Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 20:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Silenblkoky 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Siloše od motoru si zkontroluj opticky, jak sou natrhlý víc jak o třetinu, tak je lepší je vyměnit. A jestli ti to vrže při řazení, tak se mrkni mezi zadníma židlama do otvoru pro lana RB, prochází tam táhlo řazení pod kastlu a tam v tom futýrku to docela často vrže.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


10.5.07, 13:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No nevrže to při řazení, ale při podřazování, když se motor "nadechuje" a odtáhne se k jedné straně..pak se "oklepe" a ted to zavrže...znáte škocny lip než já tak víte co si motor povídá a dělá při podřazování...

No takže takle a tu jízde na 5 stupen sem myslel taky takle protože i když je 130 silnější tak se mu třeba proti větru taky někdy moc nechce...no a když lehounce přídám plyn tak sebou motor začně škubat páč nemůže a začne to zase vrzat...

Tím chci říci že to nedělá jenom při podřazování...ale vždy kdž motor zabere...a oklepe se...

Už nevim jak bych to vysvětlil...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


10.5.07, 13:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 110
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No nevrže to při řazení, ale při podřazování, když se motor "nadechuje" a odtáhne se k jedné straně..pak se "oklepe" a ted to zavrže...znáte škocny lip než já tak víte co si motor povídá a dělá při podřazování...

No takže takle a tu jízde na 5 stupen sem myslel taky takle protože i když je 130 silnější tak se mu třeba proti větru taky někdy moc nechce...no a když lehounce přídám plyn tak sebou motor začně škubat páč nemůže a začne to zase vrzat...

Tím chci říci že to nedělá jenom při podřazování...ale vždy kdž motor zabere...a oklepe se...

Už nevim jak bych to vysvětlil...


Toz takhle ja je menil protoze jsem se na ne podival zespoda :-). Po vymene ale zmizely vsechny takove zvuky z interieru jako drnceni dveri, palubky, tyce razeni apod. Porad jsem se to snazil odhlucnit, ale bezvysledne a vubec me nenapadlo ze je to siletblokama. Ted nastartuju a slysim motor, jinak nic a je to prome uplne nova vec :-). Menil jsem jen siletbloku motoru, postup viz vyse a stalo to za to.


10.5.07, 14:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No nevrže to při řazení, ale při podřazování, když se motor "nadechuje" a odtáhne se k jedné straně..pak se "oklepe" a ted to zavrže...znáte škocny lip než já tak víte co si motor povídá a dělá při podřazování...

No takže takle a tu jízde na 5 stupen sem myslel taky takle protože i když je 130 silnější tak se mu třeba proti větru taky někdy moc nechce...no a když lehounce přídám plyn tak sebou motor začně škubat páč nemůže a začne to zase vrzat...

Tím chci říci že to nedělá jenom při podřazování...ale vždy kdž motor zabere...a oklepe se...

Už nevim jak bych to vysvětlil...


Pokud myslíš na Rapidu, tak jestli vidím a čtu dobře tak je to stotříca a tam se bude motor kvedlat vždycky, je to daný konstrukcí úchytu převodovky, celá sestava drží na třech bodech, převodovka na jednom uprostřed a motor na dvou krajních takže se to celý houpe na tom převodovkovým, já tam měl na pravé straně (u altíku) držák a tlumič z pátých dveří takže ten motor se pořád jako-by rovnal, bohužel ti neřeknu z jakýho auta protože, jsem ho našel v kovošrotě když jsem odvážel bordel a hned jsem věděl kam pujde, jediný co vím tak že byl skoro poloviční než na fáčku nebo feldě, je dost možný že to byl nějakej z přední kapoty.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


10.5.07, 15:18
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Jasný, ale někde víš sem psal, že vím že kyvka se kejve...

To mě ani tak nevadí...páč to estetickou funkci..hlavně na křižovatce :lol: :lol: :lol: brm brrrrrrrm

No a tedy vyměnit silentbloky a dál ještě něco ???

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


10.5.07, 15:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz