Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 14:09



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Snížení hlavy u Rapida 136 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Kristensen píše:
Ondras83 píše:
jj, koukal sem a máme 136, no ale stejně si myslim že snížení hlavy o 0,3 mm bude málo protože to bude mit kopresi jako MPI, snížil bych to asi o 0,4-0,5 (0,6 je na kompresní poměr 11,5:1 a to je moc, ikdyž je to asi nejlepší, ale to je moc na seriovou kliku)


U těhle motorů je jedna velká zásadní konstrukční nevýhoda: Klika která má jen tři uložení.

:lol: :lol: :lol: , tak přesně kvůli tomu sem píšu hh, prostě to je nevýhoda už od 1000 MB (myslim tenhle blok s klikou, teď přesně neim jak to měli 1203 atd) až po 1,3 MPI :lol: :lol: :lol: , no ale když to slíznu o 0,3 tak to nebude znát(myslim to snížení hlavy) takže aspoň 0,4 mm

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.8.07, 20:12
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
11:1 je cisto zavodna kompresia, seriove tesnenie vydrzi par 1000 km, potom bude vytlacene alebo prepalene, kompresny pomer sa zvysuje pouzitim "ostrejsej " vacky, aby bol zachovany stredny tlak vo valci...... na seriove vacky a do 270 stupnov staci 10:1 a zivotnost je zachovana....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


26.8.07, 20:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Gemini píše:
11:1 je cisto zavodna kompresia, seriove tesnenie vydrzi par 1000 km, potom bude vytlacene alebo prepalene, kompresny pomer sa zvysuje pouzitim "ostrejsej " vacky, aby bol zachovany stredny tlak vo valci...... na seriove vacky a do 270 stupnov staci 10:1 a zivotnost je zachovana....

sorry, překlep má tam bejt komprese 10,5:1 na snížení hlavy 0,6,

bude teda znát to snížení hlavy o 0,3 ???

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.8.07, 21:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Gemini píše:
11:1 je cisto zavodna kompresia, seriove tesnenie vydrzi par 1000 km, potom bude vytlacene alebo prepalene, kompresny pomer sa zvysuje pouzitim "ostrejsej " vacky, aby bol zachovany stredny tlak vo valci...... na seriove vacky a do 270 stupnov staci 10:1 a zivotnost je zachovana....

sorry, překlep má tam bejt komprese 10,5:1 na snížení hlavy 0,6,

bude teda znát to snížení hlavy o 0,3 ???


nebude

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


27.8.07, 22:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jaká koliv úprava se nějak projeví a snížení hlavy o 0,3mm je znát měl jsem to na fávo 136 motoru a před snížením jsem měřil tlaky a po snížení narostly o 0,5 což taky stačí a znát to je.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.8.07, 09:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Kristensen píše:
Jaká koliv úprava se nějak projeví a snížení hlavy o 0,3mm je znát měl jsem to na fávo 136 motoru a před snížením jsem měřil tlaky a po snížení narostly o 0,5 což taky stačí a znát to je.


zalezi aj od stavu valcov , piestov , kruzkov........... narast vykonu v zavislosti od KP je logaritmicky - z 8:1 na 10:1 je citit riadne , z 10:1 na 12:1 uz nie tak.....motor "stvrdne" , horsie sa startuje atd....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


28.8.07, 15:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Gemini píše:
Kristensen píše:
Jaká koliv úprava se nějak projeví a snížení hlavy o 0,3mm je znát měl jsem to na fávo 136 motoru a před snížením jsem měřil tlaky a po snížení narostly o 0,5 což taky stačí a znát to je.


zalezi aj od stavu valcov , piestov , kruzkov........... narast vykonu v zavislosti od KP je logaritmicky - z 8:1 na 10:1 je citit riadne , z 10:1 na 12:1 uz nie tak.....motor "stvrdne" , horsie sa startuje atd....

takže motor-200 000 km ALE je na ponku, takže kromě výbrusu všechno nový+kroužky takže skoro GO-no a chcem snížit tu hlavu takže to dáme o 0,4 a hotovo

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.8.07, 21:31
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz