|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Belial píše: jak tomu rozumím já, tak D (potažmo TD) je klasický naftový čerpadlo, kdežto Di (potažmo TDi) už je stříkačka/prostě moc elektriky
Jo
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
16.2.07, 12:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
euromen
Příspěvky: 471 Bydliště: Děčín
|
Belial píše: jak tomu rozumím já, tak D (potažmo TD) je klasický naftový čerpadlo, kdežto Di (potažmo TDi) už je stříkačka/prostě moc elektriky
taky neni přesný.. starý bawory byly D a TD rozdíl jen v turbu..oba komurkáče a buď mechanický nebo elektronický čerpadlo.. a taky žádný S nebo něco jinýho neměli.. i je licencovaný pro vw group
_________________ život je boj, bohudík
|
16.2.07, 13:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Belial píše: jak tomu rozumím já, tak D (potažmo TD) je klasický naftový čerpadlo, kdežto Di (potažmo TDi) už je stříkačka/prostě moc elektriky
stříkačky jsou snad všechny nafty i PD je stříkačka miloš
|
16.2.07, 17:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Bukaj píše: slovacek.milos píše: Bukaj píše: Dan píše: Asi jsem tupej,ale je rozdíl mezi SDI a D? No, sice nevim, co značí to "S", ale Di je nafťák s přímym vstřikovánim a D je ávie, nebo multikráva avie nemá přímé vstřikování to je pro mně novinka od kterého roku? To tady taky nikdo netvrdí, přečti si to ještě jednou a pořádně
jo vidím to stejně by mně to zajímalo kdyby to někdo pohledal jak to přesně je já vím jen že je TDi PD turbodeisel disesel pumpe a to i jestli je přémý nebo nepřímý vstřik nebo co to je nevím miloš
|
16.2.07, 17:48 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
TDi PD (Pumpe-Düse neboli čerpadlo tryska) je přímý vstřikování, pouze narozdíl od common railu má každá vstřikovací tryska svoje čeradlo, nemá tedy jedno čerpadlo a vysokotlaký vedení jako klasický TDi
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
16.2.07, 21:24 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|