Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.9.24, 00:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 UPRAVA 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No já žádnou extra vačku shánět ani nebudu...

Asi tam pujde jesi ji seženu ta 254/254 jak je v seriových motorech...pak teda se budu věnovat lícování a karburátoru...

Otázka je co myslíš tím mírně upravená hlava ??? :D :D :D

Popř co dál upravit v motoru...rozvody, vahadlové tyčky ???

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


23.7.07, 13:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No já žádnou extra vačku shánět ani nebudu...

Asi tam pujde jesi ji seženu ta 254/254 jak je v seriových motorech...pak teda se budu věnovat lícování a karburátoru...

Otázka je co myslíš tím mírně upravená hlava ??? :D :D :D

Popř co dál upravit v motoru...rozvody, vahadlové tyčky ???


Já teda si nemůžu pomoc ale mě se nejvíc líbila vačka 280/280 zdvih 7mm podle mého je to takovej zlatej střed, 290 nebo 300 už je moc to už je vyhnaný moc vysoko ale na tu 280 mě to perfektně šlapalo od 3500 - 6500, 254ky nebo 265ky tolik znát nejsou, ale taky záleží na tom po čem člověk touží, samozřejmě do 3500 na tu 280 to auto byla mrtvola, což pro klidnýho řidiče asi taky není.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


23.7.07, 13:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
to MARTIN007 :

seriovu vacku by som neriesil, za tie peniaze + doplatok je pekny prebrus s ovela lepsim casovanim a zdvihom...... mierne upravena hlava, to jest znizena, zrovnana (podla vacky) 0.2-0.4-0.6mm, 27-28mm sacie kanale, sedla sacich ventilov rozsirene na z 29mm na 30.5mm, upravene voditka ventilov, mierne upravene ventily- zuzene stopky z 8 na 7mm, mensie radiusi, vylestene, lestene vyfukove kanaly, upravene spalovacie priestory atd.....

potom je mozne sa hrat s licovanim, nastavenim karburatora, predstihu, vymena pruziniek v odstredivom regulatore atd..... extremy su nastavovanie polohy vacky voci kluke a jemna zmena casovania - optimalizacia vacky, kvenc

takto nejako hotovy motor sa doladi vyfuk. zvodmi....podla pouzitia motora a prevadzkovych otacok

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


23.7.07, 15:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Děkuje ale kolik by todleto jako mělo stát ??? :shock: :shock: :shock: Já sem chudý absolvent a budoucí vysokoškolák :( :( :(

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


23.7.07, 15:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Gemini píše:
to MARTIN007 :

seriovu vacku by som neriesil, za tie peniaze + doplatok je pekny prebrus s ovela lepsim casovanim a zdvihom...... mierne upravena hlava, to jest znizena, zrovnana (podla vacky) 0.2-0.4-0.6mm, 27-28mm sacie kanale, sedla sacich ventilov rozsirene na z 29mm na 30.5mm, upravene voditka ventilov, mierne upravene ventily- zuzene stopky z 8 na 7mm, mensie radiusi, vylestene, lestene vyfukove kanaly, upravene spalovacie priestory atd.....

potom je mozne sa hrat s licovanim, nastavenim karburatora, predstihu, vymena pruziniek v odstredivom regulatore atd..... extremy su nastavovanie polohy vacky voci kluke a jemna zmena casovania - optimalizacia vacky, kvenc

takto nejako hotovy motor sa doladi vyfuk. zvodmi....podla pouzitia motora a prevadzkovych otacok


A aký karbec by si odporúčal? Sériový Favo, ale. sériový SEDR130, alebo z T 613, alebo? Chcel by som väčší výkon a nižšiu spotrebu - zdanlivo nelogické, no toto presne doaihol SEDR130 na Š120...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.7.07, 15:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
ferrari píše:

A aký karbec by si odporúčal? Sériový Favo, ale. sériový SEDR130, alebo z T 613, alebo? Chcel by som väčší výkon a nižšiu spotrebu - zdanlivo nelogické, no toto presne doaihol SEDR130 na Š120...


urcite nieco s vacsimi difuzormi, dobre skusenosti su s webrami dara, DTMR a pod dif 24 a 26mm , da sa pohrat aj z T613 (23 a 27mm), seriovy favo je dobry na spotrebu :)

ja pouzivam uz len dvojite horizontalne karburatori solex, delorto

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


23.7.07, 23:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Gemini píše:
ferrari píše:

A aký karbec by si odporúčal? Sériový Favo, ale. sériový SEDR130, alebo z T 613, alebo? Chcel by som väčší výkon a nižšiu spotrebu - zdanlivo nelogické, no toto presne doaihol SEDR130 na Š120...


urcite nieco s vacsimi difuzormi, dobre skusenosti su s webrami dara, DTMR a pod dif 24 a 26mm , da sa pohrat aj z T613 (23 a 27mm), seriovy favo je dobry na spotrebu :)

ja pouzivam uz len dvojite horizontalne karburatori solex, delorto


Já jsem měl SEDR Š130 takže klapky 22-24 a když mrzlo tak namrzala i klapka při studeným motoru a chlastalo to taky o litr víc takže nakonec jsem dal 20-24 a to byla pohádka.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.7.07, 13:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz