Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 11:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 PREHRIVANI MOTURU FAVORIT 
Autor Zpráva

Příspěvky: 18
Příspěvek 
a termostat sem dal cidlem k motoru, tak jak tam byl puvodni

_________________
seru si to v bledemodrym Trabantu.....


30.5.07, 19:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ventilátor sa fyzicky točí?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.5.07, 19:36
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Me se teda prehrivala 120L, chladic sem cistil a stejne to bylo k nicemu. Nakoupil sem hromadu ND a nakonec postacilo jen vymenit chladic za novy. Nak


31.5.07, 07:07
Profil ICQ

Příspěvky: 18
Příspěvek 
tak diky, zkusim to projet octem a kdyz nepomuze sezenu nakej jinej chladic.

_________________
seru si to v bledemodrym Trabantu.....


31.5.07, 11:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek ...
ten ocet tam nalej a nech to tam kolovat muze byt taky naopak termostat i kdyz to by nemlo mit zadnej vliv ale nevim no


31.5.07, 12:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ozaj ti ide ten ventilátor?
A čo termostat - skús použiť termostat zo Š120, otvára skôr...to je ale nedobré riešenie, no mohlo by pomôcť
A čo to čerpadlo - riadne prezri...

Chladič, chladič...to by fakt mohol byť tak pripchatý chladič?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.5.07, 19:45
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
tak se vyskytl dalsi problem pod 2000 ot. to zacne desne cukat a nepomuze pridat plyn, ale musim podradit. Nevim jestli je to znackou shade nebo je to auto pred smrti, ale dost des, zatim sem tak zrizeny auto po 150tis. km nevidel....

_________________
seru si to v bledemodrym Trabantu.....


1.6.07, 07:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6584
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
prdik píše:
tak se vyskytl dalsi problem pod 2000 ot. to zacne desne cukat a nepomuze pridat plyn, ale musim podradit. Nevim jestli je to znackou shade nebo je to auto pred smrti, ale dost des, zatim sem tak zrizeny auto po 150tis. km nevidel....


jazdit pod 2000 je ohubu a o klukovy hriadel :D to nie je zetor, ze ma volnobezne otacky niekde okolo 30 /min a spicku pri 300 :)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


1.6.07, 09:15
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 18
Příspěvek 
a jak se teda rozjizdis??? s plnym plynem?? Chapu to teda tak, ze favorit nejede pod 2000 a nad 3500 uz zas nejede???!!!

_________________
seru si to v bledemodrym Trabantu.....


1.6.07, 11:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
prdik píše:
a jak se teda rozjizdis??? s plnym plynem?? Chapu to teda tak, ze favorit nejede pod 2000 a nad 3500 uz zas nejede???!!!


A který benzínový motor jede pod 2000 ot/min? ;)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


1.6.07, 12:01
Profil ICQ

Příspěvky: 18
Příspěvek 
takze jestli to chapu dobre, tak cukani motoru u favorita je pod 2000 ot. normalni ?? :shock:

_________________
seru si to v bledemodrym Trabantu.....


1.6.07, 12:10
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
prdik píše:
takze jestli to chapu dobre, tak cukani motoru u favorita je pod 2000 ot. normalni ?? :shock:




No jestli tam mas 1500 otacek a chces zrychlit tak je to vicemene normalni, mas vysokootackovy benzinovy motor. Podtaceni mu skodi jak uz tu psali ... Jestli chces jezdit v malych tockach tak si kup TDi.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.6.07, 12:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
prdik píše:
takze jestli to chapu dobre, tak cukani motoru u favorita je pod 2000 ot. normalni ?? :shock:

Normální to není, pokud jedeš bez plynu z kopce, nebo po rovince.
Ale jestli tomu autu při 2000ot/min do kopce dáš plnej knedlák, tak se nediv, že cuká - tohle není ropák, ani elektromobil!

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


1.6.07, 12:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6584
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
prdik píše:
a jak se teda rozjizdis??? s plnym plynem?? Chapu to teda tak, ze favorit nejede pod 2000 a nad 3500 uz zas nejede???!!!


ekonomicke pasmo otacok je cca od 2100 - 3200, mozno 3500 ot. , ale v extremnych pripadoch (predbiehanie) nie je vobec problem vytnut mu ani 5500, v 1500 ot. to nema prakticky ziadny tocivy moment, takze sa moze vcelku dobre zadrhavat od dynamickych razov zotrvacnik - remenica a spat v sucinnosti s taktom motora.

pod 2000 sa pri nutnom zrychleni uz radi dole, nad 5500 obvykle hore (ak je kam :>)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


1.6.07, 12:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
prdik píše:
takze jestli to chapu dobre, tak cukani motoru u favorita je pod 2000 ot. normalni ?? :shock:




No jestli tam mas 1500 otacek a chces zrychlit tak je to vicemene normalni, mas vysokootackovy benzinovy motor. Podtaceni mu skodi jak uz tu psali ... Jestli chces jezdit v malych tockach tak si kup TDi.


naše Tdi tahá od 1000 :lol: :lol: ale zase 4700 začíná červený pole

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.6.07, 17:55
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz