Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 14:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Klepání ventilů 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
patrik-hp píše:
DRYVER píše:
takovy dotaz - jaky je rozdil mezi pouzitim normalnich tycek a tech hlinikovych? Je to o hlucnosti, nebo roztraznosti materialu, ci o vaze??


O hlučnosti,díky jiné roztažnosti.Váha má v tomto případě zanedbatelný vliv. :wink:


a patriku proč to dávají jen na sací, proč ne na všechny, já jsem teda měl v ruce formana tuning nějaké výrobní družstvo, byly tam uřezané péra, jiný výfuk komplet i se sběrným potrubím od motoru, a v motoru byly všechny tyčky hliníkové, vůli jsem dával 25,25 miloš


27.8.07, 15:20
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
[quote="slovacek.milos :wink: nebo roztraznosti materialu, ci o vaze??[/quote]

O hlučnosti,díky jiné roztažnosti.Váha má v tomto případě zanedbatelný vliv. :wink:[/quote]

a patriku proč to dávají jen na sací, proč ne na všechny, já jsem teda měl v ruce formana tuning nějaké výrobní družstvo, byly tam uřezané péra, jiný výfuk komplet i se sběrným potrubím od motoru, a v motoru byly všechny tyčky hliníkové, vůli jsem dával 25,25 miloš[/quote]


K vuli té roztahovatelnosti... :wink: Za studena by to jako výrobek asi dělalo kravál,páč musíš tu větší vůli... k vůli teplotě.A je vyzkoušený že když je málo,tak se ohýbá tyčka a skáče ven...Vahadlo na doraz závitů pružiny,vymletý dříky ventilů,palce na vačce,vydrolený zdvihátka..atd.Asi si měl nějakýho úpravce v ruce...Lidé zkouší,každý nějak upravuje. :D Dlouho to nevydrží. :wink: Já jsem pro fabriku.V ní nebyli žádní volové...Dnes nevím, jsou tam samý mladí...Inovace bez legrace a já se pak nesměju ani v práci když to vidim...To že má vejšku ještě přeci neznamená,že ho pošlu k rýsovacímu prknu?!No né?......Je to fakt jen kvůli tomu hluku...Nic víc,nic míň :wink:


27.8.07, 15:41
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
patrik-hp píše:
[quote="slovacek.milos :wink: nebo roztraznosti materialu, ci o vaze??


O hlučnosti,díky jiné roztažnosti.Váha má v tomto případě zanedbatelný vliv. :wink:[/quote]

a patriku proč to dávají jen na sací, proč ne na všechny, já jsem teda měl v ruce formana tuning nějaké výrobní družstvo, byly tam uřezané péra, jiný výfuk komplet i se sběrným potrubím od motoru, a v motoru byly všechny tyčky hliníkové, vůli jsem dával 25,25 miloš[/quote]


K vuli té roztahovatelnosti... :wink: Za studena by to jako výrobek asi dělalo kravál,páč musíš tu větší vůli... k vůli teplotě.A je vyzkoušený že když je málo,tak se ohýbá tyčka a skáče ven...Vahadlo na doraz závitů pružiny,vymletý dříky ventilů,palce na vačce,vydrolený zdvihátka..atd.Asi si měl nějakýho úpravce v ruce...Lidé zkouší,každý nějak upravuje. :D Dlouho to nevydrží. :wink: Já jsem pro fabriku.V ní nebyli žádní volové...Dnes nevím, jsou tam samý mladí...Inovace bez legrace a já se pak nesměju ani v práci když to vidim...To že má vejšku ještě přeci neznamená,že ho pošlu k rýsovacímu prknu?!No né?......Je to fakt jen kvůli tomu hluku...Nic víc,nic míň :wink:[/quote]

jo patriku kvůli kraválu, ale proč to nedají i na výfuk to jsem nějak nepochopil, já si právě myslel že když je ten sací ventil větší tak tu váhu dorovnali tím hliníkovým zdvihátkem miloš


27.8.07, 15:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
na vyfukove sa dava vacsia vola, kvoli tomu ze sa ovela viac zahrieva a je tam vacsia dilatacia......skusil som aj kombinaciu vsetky hlinnikove na 1400ke a islo to, s volami 0.30 a 0.35

inac je to dost rozdiel , 10 gramov medzi tyckami cize oproti klasickym je to o 80 gramov lahsi OHV rozvod....a ked kmita 80g 100 krat za sekundu, to uz nie je zanedbatelne - podla mojho skromneho nazoru

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


27.8.07, 17:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Gemini píše:
na vyfukove sa dava vacsia vola, kvoli tomu ze sa ovela viac zahrieva a je tam vacsia dilatacia......skusil som aj kombinaciu vsetky hlinnikove na 1400ke a islo to, s volami 0.30 a 0.35

inac je to dost rozdiel , 10 gramov medzi tyckami cize oproti klasickym je to o 80 gramov lahsi OHV rozvod....a ked kmita 80g 100 krat za sekundu, to uz nie je zanedbatelne - podla mojho skromneho nazoru


27.8.07, 18:03
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Gemini píše:
na vyfukove sa dava vacsia vola, kvoli tomu ze sa ovela viac zahrieva a je tam vacsia dilatacia......skusil som aj kombinaciu vsetky hlinnikove na 1400ke a islo to, s volami 0.30 a 0.35

inac je to dost rozdiel , 10 gramov medzi tyckami cize oproti klasickym je to o 80 gramov lahsi OHV rozvod....a ked kmita 80g 100 krat za sekundu, to uz nie je zanedbatelne - podla mojho skromneho nazoru


tos to nějak popletl sací u feldy je 0.25 a výfukový je 0.20 a pokud máš železné tyčky tak po 0.20 a jestli jsi někde u 1000 MB tak jo tam bylo 0.15 sací a 0.20 výfuk miloš


27.8.07, 18:08
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
To jsem ani nečekal tolik reakcí. :)

První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM).
Hlavu jsem snižoval o jeden milimetr.
Sedla ventilů jsem samozřejmě zabrušoval.
Ventily jsem vždy seřizoval na studeném motoru a to jsem už zkoušel dávat na sací 0,15 (ale je to skoro to samé).

Na ty detonace jsem myslel. Měl jsem 135-kový motor a tím snížením jsem z něho udělal 136-kový.
Palivo beru 95 a před měsícem jsem ještě jezdil na V - Power (na něj jsem jezdil cca 1,5 roku) a teď jsem přešel na natural.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


27.8.07, 19:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Kikan píše:
To jsem ani nečekal tolik reakcí. :)

První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM).
Hlavu jsem snižoval o jeden milimetr.
Sedla ventilů jsem samozřejmě zabrušoval.
Ventily jsem vždy seřizoval na studeném motoru a to jsem už zkoušel dávat na sací 0,15 (ale je to skoro to samé).

Na ty detonace jsem myslel. Měl jsem 135-kový motor a tím snížením jsem z něho udělal 136-kový.
Palivo beru 95 a před měsícem jsem ještě jezdil na V - Power (na něj jsem jezdil cca 1,5 roku) a teď jsem přešel na natural.


Aha...to jsi předtím nenapsal....zkus tu nádrž vyjet a dát tam 98 jenom tak na zkoušku co to udělá.


27.8.07, 19:44
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Kikan píše:
První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM).


Čidlo detonací (klepání) a kabeláž k němu máš OK?


27.8.07, 19:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
fatal píše:
Kikan píše:
První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM).


Čidlo detonací (klepání) a kabeláž k němu máš OK?


Fáva neměly čidlo klepání


27.8.07, 19:55
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
cyz píše:
fatal píše:
Kikan píše:
První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM).


Čidlo detonací (klepání) a kabeláž k němu máš OK?


Fáva neměly čidlo klepání


BMM ano, alebo sa mylim?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


27.8.07, 20:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
deekay píše:
cyz píše:
fatal píše:
Kikan píše:
První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM).


Čidlo detonací (klepání) a kabeláž k němu máš OK?


Fáva neměly čidlo klepání


BMM ano, alebo sa mylim?


Čidlo tam není.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


27.8.07, 20:10
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
cyz píše:
Kikan píše:
To jsem ani nečekal tolik reakcí. :)

První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM).
Hlavu jsem snižoval o jeden milimetr.
Sedla ventilů jsem samozřejmě zabrušoval.
Ventily jsem vždy seřizoval na studeném motoru a to jsem už zkoušel dávat na sací 0,15 (ale je to skoro to samé).

Na ty detonace jsem myslel. Měl jsem 135-kový motor a tím snížením jsem z něho udělal 136-kový.
Palivo beru 95 a před měsícem jsem ještě jezdil na V - Power (na něj jsem jezdil cca 1,5 roku) a teď jsem přešel na natural.


Aha...to jsi předtím nenapsal....zkus tu nádrž vyjet a dát tam 98 jenom tak na zkoušku co to udělá.


Zkusit to můžu, ale ani nevím jestli tady 98 natankuji. Nikdy jsem se po benzínkách moc nedíval. :o

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


27.8.07, 20:12
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Jak jsem psal. Ventily klasicky klepají při zatížení motoru, ale mě právě né - jenom při udržování rychlosti.
Když klepe a přidám, nebo uberu plyn tak je sticha. :?

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


27.8.07, 20:18
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Ještě mě napadlo, kdyby to byly detonace, tak to klepe i při studeném motoru - nebo se pletu?

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


27.8.07, 20:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz