neviem si rady felicia 1,3 mpi
Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: re
marek píše: Čoveče divil by jsi se jak dokáže snímač blbnout, na 1,6 můžeš jezdit s porouchaným snímačem třeba půl roku, jediný co to dělá tak když ho tlačíš rychle do otáček tak to najdenou zdechne a stačí povolit trochu plyn aby jsi zpomalil tak se to chytne. Na 1,3 MPi to zase dokáže dělat to že ráno auto natočíš a můžeš šlapat na plyn jak chceš a chcípne to, takhle ti to udělá třikrát a jen když je to studený (stojí celou noc) a pak už ok, taky to byl snímač otáček. ..no symptomy to má podobné ako píšeš,len ako u 1,6 a pri tom zošliapnutí plynu to dusí a kolíše,má snahu streliť do sania,ale nevypne akonáhle ho uvolním tak ide k už spomínaným 1200 otáčkam.možno keby som ten pedál držal stále stlačený,že ho zadusí,len mám strach aby som niečo ešte viac nezbabral.
Já jsem to nečetl všechno nevim jestli ti to už někdo neradil, ale jak to jede do kopce? Pokud to taky netáhne tak bych sundal vejfuck a KAT a ten kat namířit proti žárovce, pokud budeš jasně vidět zkrz světlo v takovejch malejch dirkách, tak je OK ale pokud tam toho moc neuvidíš tak je v háji a máš tři možnosti, koupit novej, nebo místo něj udělat samotnou trubku s přírubama, nebo ten starej vykuchat vevnitř aby byl uplně prázdnej. Protože pokud jak tvrdíš, to při větším přidání fluše zpět do klapky, místo do vejfuku tak je většinou ucpanej, zkus vzadu když někdo párkrát prošlápne plyn na podlahu jestli ti to bude z vejfuku tlačit tlak do ruky nebo jen ofukovat horkým vzduchem, stačí dát ruku tak 2-5cm od vejfuku, bacha občas to pálí, pokud bude jasnej tlak plynů že ti to bude fest tlačit do ruky tak je to OK ale pokud to nebude mít tlak a spíš pujde hodně horkej vzduch tak je to někde ucpaný a tlačí se to malou škvírou.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.9.07, 15:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
marek
Příspěvky: 15
|
er
niekto mi už spomínal aj katalyzátor,určite to vyskúšam je problém to "vykuchať "?
|
17.9.07, 15:51 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: er
marek píše: niekto mi už spomínal aj katalyzátor,určite to vyskúšam je problém to "vykuchať "?
Není stačí trošku delší tyčka o průměru 10 a víc mm a kladivo, hlavně to dělej někde venku páč jinak budeš kašlat ještě hodinu po tom
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.9.07, 17:12 |
|
|
marek
Příspěvky: 15
|
re
tak to bolo včera na diagnostike a v pamäti závad to vypisovalo poruchu kod 282 ,tak neviem,či to nie je zrelé na výmenu ide o to ,že klapka spína uhol 122 stupňov nejde to nastaviť kvôli kostre či čo.Je možné sa ešte vyhnúť tej výmene klapky?
|
18.9.07, 13:20 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No a tak co ti řekli? to ti vyklopil jen číslo závady a nazdar? Jinak kostřící kabel je přímo na klapce tak ho zkus vyměnit, pokud to je teda ono.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
18.9.07, 14:03 |
|
|
marek
Příspěvky: 15
|
re
kristensen,presné znenie chyby je nastavovač škrtiacej klapky-nezmyselný signál(prekročenie regulačnej medze/signál mimo toleranciu)prerušenie skrat na kostru/skrat na + ,bez napätia .toť možné príčiny ,len keby som vedel ,ktorý kábel je ktorý aj podľa farby.Robil to človek,ktorý sa týmto neživý ,má len comp a príslušný program,všetko ostatné je teraz na mne,buď budem pátrať dalej ,alebo budem musieˇkúpiť novú klapku,len sa mi nezdá,že by mohla byť kaput tak skoro?
|
18.9.07, 14:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: re
skús prečistiť potenciometer... ževraj kvapka diavy na bežec to spraví...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.9.07, 16:40 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: re
marek píše: tak to bolo včera na diagnostike a v pamäti závad to vypisovalo poruchu kod 282 ,tak neviem,či to nie je zrelé na výmenu ide o to ,že klapka spína uhol 122 stupňov nejde to nastaviť kvôli kostre či čo.Je možné sa ešte vyhnúť tej výmene klapky?
co to je za kravinu 122, to tam máš asi vrtuli místo klapky, klapka jede 0-90, závada 282 je nefunkčí nastavovač škrtící klapky, že nemá napětí nebo vázne, u MPi je teoretocky nerozebiratelná, ale taky to jde, ale pořád mi chybí jedna věc tu klapku jsi neměl dole a nezjistil jsi její čistotu miloš
|
18.9.07, 19:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: re
michalkatka píše: skús prečistiť potenciometer... ževraj kvapka diavy na bežec to spraví...
jestli ten potenciometr jde nebo nejde to zjistíš na vagu řídící jednotka motoru měřené hodnoty úhel klapky pomalu přidáváš až na devadesát a pokud máš méně, tak našponuješ lanko, musí mít naplno 90, a co se týče diavy to se chystám zjistit, dnes jsem si myslel že se mi pokazil multimetr, měříl jsem saxo klapku nastavovač, no totální kraviny to hlásilo, tak jsem vzal dvě klapky BMM z funkčních motorů a měřil snímač klapky, neukazovalo to nic na obou klapkách, tak jsem je rozebral a když jsem jezdil po tom odporovém pásku tak to jelo, zítra koupím diavu a zkusím to, klapky nejely jedna 7 let druhá dva roky multimetr jede dobře u toho saxa jsem nakonec stou klapkou několikrát práskl jako plný a pustil jsem ho a bylo to OK 11 ohmů miloš
|
18.9.07, 19:21 |
|
|
marek
Příspěvky: 15
|
re
miloš tak tú klapku som mal pred tou diagnostikou dole a celú ju vyčistil,až na to že som zistil pri vyberaní ,že má prevrtanú asi 0,5mm dierku na klapke,keď som ju zložil späť auto išlo ako nové,potom na rady z tohto fóra som chcel spraviť základné nastavenie no to sa mi stalo osudné,pretože hneď nato sa to začalo správať ako predtým,no a odvtedy chvílu beží na volnobeh asi 2 min. o.k no potom hapruje.Tiež som myslel na to či ju rozobrať,myslím tým dostať sa k potenciometrom,no mám obavy aby som ju totálne nezničil.
|
18.9.07, 20:13 |
|
|
marek
Příspěvky: 15
|
re
niekde tu na fóre som videl obrázok klapky s plastovým krytom a šroubami na potenciometri,no ja mam kryt plechový bez skrutiek ,dá sa to rozobrať aj tak?
|
19.9.07, 10:55 |
|
|
marek
Příspěvky: 15
|
dnes som dal znovu dole klapku a to tesnenie pod nou bolo na obvode toho kruhu zlahka pripálené,myslíte,že to môže byť tiež príčina toho pridusenia pri pridávaní plynu?
|
19.9.07, 19:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: re
[quote="marek"]niekde tu na fóre som videl obrázok klapky s plastovým krytom a šroubami na potenciometri,no ja mam kryt plechový bez skrutiek ,dá sa to rozobrať aj tak?[/quo
klapka se skrutkama je na 1,6, a dírka tam nemá co děla tu bych zatřískal důlčíkem, a s nastavením bych si nedělal hlavu řj bych do rána odpojil ráno připojil zapl klíček a po 30 vteřinách nastartoval když jsem nic neměl tak jsem si tak vždycky poradil mně už těch klapek rukama prošlo a jinou vadu než karbon jsem neobjevil miloš
|
19.9.07, 19:34 |
|
|
marek
Příspěvky: 15
|
tak a je to
zdravím všetkých,tak som problém vyriešil a to nie zcela novou klapkou a znovu spoznávam svoju feldičku.Máte niekto skúsenosti s použitými klapkami?Len dúfam,že aspoň 2 roky vydrží vyzera vcelku ako nová.Ostáva mi len už navŕtať dieru na prívod plynu.
|
21.9.07, 16:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|