Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 10:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 chlazení favorit 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
hans píše:
Jo a kdybys jezdil pořád a neřešil to, může se ti pokroutit i blok. A to už by byl sakra průser!


víme jak dopad tvuj motor :wink:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


12.6.07, 20:08
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
No já jezdím jen 6km do školy a pak někdy 13km do práce, takže myslím, že se zapnutým ventilátorem a topením na trojku to musí vydržet ne? Sem objednanej až na červenec na spravení....

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


12.6.07, 20:23
Profil ICQ

Příspěvky: 81
Bydliště: Želetice u Kyjova
Příspěvek 
Na to nouzové dojetí ještě vyhod termostat at se ti to nepřehřívá.Topení je gút samozřejmě na režim teplo..Ventilátoor si udělej na přímo.Ináč jezdi klidně aj na pětku hlavně né vysoké točky..Nezapomínej že čím rychleji jedeš tím líp se to ochlazuje-Kdybys tam měl ještě krabicu ze zimy-což asi nemáš tak ju sundej


12.6.07, 20:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
To fakt už jen jako nouzovka? Myslíš, že to nezvládne ještě tak 400Km? Je to fakt tak vážný?

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


12.6.07, 22:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Když vyndáš termostat, tak by to mělo ještě vydržet. Zásada je jezdit co nejrychleji na co nejnižší otáčky a brzo řadit na vyšší rychlost - nevytáčet to.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


13.6.07, 07:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Sadra17 píše:
hans píše:
Jo a kdybys jezdil pořád a neřešil to, může se ti pokroutit i blok. A to už by byl sakra průser!


víme jak dopad tvuj motor :wink:


No jo, ale u mýho motoru šla hlava dolu hned po prvním uvaření. Co jsme tam našli za to už nemůžu :evil:
Tak dlouho to asi vydrželo právě proto, že jezdím docela klidně, to znamená moc to netočím...

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


13.6.07, 07:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja som riešil niečo podobné, hlava išla dolu, bola to pohoda robota na pol dňa, teraz nič nebublinkuje, nepení a je to zdá sa OK...
trocha som to písal aj v garáži...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.6.07, 08:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 84 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz