Autor |
Zpráva |
euromen
Příspěvky: 471 Bydliště: Děčín
|
a neni vysokooktanovej benzín v karburátorovejch autech truchu luxus? ten motor to stejně nevyužije.. bez řízení předstihu podle detonace je to jen vyhazování peněz...a hlavně ani ten motor neni vhodně udělanej pro spalování 98 nebo 100 oktanovýho benzínu..
ten čistící shell 95 nezlepší vlastnosti motoru.. jen ho vyčistí a jako následek čistšího prostředí klesnou ztráty->nepatrně vyšší výkon.. NEPATRNĚ
_________________ život je boj, bohudík
|
27.3.07, 13:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
kdyz davas vyssi oktany, tak na stejnej k.p. zvysujes predstih...proc by jinak plynari davali vyssi predstih a vycoktanovej benzin ma podle me smysl jen v upravenym motoru..kdybych mel 105L nebo 120L, nelil bych tam vic jak 95 okt..kdyz mas snizenou palici a podobny ptakoviny, tech vic oktanu Ti pomuze.. navic na 100 okt mas pri stejnym stylu jizdy nizsi spotrebu ( konkretne u me to dela cca 0,5l) ..nemusis proste tolik slapat...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
27.3.07, 13:38 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Viac oktanov, vyssi predstih. Ak nepridas predstih, nevadi, ale vykon hore nepojde.
|
27.3.07, 20:30 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
kachnis píše: kdyz davas vyssi oktany, tak na stejnej k.p. zvysujes predstih...proc by jinak plynari davali vyssi predstih a vycoktanovej benzin ma podle me smysl jen v upravenym motoru..kdybych mel 105L nebo 120L, nelil bych tam vic jak 95 okt..kdyz mas snizenou palici a podobny ptakoviny, tech vic oktanu Ti pomuze.. navic na 100 okt mas pri stejnym stylu jizdy nizsi spotrebu ( konkretne u me to dela cca 0,5l) ..nemusis proste tolik slapat...
Čím větší oktanový číslo tím menší předstih!!!
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.3.07, 21:02 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
27.3.07, 21:58 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
predstih vetsi, ne mensi...rozsudte nas nekdo... kdo ma LPG???kolik mate predstih? vic nebo min?
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
28.3.07, 08:26 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Ja mám LPG, samozřejmě větší předstih (na volnoběh asi 15°). Díval jsem se i do článku Pana Čecha a tam psal, že se dává na LPG větší předstih, protože pomaleji hoří. Tak nevím, jak je to u vysokooktanového benzínu. Jestli hoří pomaleji nebo rychleji.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
28.3.07, 09:03 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Na LPG ano ale na vysokooktanovej bén má být menší předstih protože rychlej to hoří tudíž když zvedneš předstih tak to chytne brzo a může to shořet dřív než píst dojde do horní úvrati, vyslednej efekt na nic.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.3.07, 17:41 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Pokial viem vyssi oktan--vyssi predstih. Ja mam na LPG 17,8°
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
28.3.07, 18:35 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
já sem na svým mazlovi nastavoval předstih nedávno, to sem tankoval v power 95.. jako nejvyšší snesitelnou hodnotu sem tam nechal 9 stupňů, ale při prudčejším šlápnutí plynu se objevovaly detonace.. tak sem tam nalil 98mičku a v pohodě.. takže čím lepší benzín, tím větší předstih
_________________ Favorit 136L r.v. 1989, 50KW
|
28.3.07, 22:50 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Tak já taky přihodim do pranice slova....Kladu otázku....Proč se vyrábí více oktanů????Proč?.Co mají odvézt za práci v motoru při spalování.Čemu mají zamezit????... Pak k tomu dojdete....Jinak to nehoří líp a rychlejc,jak jsem tady četl...hoří to stejně,Ale???.....až si zodpovíte,dojdete k tomu že docílíte většího výkonu,a tak se vám bude zdát,že to líp jede po benzínu,ale ve skutečnosti to bude jen při jinak seřízeném motoru.... Tak že někdo si udělá pořádek v hlavě a někdo si ho nechá takový,jaký tam má
|
29.3.07, 11:26 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
patrik-hp píše: Tak já taky přihodim do pranice slova....Kladu otázku....Proč se vyrábí více oktanů????Proč?.Co mají odvézt za práci v motoru při spalování.Čemu mají zamezit????... Pak k tomu dojdete....Jinak to nehoří líp a rychlejc,jak jsem tady četl...hoří to stejně,Ale???.....až si zodpovíte,dojdete k tomu že docílíte většího výkonu,a tak se vám bude zdát,že to líp jede po benzínu,ale ve skutečnosti to bude jen při jinak seřízeném motoru.... Tak že někdo si udělá pořádek v hlavě a někdo si ho nechá takový,jaký tam má
Ještě jsem zapoměl...Vše má své hranice v technice a spalování a ty jsou docela křehké porušovat je a laborovat s nimi ....
|
29.3.07, 11:28 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ja by som k tomuto asi toto:
na jednu stranu áno, vysoko oktánový benzín rýchlejšie horí = mal by byť predstih menší
ale zasa porovnajte 120 a 120 LS (91 a 95 okt.) a vždy pre LS výrobca odporúča predstih na najväčší možný v rámci tolerancie...
zasa vyššie oktány = väčšia odolnosť voči detonovaniu = možný väčší predstih (neznamená ale, že ten vyšší predstih je účelný, iba, že to motor znesei bez detonovania)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
30.3.07, 13:17 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
Kristensen píše: Na LPG ano ale na vysokooktanovej bén má být menší předstih protože rychlej to hoří tudíž když zvedneš předstih tak to chytne brzo a může to shořet dřív než píst dojde do horní úvrati, vyslednej efekt na nic.
Oktanove cislo vyjadruje antidetonacni odolnost paliva, nic vic, nic min. Neni provazano s rychlosti horeni. Vysokooktanovy benzin pro zavodni ucely hori rychleji, ale to je dane slozenim paliva, ne jeho OC. Automobiloveho benzinu dle CSN EN 228 prodavaneho u cerpacich stanic se to tykat nebude.
|
30.3.07, 15:30 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
PetrVTR píše: Kristensen píše: Na LPG ano ale na vysokooktanovej bén má být menší předstih protože rychlej to hoří tudíž když zvedneš předstih tak to chytne brzo a může to shořet dřív než píst dojde do horní úvrati, vyslednej efekt na nic. Oktanove cislo vyjadruje antidetonacni odolnost paliva, nic vic, nic min. Neni provazano s rychlosti horeni. Vysokooktanovy benzin pro zavodni ucely hori rychleji, ale to je dane slozenim paliva, ne jeho OC. Automobiloveho benzinu dle CSN EN 228 prodavaneho u cerpacich stanic se to tykat nebude.
http://www.whitfieldoil.com/www/docs/17 ... -fuel.html
|
30.3.07, 15:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|