Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No taky možnost...já když zapnu světla tak mi teplota skokem vyleze z 82°C na 85°C
Kdo mě trumfne ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
4.8.07, 14:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Martin 007 píše: No taky možnost...já když zapnu světla tak mi teplota skokem vyleze z 82°C na 85°C Kdo mě trumfne ???
To nic není, mě to šlo na staré škodovce skoro o 10 stupňů. A když bylo špatné ukostření motoru tak to lítalo klidně o 30° (to ukostření teda bylo tak mizerné že mi lanka od plynu a sytiče při startu jiskřily a na ukostření byl při zátěži cca 20A úbytek 3,5V a já se divil proč mám pořád vybitou baterku
|
4.8.07, 14:47 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
4.8.07, 14:51 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.8.07, 14:56 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Odpoj ukostření motoru a příp. řadící páku a zkus nastartovat ale měl bych z toho docela strach....přecejenom elektrický oblouk u karburátoru není moc bezpečný
|
5.8.07, 17:00 |
|
|
Matty-s
Příspěvky: 9 Bydliště: Turnov
|
tak nevím kluci, dneska jsem tam dal nový čidlo na spínání větráku na chladiči a je to pořád stejný, prostě bez topení to neuchladím. Jo a jako nevím co bych byl za exota, kdybych si nenamíchal fridex Mě to příjde jako že mam prasklou asi hlavu z čehož nemám vůbec radost, těsnění to být nemůže, protože by to vařilo pořád a ta hlava když je prasklá, tak to dělá jen když to vytočím na vyšší otáčky.
|
6.8.07, 19:25 |
|
|
Matty-s
Příspěvky: 9 Bydliště: Turnov
|
a ukostření mam dobrý, protože jsem na jaře dělal kontrolu elektriky a dával jsem tam jinou přístrojovku
|
6.8.07, 19:31 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Matty-s píše: tak nevím kluci, dneska jsem tam dal nový čidlo na spínání větráku na chladiči a je to pořád stejný, prostě bez topení to neuchladím. Jo a jako nevím co bych byl za exota, kdybych si nenamíchal fridex Mě to příjde jako že mam prasklou asi hlavu z čehož nemám vůbec radost, těsnění to být nemůže, protože by to vařilo pořád a ta hlava když je prasklá, tak to dělá jen když to vytočím na vyšší otáčky.
Může to být i těsnění. Mě to takhle pomalu a nevinně začínalo, vydrželo to etě několik set km (až 1000) a potom se to provalilo tak, že se po odstavení zalil válec vodou. Nevím jak rychle to postupuje. Prasklá hlava to ale bohužel bude spíš, pokud se to nijak výrazně nezhoršuje. Startuje to normálně?
|
6.8.07, 20:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A nemáš třeba jen hodně zaprasené ty trubky? V mototechně se za 100 - 120kč dá koupit nějakej čistící fujtaxl co naleješ do chladiče, zaleješ vodou a chvíli s tim jezdíš a ono to pěkně vyčiští....
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.8.07, 08:58 |
|
|
Matty-s
Příspěvky: 9 Bydliště: Turnov
|
trubky jsou čistý,protože mi to začalo dělat až ted v těch 30 stupňových vedrech, ale na jaře to v pohodě uchladilo.No tak budu muset hold sehnat novou hlavu, protože už mě to dost štve..................Každopádně vám všem moc děkuju za radu, kdyžtak se ještě ozvu jak jsem dopad
Díky všem!!!
|
7.8.07, 15:51 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Matty-s píše: trubky jsou čistý,protože mi to začalo dělat až ted v těch 30 stupňových vedrech, ale na jaře to v pohodě uchladilo.No tak budu muset hold sehnat novou hlavu, protože už mě to dost štve..................Každopádně vám všem moc děkuju za radu, kdyžtak se ještě ozvu jak jsem dopad
Díky všem!!!
Rozdělat bys to mohl, ale každopádně tu hlavu hned neměň, nechej ji natlakovat ať se zjistí jestli je opravdu prasklá. Co to udělá když to topení nezapneš? Jestli to vaří tak to není hlava (nebo je to hodně brutálně prasklá hlava)
|
7.8.07, 15:54 |
|
|
Pajas
Příspěvky: 81 Bydliště: Želetice u Kyjova
|
No mně se to taky přehřívalo občas a byla to taktová malá trubička co spojuje obě ty hodičky je to u motoru. Prominte je to trošku zmatené. Třeba sem někdo hodí obrázek toho..Pročistil jsem to hřebíkem a od té doby pokoj.Dělalo to že to mělo tendenci vřít a zavzdušnovat. chvílama pomáhalo vyřadit a vytočit na volnoběh na 6000 a to trošku kleslo..Ale ted to jede jak má. už sem myslel že zas budu rovnat hlavu. Jo a ventilátor ti funguje??Dobré je ho dát na přímo-tj přes nějaký čudlík..Ocenil jsem při tažení cizího auta kdy jsem musel jet tak 2km do prudkého kopce na 1 kolem 4000 ot...
|
7.8.07, 18:20 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Pajas píše: No mně se to taky přehřívalo občas a byla to taktová malá trubička co spojuje obě ty hodičky je to u motoru. Prominte je to trošku zmatené. Třeba sem někdo hodí obrázek toho..Pročistil jsem to hřebíkem a od té doby pokoj.Dělalo to že to mělo tendenci vřít a zavzdušnovat. chvílama pomáhalo vyřadit a vytočit na volnoběh na 6000 a to trošku kleslo..Ale ted to jede jak má. už sem myslel že zas budu rovnat hlavu. Jo a ventilátor ti funguje??Dobré je ho dát na přímo-tj přes nějaký čudlík..Ocenil jsem při tažení cizího auta kdy jsem musel jet tak 2km do prudkého kopce na 1 kolem 4000 ot...
Ty myslíš asi přepusť mezi hadicema od topení (je to napravo u motoru jakoby za alternátorem). To by mohlo být ono, ale to by spíš dělalo jenom při prvním zahřátí, ten termostat se při provozu běžně úplně nezavírá, obzvlášť teď v létě (to tak možná v zimě při -25).
|
7.8.07, 19:16 |
|
|
Pajas
Příspěvky: 81 Bydliště: Želetice u Kyjova
|
Ne mě to dělalo i při jízdě paseku třeba se to ohřálo rychle na 90 C pak to rychle kleslo na 60 C pak to vařilo vypl jsem motor nastartoval a kleso to na 70.Takze to proverit..A taky se to furt zavzdusnovalo..
|
7.8.07, 19:39 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
Pajas píše: Ne mě to dělalo i při jízdě paseku třeba se to ohřálo rychle na 90 C pak to rychle kleslo na 60 C pak to vařilo vypl jsem motor nastartoval a kleso to na 70.Takze to proverit..A taky se to furt zavzdusnovalo..
vyměň těsnění pod hlavou odvzdusni a máš klid (za předpokladu že máš vložky 0,1mm nad blokem motoru)
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
7.8.07, 20:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|