Martin 007 píše:
No nevrže to při řazení, ale při podřazování, když se motor "nadechuje" a odtáhne se k jedné straně..pak se "oklepe" a ted to zavrže...znáte škocny lip než já tak víte co si motor povídá a dělá při podřazování...
No takže takle a tu jízde na 5 stupen sem myslel taky takle protože i když je 130 silnější tak se mu třeba proti větru taky někdy moc nechce...no a když lehounce přídám plyn tak sebou motor začně škubat páč nemůže a začne to zase vrzat...
Tím chci říci že to nedělá jenom při podřazování...ale vždy kdž motor zabere...a oklepe se...
Už nevim jak bych to vysvětlil...
Toz takhle ja je menil protoze jsem se na ne podival zespoda
. Po vymene ale zmizely vsechny takove zvuky z interieru jako drnceni dveri, palubky, tyce razeni apod. Porad jsem se to snazil odhlucnit, ale bezvysledne a vubec me nenapadlo ze je to siletblokama. Ted nastartuju a slysim motor, jinak nic a je to prome uplne nova vec
. Menil jsem jen siletbloku motoru, postup viz vyse a stalo to za to.