Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Kristensen píše: Matthes píše: Prosimte ktera automobilka dneska dela auta co za neco stojej? Ford a Peugeot, jinak sou to samy krpaty nebo predrazeny sracky Zapoměl jsi na Renaulta
tak tak
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.8.07, 11:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ondras83 píše: nebo na škodovku
No tak to sem fakt nezapomel Po felde je to furt horsi a horsi ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.8.07, 12:12 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Matthes píše: Ondras83 píše: nebo na škodovku No tak to sem fakt nezapomel Po felde je to furt horsi a horsi ...
njn, ale i tak to sou docela dobrý auta, nebo ne , no to je jedno, ale je to domáci značka tak sem ji tan napsal no
jinak měli a máme všechno škoda a sou v poho, oktávka, felda, fáčko, dřív i 125, předtim byla Cortina, Polák a maluch (fiat 126)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
31.8.07, 13:55 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
No já od Fordu můžu jenom Sierru a Scorpio, ty starý modely, jinak cokoli od nich stojí za ho**o, motory 1,8D sou snad to nejhorší, co kdo kdy vyrobil, jediný auta, na který nedám dopustit sou VW, okolo 93-98 snad největší držáky ve všem.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
31.8.07, 16:47 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tak co teda ta kola? Musi se sundavat nebo ne? Moje predstava je proste taka, ze se sunda napinak a remen bude volny ne?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.8.07, 19:13 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
v podstatě máš pravdu...já to na 8V 1,6 opel dělal jednoduše (faktem je, že jsem sundaval vačku) řemenice a rozvodová kola dal do rysek, bílým fixem pro jistotu na dvou místech udělal rysku, sundal rozvodové kolo (ty budeš mít dvě) a řemen krásně sundal s kolem a pak zpátky s kolem nasadil zpátky na rysky a no problemo.
|
31.8.07, 20:41 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Švára koupil XR3i 160 000 km a nic do něj nevrazil...
Táta koupil Escorta 1997 1.6 16V 66000 km a koupil nový svíčky...kdyby se neutopil při povodni tak jezdi pořád...
Pak koupil Focuse 2000 Combajn 1.8 16V 45000 km a jezdí do ted...nalil tak akorath Magnatec a ted resi ty kotouce, ale ten nez to ojede...
Kámoš drtí Probe a nic ne nesype...strejc má Sierru 2.0 DOHC 250000km a víc...hulí to jo občas, ale pořád jede bez problémů...
Známej rozváží léky po republice...koupil si nový Mondeo - za rok nalítal 100 000 km servis...dalsi rok opet 100 000km a pořád se nic nedeje...samozřejmě pravidelně olej atd...
Tak já nevim co to máte za Fordy...
Pak se nedivte že já na Fordy nedám dopustit...
Už sem si rozmyslel i VW Scirroco i když ta karoserie...kurňa...mňam...a priste pujdu do Fordu...a Rapid do garáže
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.8.07, 21:04 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Drak píše: No já od Fordu můžu jenom Sierru a Scorpio, ty starý modely, jinak cokoli od nich stojí za ho**o, motory 1,8D sou snad to nejhorší, co kdo kdy vyrobil, jediný auta, na který nedám dopustit sou VW, okolo 93-98 snad největší držáky ve všem.
Jak rikas vw sou vazne drzaky a az mi jednou facko odejde do vecnych lovist (doufam ze to bude za hodne dlouho) tak asi pujdu do nejakeho VW nebo budu hodne hodne hodne hodne hodne setrit a koupim si novou oktavku rs combi - v te dobe jako uz ojetou
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
1.9.07, 01:21 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Matthes píše: Tak co teda ta kola? Musi se sundavat nebo ne? Moje predstava je proste taka, ze se sunda napinak a remen bude volny ne?
No normálně povolíš kladku, sundáš řemen, nastavíš si kliku na značku, vrazíš pásovinu do zářezu mezi vačky a hlavy, povolíš řemenice na vačkách aby s nima šlo volně točit, nasadíš řemen, napneš, utáhneš kola vaček na moment, vyndáš pásovinu, zakrytuješ a odchod na párek.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
2.9.07, 18:06 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Drak píše: No normálně povolíš kladku, sundáš řemen, nastavíš si kliku na značku, vrazíš pásovinu do zářezu mezi vačky a hlavy, povolíš řemenice na vačkách aby s nima šlo volně točit, nasadíš řemen, napneš, utáhneš kola vaček na moment, vyndáš pásovinu, zakrytuješ a odchod na párek.
Diky ti takovej navod je jasnej, polopaticky zejo, zadny spekulace Zlaty retez na OHV, kdo tohle vymyslel
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.9.07, 18:09 |
|
|
1maty1
Příspěvky: 183 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Matthes píše: To je proste o tom, na jakej narazis kus ... hold i u Fordu se neco najde :( Ale zas lepci nez opl :)
hele jde asi o konkretni kus auta stryc celkem dost jezdi (30k-50k rocne) a zatim(poslednich 15let) mel 6 aut
1. skoda forman karb kdyz auto dostal melo najeto 300k km vracel ho s 500k a to motor nemel vybrus pak se k nemu jeste jednou dostal pri 750k a furt s puvodnim motorem auto prakticky nebylo v servisu krome pravidelnych oprav
2. skoda forman BBM 0-250k km parkrat sme pro nej nekam jeli parkrat jel odtahovkou vcelkou nic moc
3. opel astra kombi rv1997 0-200k km auto naprosto v pohode , ted ho ma deda a za tech 5 let co ho ma ho ani jednou nikde nenechalo sice se na nem toho menilo celkem dost (tesneni pod hlavou, remeny, vodni pumpa, celni sklo(totalne poskrabany od kaminku) kopmlet vyfuk(vedeli jste ze pod vrchni plechem na vyfuku je vyrazeno made by GM :) ), motorek steracu, jedno prasatko )
4. oktavia tdi 0-250k km asi 3x odtahovka vaha vzduchu
5. oktavia tdi 0-200k km ty prozmenu odchazeli loziska v kolech
6. Ford Escort rv 99 1.6 16V ghia koupeno jako jete(velkaaa chyba) dle serv knihy 97k km pri koupi ted 270k km
vycet tech zajiímavejsich zavad: nefukcni sterace (povoleny kostrici sroub na moturku - ve 3 servisech na to neprisli)
prorezle brzdove trubky zpuchrele hadice (nektere uz meneny podruhy)
praskle poresni sklo (prejel bezny cesky hrbol a ruplo)
menili se poloosy, vyfuk, vsechny loziska v kolech (nektery vyckrat)
nespocet zavad na motoru ( skrtici klapka, ridici jednotka, pumpa, remeny , ...)
koroze auta (mi prijde ze to rezne jak skodovka predni blatniky a prahy + paty dvere)
_________________ S105 S (S jako Sport) rv84 momemtálně motor S120 -- podlehl korozi -- už je na šroťáku
předívka: Trhač hlav, odlehčená oxidem železitým
|
6.9.07, 15:34 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
1maty1 píše: Matthes píše: To je proste o tom, na jakej narazis kus ... hold i u Fordu se neco najde Ale zas lepci nez opl hele jde asi o konkretni kus auta stryc celkem dost jezdi (30k-50k rocne) a zatim(poslednich 15let) mel 6 aut 1. skoda forman karb kdyz auto dostal melo najeto 300k km vracel ho s 500k a to motor nemel vybrus pak se k nemu jeste jednou dostal pri 750k a furt s puvodnim motorem auto prakticky nebylo v servisu krome pravidelnych oprav 2. skoda forman BBM 0-250k km parkrat sme pro nej nekam jeli parkrat jel odtahovkou vcelkou nic moc 3. opel astra kombi rv1997 0-200k km auto naprosto v pohode , ted ho ma deda a za tech 5 let co ho ma ho ani jednou nikde nenechalo sice se na nem toho menilo celkem dost (tesneni pod hlavou, remeny, vodni pumpa, celni sklo(totalne poskrabany od kaminku) kopmlet vyfuk(vedeli jste ze pod vrchni plechem na vyfuku je vyrazeno made by GM ), motorek steracu, jedno prasatko ) 4. oktavia tdi 0-250k km asi 3x odtahovka vaha vzduchu 5. oktavia tdi 0-200k km ty prozmenu odchazeli loziska v kolech 6. Ford Escort rv 99 1.6 16V ghia koupeno jako jete(velkaaa chyba) dle serv knihy 97k km pri koupi ted 270k km vycet tech zajiímavejsich zavad: nefukcni sterace (povoleny kostrici sroub na moturku - ve 3 servisech na to neprisli) prorezle brzdove trubky zpuchrele hadice (nektere uz meneny podruhy) praskle poresni sklo (prejel bezny cesky hrbol a ruplo) menili se poloosy, vyfuk, vsechny loziska v kolech (nektery vyckrat) nespocet zavad na motoru ( skrtici klapka, ridici jednotka, pumpa, remeny , ...) koroze auta (mi prijde ze to rezne jak skodovka predni blatniky a prahy + paty dvere)
Tak jako ono to bude asi hodně řidičem...ale tohle co popisuješ je zcela typický případ Escortu, to slyším ze všech stran od různých známých. Ale dost se divím těm problémům s formanem BMM - matka ho má 10 let, já teď taky chyvilku, ve firmě je měli taky roky a neexistovalo aby se někaterý pokazil...na odtahovce jel jeden akorát po havárce....
|
6.9.07, 15:42 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Ad. 1
To je trošku přitažený za vlásky, 750.000 na favorita, to je na guinessovu knihu, těch 300.000 na jeden motor, to bych ještě věřil, slušnej řidič to dovede, ale 750.000 je moc, to už nás houpeš.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.9.07, 15:48 |
|
|
1maty1
Příspěvky: 183 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Drak píše: Ad. 1 To je trošku přitažený za vlásky, 750.000 na favorita, to je na guinessovu knihu, těch 300.000 na jeden motor, to bych ještě věřil, slušnej řidič to dovede, ale 750.000 je moc, to už nás houpeš. tech 750k sem videl na vlastni oci je pravda ze uz tam moh bej nejak opravovanej (generalkovanej) motor to nevim ale cislo v technicaku sedelo auto bylo pravidelne servisovano ve skoda servisu a poslednich 250k jedilo v nejaky obrim arealu se servisnima technikama
BTW nedavno sem nekde videl prodavat felici se 600k km na tachaci tak proc by forman nemoh zvladnou jeste o 150k vic
_________________ S105 S (S jako Sport) rv84 momemtálně motor S120 -- podlehl korozi -- už je na šroťáku
předívka: Trhač hlav, odlehčená oxidem železitým
|
6.9.07, 15:54 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Drak píše: Ad. 1 To je trošku přitažený za vlásky, 750.000 na favorita, to je na guinessovu knihu, těch 300.000 na jeden motor, to bych ještě věřil, slušnej řidič to dovede, ale 750.000 je moc, to už nás houpeš.
Tak jestli píše že to auto dostal při 300 000 tisících, nevíš jestli nebyl po GO nebo druhý třeba při 290 tis. tak 360 tisíc s dobrým řidičem ten motor vydrží....ale je pravda že těch 750 to už je dost.
|
6.9.07, 16:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|