacka oprava Hm, práveže ťa obdivujem, že si so tak urobil. ja s mojou hlavou by som si povedal, že to nejde a 4 týždne by som čakal, kým sa dostanem k fréze. Pokiaľ dáš pozor a ničomu neublížiš...congratulations
Též obdiv... Já jsem si vyrobil přípravek, do kterýho se karbec upne vzhůru nohama a celé se to jednoduše upne k fréze a jede se... Fakt obdiv, já sám bych si na to netroufl, protože co se týče pilování do roviny jsem na docela levej
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.2.07, 12:55 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Bukaj píše: ventYl píše: ja som ten moj jakz tak vyrovnal (viko klasicky), prirubu mierne tlakom, vyzera to dost pouzitelne. nasadil som ho do auta a ono to vcelku jazdi, bolo treba akurat nastelovat volnobeh. vyzera to momentalne sice tak, ze sa druha komora este stale neotvara (musim vyskumat ci a preco).
akurat som asi pri cisteni porusil tesnost injektora akceleracnej pumpy, lebo pri pridani plynu mi to okolo injektora cele zvhlne od benzinu.
v otackach to ma aj aky taky tah, ale ked preradim zo 4 do 3 v miernom kopci, tak to uplne strati tah a klesaju otacky. finta je v tom, ze netusim, ci je to tym, ze motor to jednoducho nestaci (105L), alebo sa kasle podtlakovy otvarac druheho stupna.
az bude cas, vylaborujem, co s tym je. A co membrána v akcelerační pumpičce, není už zpuchřelá, když říkáš, že se rosí od benzínu? To by mohlo mít i souvislost se ztrátou výkonu při vyšších otáčkách... :roll:
stara gumicka spuchrela nebola, ale aj tak som vymenil vsetky gumove dielce v karburatore (akceleracna pumpa, membrana podtlaku druheho stupna, O-kruzky na srube vzduchu aj benzinu) a samozrejme vsetky tesnenia. Budto som pri cisteni porusil dosadaciu plochu injektora, ked som ho vytahoval (siel vytiahnut az kombinackami), alebo je viko prehnute negativne a benzin vyteka z nejakej dutiny vo viku.
vzdusniky a trysky boli asi pol tyzdna nalozene v benzinalkohole a potom prefuknute, vsetko bolo precistene tlakovou vodou, takze zapchate by v nom taktiez nic nemalo byt.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
9.2.07, 14:00 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Taky dekuji No ja hlavne frezu nemam, maximalne hoblovku na prkna Kazdopadne mi brouseni, frezovani prijde lepci napad nezli rovnani tlakem, protoze se skutecne ohyba jenom ten hlinik u matek, zbytek karbu je OK
Rucne by to asi nikdo nezvladl, proto sem pouzil dlazdicku
No tenhle karbec je z rapida 136 na kterym se filtrbox nedotahoval sroubem do karbu, ale uz z vyroby tam byla packa ktera se zahakne do plechu u karbu Mozna to tak maj nektery rapidy, ale videl sem krome tohodle jenom nekolik rapidu 130 a ty mely obyc sroub.
No moje otazka zni: jak to mam zbastlit abych si to viko neznicil. Nebo se neznici pokud filtr dotahuju s citem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.2.07, 15:52 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Matthes píše: Taky dekuji No ja hlavne frezu nemam, maximalne hoblovku na prkna Kazdopadne mi brouseni, frezovani prijde lepci napad nezli rovnani tlakem, protoze se skutecne ohyba jenom ten hlinik u matek, zbytek karbu je OK Rucne by to asi nikdo nezvladl, proto sem pouzil dlazdicku No tenhle karbec je z rapida 136 na kterym se filtrbox nedotahoval sroubem do karbu, ale uz z vyroby tam byla packa ktera se zahakne do plechu u karbu Mozna to tak maj nektery rapidy, ale videl sem krome tohodle jenom nekolik rapidu 130 a ty mely obyc sroub. No moje otazka zni: jak to mam zbastlit abych si to viko neznicil. Nebo se neznici pokud filtr dotahuju s citem
Nejlíp sehnat celej filtrbox z Rapida 136 (myslím, že to tak měly všechny).
Ale ten měl vlastně i jinou délku těch nožiček, co ho drží k víku hlavy...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
9.2.07, 16:56 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Matthes píše: Taky dekuji No ja hlavne frezu nemam, maximalne hoblovku na prkna Kazdopadne mi brouseni, frezovani prijde lepci napad nezli rovnani tlakem, protoze se skutecne ohyba jenom ten hlinik u matek, zbytek karbu je OK Rucne by to asi nikdo nezvladl, proto sem pouzil dlazdicku No tenhle karbec je z rapida 136 na kterym se filtrbox nedotahoval sroubem do karbu, ale uz z vyroby tam byla packa ktera se zahakne do plechu u karbu Mozna to tak maj nektery rapidy, ale videl sem krome tohodle jenom nekolik rapidu 130 a ty mely obyc sroub. No moje otazka zni: jak to mam zbastlit abych si to viko neznicil. Nebo se neznici pokud filtr dotahuju s citem
To sa pýtaš, ako uchytiť filterbox bez toho, aby si použil ten šrób čo ide do víka karbecu? Ja to mám riešené tak, že mám chytený kraj filterboxu strunou (struna zo zadnej brzdy = pevná) o výfukové potrubie (nevyzerá to síce nejako extra, ale funguje to....)...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.2.07, 17:10 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Hmmm, to by slo, pac rapidackej filtrbox ma skutecne jinak ty dve nohy
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.2.07, 17:12 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Matthes píše: Hmmm, to by slo, pac rapidackej filtrbox ma skutecne jinak ty dve nohy
som nezbadal, že máš 125 ku. Potom nemáš absolútne problém - daj dlhší šrób na úchyt plechu na predohrievanie vzduchu (úchyt o nasávacie potrubie) - tak aby trčal a potom daj tú strunu o kraj filterboxu a o tento šrób - tá struna je akurát tak dlhá...je akoby odtiaľ....aj by som ti to nafotil, ale kým sa k tomu dostanem, bude to trvať....
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.2.07, 16:48 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
ferrari píše: Matthes píše: Hmmm, to by slo, pac rapidackej filtrbox ma skutecne jinak ty dve nohy som nezbadal, že máš 125 ku. Potom nemáš absolútne problém - daj dlhší šrób na úchyt plechu na predohrievanie vzduchu (úchyt o nasávacie potrubie) - tak aby trčal a potom daj tú strunu o kraj filterboxu a o tento šrób - tá struna je akurát tak dlhá...je akoby odtiaľ....aj by som ti to nafotil, ale kým sa k tomu dostanem, bude to trvať....
Ja si to umim predstavit, to pujde
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
12.2.07, 16:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|