Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 14:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Karburator - prehodenie vik 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
michalkatka píše:
a ten vľnobeh ostal na tých 1700? alebo to kolíše?


Drzalo to prave jak hluchy dvere. Skontrolovali sme plyn, sytic, pohrali sa so srobom plynu a zmesi, a akosi sme to nastavili na tych 800 otacok +/- nieco. Zatial testujeme, uvidime co to bude robit...

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


14.8.07, 18:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ruprt píše:
michalkatka píše:
a ten vľnobeh ostal na tých 1700? alebo to kolíše?


Drzalo to prave jak hluchy dvere. Skontrolovali sme plyn, sytic, pohrali sa so srobom plynu a zmesi, a akosi sme to nastavili na tych 800 otacok +/- nieco. Zatial testujeme, uvidime co to bude robit...


možno si tam niečo sadlo, nejaká strunka, alebo gumička, pokiaľ sa to ustáli tak to bude dobré...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.8.07, 18:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nebo se ti zasekává klapka, dost to dělává klapka 2. stupně.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


14.8.07, 20:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
Martin píše:
Nebo se ti zasekává klapka, dost to dělává klapka 2. stupně.


To by teoreticky aj mohlo byt, pretoze teraz sa obcas stane, ze ideme tak 60-70 a pri 3000 otackach je vsetko ok, vyhodim na volnobeh a ten blbec zostane visiet na tych 3000 a huci jak pilinove kachle. Ked stlacim plynovy pedal znova a pustim, tak klesne na tych 800.

Napada vas, co s tou klapkou? Premazat? Dotiahnut? Vyhodit? :D

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


Naposledy upravil Ruprt dne 15.8.07, 14:15, celkově upraveno 1



15.8.07, 12:29
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Šemik píše:
tak tady jsem se o něco pokusil, není to nic moc, ale snad to z toho poznáš.
Červeně jsou ty M6 šrouby s kontramatkou a žlutě ty pružiny.

Martin 007 mi doufám odpustí že jsem si své malířské "umění" vylil na fotu jeho motoru :oops:

Obrázek


ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Šemiku to si s Tebou vyřídím :twisted: :twisted: :twisted:

Néééééé si dělám legraci...je to OK - za chvíly to asi budu dělat taky až splašim víčko SEDR130, tak už si ho nechci podruhý zničit... :? :? :?

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


15.8.07, 12:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
No dnes som to v noci testoval...cca pri 70-80 km/h a tak 2500-3000 otackach zostanu visiet otacky aj po vyhodeni rychlosti. Po znovunaslapnuti plynu a jeho pusteni to opat klesne. Mohlo by to teda byt tou klapkou druheho stupna? Ak ano, co s tym? Vdaka.

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


15.8.07, 23:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
...ak sa Ti zasekáva klapka 2. komory, pravdepodobne to už nikdy neodstrániš...nedotiahol si náhodou ten karbec príliš (myslím tie 4 matky, čo držia karbec) - vtedy sa totiž zvykne prehnúť príruba karbecu a potom sa vzprieči hriadeľ klapky a pridiera sa...mám také 3 karburátory...

Ja na Tvojom mieste by som radšej dáko opravil ten EDSR - tie sú podľa mňa lepšie aj na výkn a paradoxne aj na spotrebu...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.8.07, 05:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jak je psáno výše, většinou je to prouhnutou přírubou. Až se ti znovu sekne, vlez do motoru a mrkni, co se nevrátilo. Mě to dělal i 1. stupeň, protože jsem neměl zezadu pružinu vracející klapku.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


16.8.07, 06:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Šemik píše:
tak tady jsem se o něco pokusil, není to nic moc, ale snad to z toho poznáš.
Červeně jsou ty M6 šrouby s kontramatkou a žlutě ty pružiny.

Martin 007 mi doufám odpustí že jsem si své malířské "umění" vylil na fotu jeho motoru :oops:

Obrázek


ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Šemiku to si s Tebou vyřídím :twisted: :twisted: :twisted:

Néééééé si dělám legraci...je to OK - za chvíly to asi budu dělat taky až splašim víčko SEDR130, tak už si ho nechci podruhý zničit... :? :? :?


Objednej si ho tam kde já, je to v koupím, i s dopravou slabé pětikilo a zlepšení o milion procent :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.8.07, 15:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
Šemik píše:
Martin 007 píše:
Šemik píše:
tak tady jsem se o něco pokusil, není to nic moc, ale snad to z toho poznáš.
Červeně jsou ty M6 šrouby s kontramatkou a žlutě ty pružiny.

Martin 007 mi doufám odpustí že jsem si své malířské "umění" vylil na fotu jeho motoru :oops:

Obrázek


ÁÁÁÁÁÁÁ Šemiku to si s Tebou vyřídím :twisted: :twisted: :twisted:

Néééééé si dělám legraci...je to OK - za chvíly to asi budu dělat taky až splašim víčko SEDR130, tak už si ho nechci podruhý zničit... :? :? :?


Objednej si ho tam kde já, je to v koupím, i s dopravou slabé pětikilo a zlepšení o milion procent :wink:


A kde ho objednavas? Pojde SEDR130 viko na SEDR 120ku?

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


16.8.07, 20:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
někdo to tu už psal sedr 120 a sedr 130 pracují trochu jinak já si kdysi stahl jen fotky ,možná si je někdo pozná a
rozepíše se

http://www.ukazto.com/img/sedr120si7-nnp1.jpg http://www.ukazto.com/img/sedr130lr8-wh21.jpg


tak sem to našel
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


16.8.07, 21:19
Profil

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
130 sedr víko na 120 spodek půjde, ale nebude to žádný přínos páč 120 nemá ekonostat

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.8.07, 21:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
Šemik píše:
130 sedr víko na 120 spodek půjde, ale nebude to žádný přínos páč 120 nemá ekonostat

a co kanálky volnoběhu (bukaj psal že ve 130ce sou jinak)

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


16.8.07, 21:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
Zacinam mat pocit, ze je je tu nejak prekarburatorovane :D A dokopy nic s nicim nesedí tuším :D

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


17.8.07, 09:31
Profil

Příspěvky: 59
Bydliště: Jižní Morava,okres Hodonín
Příspěvek 
Šemik píše:
130 sedr víko na 120 spodek půjde, ale nebude to žádný přínos páč 120 nemá ekonostat

Jakmile das na jakykoliv SEDR karbec viko ze SEDRu 130/135/136 tak mas ekonostat plne funkcni. Totiz telesa karburatoru jsou vsechny stejna, jine je jenom viko.
A kombinace spodek karburatoru SEDR a viko karburatoru EDSR funguje bez problemu. ma to vyhodu v tom ze EDSR karburatory meli ekonostat vsechny i na Skode 105, tudiz nemusite shanet viko ze 130,135 nebo 136.
Napr. treba viko na EDSR 120l i 120ls ma "ziznivejsi" ekonostat nez SEDR 136.

_________________
Škoda 130L (1986);Škoda 130GL (1987)


24.8.07, 14:18
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz