Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
No podle toho kolik to má najeto?Jestli hodně a bez fridexu,tak to bude hodně o čištění.Jestli jsou vložky orezlé jako kotel 50 let starej,tak to bude porod a nevím,jestli to čištění zvládneš.A pak ty ty vymezovací kroužky...jeden stojí 13 korun a jsou v různých velikostech snad 0,7-0,15-0,20..tak nějak.No a trefit se do přesahu cca 0,07 až 0,13......Měrka ti v tomto lehce pomůže.Je to motorařina a né mýchání vajíček s přidáním opečený klobásy.Jestli mi rozumíš.Hodně o měření.Nic na tom není.Jen vědět kolik a mít cit.Jestli se ti zdá,že do toho nechceš jít,páč vana,hlava ojnice s písty a vložkami ven,svěř to někomu,kterej ti dá záruku na opravu...
|
28.8.07, 15:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
patrik-hp píše: No podle toho kolik to má najeto?Jestli hodně a bez fridexu,tak to bude hodně o čištění.Jestli jsou vložky orezlé jako kotel 50 let starej,tak to bude porod a nevím,jestli to čištění zvládneš.A pak ty ty vymezovací kroužky...jeden stojí 13 korun a jsou v různých velikostech snad 0,7-0,15-0,20..tak nějak.No a trefit se do přesahu cca 0,07 až 0,13......Měrka ti v tomto lehce pomůže.Je to motorařina a né mýchání vajíček s přidáním opečený klobásy.Jestli mi rozumíš.Hodně o měření.Nic na tom není.Jen vědět kolik a mít cit.Jestli se ti zdá,že do toho nechceš jít,páč vana,hlava ojnice s písty a vložkami ven,svěř to někomu,kterej ti dá záruku na opravu...
No...motorařina - fuj ....motoráře bych mohl dělat tak možná v Rusku
|
28.8.07, 15:36 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
cyz píše: patrik-hp píše: No podle toho kolik to má najeto?Jestli hodně a bez fridexu,tak to bude hodně o čištění.Jestli jsou vložky orezlé jako kotel 50 let starej,tak to bude porod a nevím,jestli to čištění zvládneš.A pak ty ty vymezovací kroužky...jeden stojí 13 korun a jsou v různých velikostech snad 0,7-0,15-0,20..tak nějak.No a trefit se do přesahu cca 0,07 až 0,13......Měrka ti v tomto lehce pomůže.Je to motorařina a né mýchání vajíček s přidáním opečený klobásy.Jestli mi rozumíš.Hodně o měření.Nic na tom není.Jen vědět kolik a mít cit.Jestli se ti zdá,že do toho nechceš jít,páč vana,hlava ojnice s písty a vložkami ven,svěř to někomu,kterej ti dá záruku na opravu... No...motorařina - fuj ....motoráře bych mohl dělat tak možná v Rusku
...Jj.Chápu... Člověk by měl vědět na co má,a nepokoušet osud.
|
28.8.07, 15:45 |
|
|
kvakorius
Příspěvky: 60 Bydliště: Hodonínsko
|
patrik-hp píše: No podle toho kolik to má najeto?Jestli hodně a bez fridexu,tak to bude hodně o čištění.Jestli jsou vložky orezlé jako kotel 50 let starej,tak to bude porod a nevím,jestli to čištění zvládneš.A pak ty ty vymezovací kroužky...jeden stojí 13 korun a jsou v různých velikostech snad 0,7-0,15-0,20..tak nějak.No a trefit se do přesahu cca 0,07 až 0,13......Měrka ti v tomto lehce pomůže.Je to motorařina a né mýchání vajíček s přidáním opečený klobásy.Jestli mi rozumíš.Hodně o měření.Nic na tom není.Jen vědět kolik a mít cit.Jestli se ti zdá,že do toho nechceš jít,páč vana,hlava ojnice s písty a vložkami ven,svěř to někomu,kterej ti dá záruku na opravu... Jsem strojař, měření není problém. změřit rozdíl- síla vložky.Vložka se vkládá mezi vložku válce a těsnění. Asi, jo. Na vodu je ujeto cca 800 km
|
28.8.07, 15:48 |
|
|
kvakorius
Příspěvky: 60 Bydliště: Hodonínsko
|
kvakorius píše: patrik-hp píše: No podle toho kolik to má najeto?Jestli hodně a bez fridexu,tak to bude hodně o čištění.Jestli jsou vložky orezlé jako kotel 50 let starej,tak to bude porod a nevím,jestli to čištění zvládneš.A pak ty ty vymezovací kroužky...jeden stojí 13 korun a jsou v různých velikostech snad 0,7-0,15-0,20..tak nějak.No a trefit se do přesahu cca 0,07 až 0,13......Měrka ti v tomto lehce pomůže.Je to motorařina a né mýchání vajíček s přidáním opečený klobásy.Jestli mi rozumíš.Hodně o měření.Nic na tom není.Jen vědět kolik a mít cit.Jestli se ti zdá,že do toho nechceš jít,páč vana,hlava ojnice s písty a vložkami ven,svěř to někomu,kterej ti dá záruku na opravu... Jsem strojař, měření není problém. změřit rozdíl- síla vložky.Vložka se vkládá mezi vložku válce a těsnění. Asi, jo. Na vodu je ujeto cca 800 km
Nemám co ztratit. Max 200 kč, takže hop nebo trop.(mám ještě jeden motor, ale tady tento byl perfekní proto tam je a snažím se ho zachránit. Jestli to chápeš, vrtat do aut mě baví. A navíc chybama se člověk učí.doufám že žádná nebude)
|
28.8.07, 15:56 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
kvakorius píše: patrik-hp píše: No podle toho kolik to má najeto?Jestli hodně a bez fridexu,tak to bude hodně o čištění.Jestli jsou vložky orezlé jako kotel 50 let starej,tak to bude porod a nevím,jestli to čištění zvládneš.A pak ty ty vymezovací kroužky...jeden stojí 13 korun a jsou v různých velikostech snad 0,7-0,15-0,20..tak nějak.No a trefit se do přesahu cca 0,07 až 0,13......Měrka ti v tomto lehce pomůže.Je to motorařina a né mýchání vajíček s přidáním opečený klobásy.Jestli mi rozumíš.Hodně o měření.Nic na tom není.Jen vědět kolik a mít cit.Jestli se ti zdá,že do toho nechceš jít,páč vana,hlava ojnice s písty a vložkami ven,svěř to někomu,kterej ti dá záruku na opravu... Jsem strojař, měření není problém. změřit rozdíl- síla vložky.Vložka se vkládá mezi vložku válce a těsnění. Asi, jo. Na vodu je ujeto cca 800 km
Tak pokud si strojař? Tak snad...není problém?!To je snad povinnost. Vložka je uložena v přesné díře.Na horní hraně díry pro vložku,je dosedací plocha s vybráním pro dosedací hranu vložky,která je cca ve dvou třetinách délky.Na vložku se navléká měděné těsnění,co je zároveň i vymezovací podložka,která při dosednutí do vybrání má plnit efekt,který nemá asi tvůj motor vše tedy uvidíš,až demontage.
|
28.8.07, 16:06 |
|
|
kvakorius
Příspěvky: 60 Bydliště: Hodonínsko
|
patrik-hp píše: kvakorius píše: patrik-hp píše: No podle toho kolik to má najeto?Jestli hodně a bez fridexu,tak to bude hodně o čištění.Jestli jsou vložky orezlé jako kotel 50 let starej,tak to bude porod a nevím,jestli to čištění zvládneš.A pak ty ty vymezovací kroužky...jeden stojí 13 korun a jsou v různých velikostech snad 0,7-0,15-0,20..tak nějak.No a trefit se do přesahu cca 0,07 až 0,13......Měrka ti v tomto lehce pomůže.Je to motorařina a né mýchání vajíček s přidáním opečený klobásy.Jestli mi rozumíš.Hodně o měření.Nic na tom není.Jen vědět kolik a mít cit.Jestli se ti zdá,že do toho nechceš jít,páč vana,hlava ojnice s písty a vložkami ven,svěř to někomu,kterej ti dá záruku na opravu... Jsem strojař, měření není problém. změřit rozdíl- síla vložky.Vložka se vkládá mezi vložku válce a těsnění. Asi, jo. Na vodu je ujeto cca 800 km Tak pokud si strojař? Tak snad...není problém?!To je snad povinnost. Vložka je uložena v přesné díře.Na horní hraně díry pro vložku,je dosedací plocha s vybráním pro dosedací hranu vložky,která je cca ve dvou třetinách délky.Na vložku se navléká měděné těsnění,co je zároveň i vymezovací podložka,která při dosednutí do vybrání má plnit efekt,který nemá asi tvůj motor vše tedy uvidíš,až demontage. Zítra jdu na to!! Držte palce. Snad nic nezmším a pokus bude zdárný. Tak zatím ZDAR a ŠKODOVĚNKÁM obzvlášť
|
28.8.07, 16:17 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Já bych se spíš zaměřil na zplyňovač, tam by mohla být krpa, něco proraženýho, že ti to tlakuje do vody, nebo ti může zamrzat chladící okruh, nekouří ti to při provozu na LPG bíle a na benzín OK?
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
28.8.07, 17:23 |
|
|
kvakorius
Příspěvky: 60 Bydliště: Hodonínsko
|
Drak píše: Já bych se spíš zaměřil na zplyňovač, tam by mohla být krpa, něco proraženýho, že ti to tlakuje do vody, nebo ti může zamrzat chladící okruh, nekouří ti to při provozu na LPG bíle a na benzín OK? Mam za to ,že pokud by to bzl zplyňovač tak by musel být cítit z vody merkaptan (plyn kterým se přidává kvůli pachu propanu) a ten cítit nejde. Spaliny z výfuku stejné bez nějakého náznaku že by to bylo z LPG nebo bonzinu.Zatím dík.
('8)')
(':idea:')
|
29.8.07, 13:31 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
kvakorius píše: patrik-hp píše: kvakorius píše: patrik-hp píše: No podle toho kolik to má najeto?Jestli hodně a bez fridexu,tak to bude hodně o čištění.Jestli jsou vložky orezlé jako kotel 50 let starej,tak to bude porod a nevím,jestli to čištění zvládneš.A pak ty ty vymezovací kroužky...jeden stojí 13 korun a jsou v různých velikostech snad 0,7-0,15-0,20..tak nějak.No a trefit se do přesahu cca 0,07 až 0,13......Měrka ti v tomto lehce pomůže.Je to motorařina a né mýchání vajíček s přidáním opečený klobásy.Jestli mi rozumíš.Hodně o měření.Nic na tom není.Jen vědět kolik a mít cit.Jestli se ti zdá,že do toho nechceš jít,páč vana,hlava ojnice s písty a vložkami ven,svěř to někomu,kterej ti dá záruku na opravu... Jsem strojař, měření není problém. změřit rozdíl- síla vložky.Vložka se vkládá mezi vložku válce a těsnění. Asi, jo. Na vodu je ujeto cca 800 km Tak pokud si strojař? Tak snad...není problém?!To je snad povinnost. Vložka je uložena v přesné díře.Na horní hraně díry pro vložku,je dosedací plocha s vybráním pro dosedací hranu vložky,která je cca ve dvou třetinách délky.Na vložku se navléká měděné těsnění,co je zároveň i vymezovací podložka,která při dosednutí do vybrání má plnit efekt,který nemá asi tvůj motor vše tedy uvidíš,až demontage. Zítra jdu na to!! Držte palce. Snad nic nezmším a pokus bude zdárný. Tak zatím ZDAR a ŠKODOVĚNKÁM obzvlášť
Seš leteckej mechanik to musí pro tebe bejt procházka růžovym sadem
|
29.8.07, 14:22 |
|
|
kvakorius
Příspěvky: 60 Bydliště: Hodonínsko
|
patrik-hp píše: kvakorius píše: patrik-hp píše: kvakorius píše: patrik-hp píše: No podle toho kolik to má najeto?Jestli hodně a bez fridexu,tak to bude hodně o čištění.Jestli jsou vložky orezlé jako kotel 50 let starej,tak to bude porod a nevím,jestli to čištění zvládneš.A pak ty ty vymezovací kroužky...jeden stojí 13 korun a jsou v různých velikostech snad 0,7-0,15-0,20..tak nějak.No a trefit se do přesahu cca 0,07 až 0,13......Měrka ti v tomto lehce pomůže.Je to motorařina a né mýchání vajíček s přidáním opečený klobásy.Jestli mi rozumíš.Hodně o měření.Nic na tom není.Jen vědět kolik a mít cit.Jestli se ti zdá,že do toho nechceš jít,páč vana,hlava ojnice s písty a vložkami ven,svěř to někomu,kterej ti dá záruku na opravu... Jsem strojař, měření není problém. změřit rozdíl- síla vložky.Vložka se vkládá mezi vložku válce a těsnění. Asi, jo. Na vodu je ujeto cca 800 km Tak pokud si strojař? Tak snad...není problém?!To je snad povinnost. Vložka je uložena v přesné díře.Na horní hraně díry pro vložku,je dosedací plocha s vybráním pro dosedací hranu vložky,která je cca ve dvou třetinách délky.Na vložku se navléká měděné těsnění,co je zároveň i vymezovací podložka,která při dosednutí do vybrání má plnit efekt,který nemá asi tvůj motor vše tedy uvidíš,až demontage. Zítra jdu na to!! Držte palce. Snad nic nezmším a pokus bude zdárný. Tak zatím ZDAR a ŠKODOVĚNKÁM obzvlášť Seš leteckej mechanik to musí pro tebe bejt procházka růžovym sadem Pilotní průkaz zatím nemám (':cry:')Auto se znakem pi..... taky ne takže růžové sady taky nebudou(':lol:'),ale fáčko musí prostě jezdit (':lol:')vydělává na něco lepšího do čeho nebudu muset vrtat (':roll:'),ale co pak budu dělat??(':wink:')(':wink:')
(':wink:')(':idea:')
|
29.8.07, 15:05 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
kvakorius píše: patrik-hp píše: kvakorius píše: patrik-hp píše: kvakorius píše: patrik-hp píše: No podle toho kolik to má najeto?Jestli hodně a bez fridexu,tak to bude hodně o čištění.Jestli jsou vložky orezlé jako kotel 50 let starej,tak to bude porod a nevím,jestli to čištění zvládneš.A pak ty ty vymezovací kroužky...jeden stojí 13 korun a jsou v různých velikostech snad 0,7-0,15-0,20..tak nějak.No a trefit se do přesahu cca 0,07 až 0,13......Měrka ti v tomto lehce pomůže.Je to motorařina a né mýchání vajíček s přidáním opečený klobásy.Jestli mi rozumíš.Hodně o měření.Nic na tom není.Jen vědět kolik a mít cit.Jestli se ti zdá,že do toho nechceš jít,páč vana,hlava ojnice s písty a vložkami ven,svěř to někomu,kterej ti dá záruku na opravu... Jsem strojař, měření není problém. změřit rozdíl- síla vložky.Vložka se vkládá mezi vložku válce a těsnění. Asi, jo. Na vodu je ujeto cca 800 km Tak pokud si strojař? Tak snad...není problém?!To je snad povinnost. Vložka je uložena v přesné díře.Na horní hraně díry pro vložku,je dosedací plocha s vybráním pro dosedací hranu vložky,která je cca ve dvou třetinách délky.Na vložku se navléká měděné těsnění,co je zároveň i vymezovací podložka,která při dosednutí do vybrání má plnit efekt,který nemá asi tvůj motor vše tedy uvidíš,až demontage. Zítra jdu na to!! Držte palce. Snad nic nezmším a pokus bude zdárný. Tak zatím ZDAR a ŠKODOVĚNKÁM obzvlášť Seš leteckej mechanik to musí pro tebe bejt procházka růžovym sadem Pilotní průkaz zatím nemám (':cry:')Auto se znakem pi..... taky ne takže růžové sady taky nebudou(':lol:'),ale fáčko musí prostě jezdit (':lol:')vydělává na něco lepšího do čeho nebudu muset vrtat (':roll:'),ale co pak budu dělat??(':wink:')(':wink:') (':wink:')(':idea:') No právě Hele v jednoduchosti genialita- a Favorit je toho důkazem a nikdo mi ho nevyvrátí....Proto lidojedi němci šli do Škodovky páč čuměli jak puk,že za tak málo za výrobu takový auto jezdí a líp než ten jejich vopancéřovanej golf I.Stačí se jen porozhlédnout a něco vědět a dojít k tomu.Až ho uděláš bude tě lámat ten plyn.To je humus nestabilní,pokud ho neošetřuješ jako pokožku.Ale na benzín je to jen o dolévání a sem tam olej...Je to nezničitelný. Snad ta koroze...ale i ta se dá odstranit...Blatník za 450,-to je cena necena
|
30.8.07, 16:11 |
|
|
kvakorius
Příspěvky: 60 Bydliště: Hodonínsko
|
patrik-hp píše: kvakorius píše: patrik-hp píše: kvakorius píše: patrik-hp píše: kvakorius píše: patrik-hp píše: No podle toho kolik to má najeto?Jestli hodně a bez fridexu,tak to bude hodně o čištění.Jestli jsou vložky orezlé jako kotel 50 let starej,tak to bude porod a nevím,jestli to čištění zvládneš.A pak ty ty vymezovací kroužky...jeden stojí 13 korun a jsou v různých velikostech snad 0,7-0,15-0,20..tak nějak.No a trefit se do přesahu cca 0,07 až 0,13......Měrka ti v tomto lehce pomůže.Je to motorařina a né mýchání vajíček s přidáním opečený klobásy.Jestli mi rozumíš.Hodně o měření.Nic na tom není.Jen vědět kolik a mít cit.Jestli se ti zdá,že do toho nechceš jít,páč vana,hlava ojnice s písty a vložkami ven,svěř to někomu,kterej ti dá záruku na opravu... Jsem strojař, měření není problém. změřit rozdíl- síla vložky.Vložka se vkládá mezi vložku válce a těsnění. Asi, jo. Na vodu je ujeto cca 800 km Tak pokud si strojař? Tak snad...není problém?!To je snad povinnost. Vložka je uložena v přesné díře.Na horní hraně díry pro vložku,je dosedací plocha s vybráním pro dosedací hranu vložky,která je cca ve dvou třetinách délky.Na vložku se navléká měděné těsnění,co je zároveň i vymezovací podložka,která při dosednutí do vybrání má plnit efekt,který nemá asi tvůj motor vše tedy uvidíš,až demontage. Zítra jdu na to!! Držte palce. Snad nic nezmším a pokus bude zdárný. Tak zatím ZDAR a ŠKODOVĚNKÁM obzvlášť Seš leteckej mechanik to musí pro tebe bejt procházka růžovym sadem Pilotní průkaz zatím nemám (':cry:')Auto se znakem pi..... taky ne takže růžové sady taky nebudou(':lol:'),ale fáčko musí prostě jezdit (':lol:')vydělává na něco lepšího do čeho nebudu muset vrtat (':roll:'),ale co pak budu dělat??(':wink:')(':wink:') (':wink:')(':idea:') No právě Hele v jednoduchosti genialita- a Favorit je toho důkazem a nikdo mi ho nevyvrátí....Proto lidojedi němci šli do Škodovky páč čuměli jak puk,že za tak málo za výrobu takový auto jezdí a líp než ten jejich vopancéřovanej golf I.Stačí se jen porozhlédnout a něco vědět a dojít k tomu.Až ho uděláš bude tě lámat ten plyn.To je humus nestabilní,pokud ho neošetřuješ jako pokožku.Ale na benzín je to jen o dolévání a sem tam olej...Je to nezničitelný. Snad ta koroze...ale i ta se dá odstranit...Blatník za 450,-to je cena necena
Na plyn jezdím i ve škodárně 125 a spokojenost největší (':lol:')
proto jsem to dal i do tohoto fanouše. Mám za to že by k tomu přišlo i kdyby tam plyn nebyl, má za sebou 178000 km bez nějakých závad (rozvody, gufera, těsnění. v garáži nemám od něj jedinou kapku oleje!! až teď problém co řeším'(':roll:')(':idea:')
) plechařinu mám taky udělanou.zítra jdu do toho tak dám vědět co s tím je. Zatím čus.(':lol:')(':idea:')
|
31.8.07, 16:23 |
|
|
kvakorius
Příspěvky: 60 Bydliště: Hodonínsko
|
Záhada vyřešena(':?:')!! Těsnění - ok, vložky pístů - ok, chlazení - ok, dal jsem novou hlavu a světe div se, problém je pryč.j(':!:')(':P')
Starou jsme nechali znovu odtlakovat a verdykt zní: u sacího ventylu třetího válce mikroskopická trhlinka (':x')
(proto ten tlak) a ve třetím secím kanálku trhlinka už podstatně větší (':cry:')(proto únik vody neznámo kam, ani olej,ani voda)(':idea:')
Ale, jedna věc: motor 136 a teď hlava z motoru 135.(':!:') ventyle vsou stejné, ale na kolik nastavit předstih?? mám 7stupnů mám zmenšit nebo ne.(':arrow:') toď otázka - poraď . Zatím zdar a dík.(':wink:')(':lol:')(':roll:')
|
4.9.07, 10:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|