Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 09:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Občasný "nestart" 
Autor Zpráva

Příspěvky: 91
Příspěvek Re: Občasný "nestart"
tope píše:
slovacek.milos píše:
michalkatka píše:
tope píše:
Ahoj, mám Felici 1,3MPI. Při parkování mi chcípl motor a nešel nastartovat. Tak jsem zjistil závadu. Při studeném motoru startuje opakovaně, ale po ohřátí opakovaný start nejde. Starter točí, motor začne pobublávat, ale nerozeběhne. Musím vyndat klíček, počkat 10 až 15 vteřin a normálně zase naskočí okamžitě. S autem jezdí i manželka a bylo by asi blbý, kdyby auto zhaslo na křižovatce. Poradí někdo??
Felicia 1,3MPI, imobilizer, najeto 52 000. Díky předem za radu!


buď ti to robí ten imobilizér, alebo to chce prečítať závady na RJ...


miško co blbneš imobilizer ti chytne zdechne a pořád dokola, musíš na vago jak píše miška, ale předtím bych zkusil svíčky, zda jsou vhodné na MPi musí mít špičatou elektrodu, nejlépe sada 560-850 korun platinum, jinak závadu bych viděl v čidle teploty, že do řj ti to hlásí pořád stejnou teplotu, máš tam čtyři piny a ty dva by po ránu měli mít odpor 300 ohmů a pak to padá k nule, čidlo žlutý kroužek, pak ještě klapka v háji, nutno vyčistit, pokud máš v motoru humus je to i na klapce, nastaví ti úhel pro start a vzduch ti neprojde a ještě bych vyčistil čidlo otáček na převodovce, pokud je na něm čený nános tak to zkresluje a pak napiš miloš


Špičatá elektroda ? Jsem amatér, prosím poraď . Uprostřed svíčky hrot s rovným koncem, okolo tři hroty ohnuté okolo
hrotu s rovným koncem do špičky - je to ono? (YTTRIUM A-line Brisk, 27 DR TCY15)[/quot

Napsal jsem to blbě. Uprostřed hrot s rovným koncem, okolo hrotu s rovným koncem tři hroty ohnuté do špičky. Je to ono??


6.4.07, 17:04
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 91
Příspěvek Re: Občasný "nestart"
tope píše:
tope píše:
slovacek.milos píše:
michalkatka píše:
tope píše:
Ahoj, mám Felici 1,3MPI. Při parkování mi chcípl motor a nešel nastartovat. Tak jsem zjistil závadu. Při studeném motoru startuje opakovaně, ale po ohřátí opakovaný start nejde. Starter točí, motor začne pobublávat, ale nerozeběhne. Musím vyndat klíček, počkat 10 až 15 vteřin a normálně zase naskočí okamžitě. S autem jezdí i manželka a bylo by asi blbý, kdyby auto zhaslo na křižovatce. Poradí někdo??
Felicia 1,3MPI, imobilizer, najeto 52 000. Díky předem za radu!


buď ti to robí ten imobilizér, alebo to chce prečítať závady na RJ...


miško co blbneš imobilizer ti chytne zdechne a pořád dokola, musíš na vago jak píše miška, ale předtím bych zkusil svíčky, zda jsou vhodné na MPi musí mít špičatou elektrodu, nejlépe sada 560-850 korun platinum, jinak závadu bych viděl v čidle teploty, že do řj ti to hlásí pořád stejnou teplotu, máš tam čtyři piny a ty dva by po ránu měli mít odpor 300 ohmů a pak to padá k nule, čidlo žlutý kroužek, pak ještě klapka v háji, nutno vyčistit, pokud máš v motoru humus je to i na klapce, nastaví ti úhel pro start a vzduch ti neprojde a ještě bych vyčistil čidlo otáček na převodovce, pokud je na něm čený nános tak to zkresluje a pak napiš miloš


Špičatá elektroda ? Jsem amatér, prosím poraď . Uprostřed hrot s rovným koncem, okolo hrotu s rovným koncem tři hroty ohnuté do špičky. Je to ono?? (YTTRIUM A-line Brisk, 27 DR TCY15) Díkec za radu!


9.4.07, 15:31
Profil

Příspěvky: 91
Příspěvek Re: Občasný "nestart"
tope píše:
tope píše:
slovacek.milos píše:
michalkatka píše:
tope píše:
Ahoj, mám Felici 1,3MPI. Při parkování mi chcípl motor a nešel nastartovat. Tak jsem zjistil závadu. Při studeném motoru startuje opakovaně, ale po ohřátí opakovaný start nejde. Starter točí, motor začne pobublávat, ale nerozeběhne. Musím vyndat klíček, počkat 10 až 15 vteřin a normálně zase naskočí okamžitě. S autem jezdí i manželka a bylo by asi blbý, kdyby auto zhaslo na křižovatce. Poradí někdo??
Felicia 1,3MPI, imobilizer, najeto 52 000. Díky předem za radu!


buď ti to robí ten imobilizér, alebo to chce prečítať závady na RJ...


miško co blbneš imobilizer ti chytne zdechne a pořád dokola, musíš na vago jak píše miška, ale předtím bych zkusil svíčky, zda jsou vhodné na MPi musí mít špičatou elektrodu, nejlépe sada 560-850 korun platinum, jinak závadu bych viděl v čidle teploty, že do řj ti to hlásí pořád stejnou teplotu, máš tam čtyři piny a ty dva by po ránu měli mít odpor 300 ohmů a pak to padá k nule, čidlo žlutý kroužek, pak ještě klapka v háji, nutno vyčistit, pokud máš v motoru humus je to i na klapce, nastaví ti úhel pro start a vzduch ti neprojde a ještě bych vyčistil čidlo otáček na převodovce, pokud je na něm čený nános tak to zkresluje a pak napiš miloš


15.4.07, 13:53
Profil

Příspěvky: 91
Příspěvek Re: Občasný "nestart"
slovacek.milos píše:
michalkatka píše:
tope píše:
Ahoj, mám Felici 1,3MPI. Při parkování mi chcípl motor a nešel nastartovat. Tak jsem zjistil závadu. Při studeném motoru startuje opakovaně, ale po ohřátí opakovaný start nejde. Starter točí, motor začne pobublávat, ale nerozeběhne. Musím vyndat klíček, počkat 10 až 15 vteřin a normálně zase naskočí okamžitě. S autem jezdí i manželka a bylo by asi blbý, kdyby auto zhaslo na křižovatce. Poradí někdo??
Felicia 1,3MPI, imobilizer, najeto 52 000. Díky předem za radu!


buď ti to robí ten imobilizér, alebo to chce prečítať závady na RJ...


miško co blbneš imobilizer ti chytne zdechne a pořád dokola, musíš na vago jak píše miška, ale předtím bych zkusil svíčky, zda jsou vhodné na MPi musí mít špičatou elektrodu, nejlépe sada 560-850 korun platinum, jinak závadu bych viděl v čidle teploty, že do řj ti to hlásí pořád stejnou teplotu, máš tam čtyři piny a ty dva by po ránu měli mít odpor 300 ohmů a pak to padá k nule, čidlo žlutý kroužek, pak ještě klapka v háji, nutno vyčistit, pokud máš v motoru humus je to i na klapce, nastaví ti úhel pro start a vzduch ti neprojde a ještě bych vyčistil čidlo otáček na převodovce, pokud je na něm čený nános tak to zkresluje a pak napiš miloš


Takže závada odstraňena. Už mi to začalo lézt na nervy, protože to někdy začalo chytat na tři válce. Zajel jsem na diagnostiku, doporučily vyčištění klapky, trošku doladily řídící jednotku, ale hlavní závada byla na tepelném čidle. Teď šlape jako hodinky. Díky za radu!


12.5.07, 09:12
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz