Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 15:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Skoda 120 1986 cuka a nema vykon v nizkych ot. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
a co takhle svíčky mně to dělalo to samí jedna svíčka byla ve vnitř naprasklá a a jelo to chvilama 3 válcě a ten 4tej jenom přibručoval ale v otáčkách se chytl

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


29.9.07, 11:19
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
nemas posunutu remenicu na klukovke vtedy by ti zle ukazoval predstih pozry ci je na 0 ryske ked mas prvy valec hore


30.9.07, 11:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, a ešte jedna vážna otázka - to to chcípa odjakživa? Či to začalo od nejakej opravy? Tiež by som šiel hlavne po zmesi = po karburátore. Predtým si tam mal iný karbec a aj s tým to robilo ? Či? Vyfúkaj riadne trysky...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


30.9.07, 14:11
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Seřizování na STK je peklo, akorát to celé rozladí. Vsadím boty že karbec bude rozhašený jak nevímco po té STK :evil:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


30.9.07, 18:23
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
Šemik píše:
Seřizování na STK je peklo, akorát to celé rozladí. Vsadím boty že karbec bude rozhašený jak nevímco po té STK :evil:


tak když dá 2 a 4 otáčky základ musí to běžet když je karb v cajku

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


30.9.07, 18:40
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
no ta terie té kuličky pod injektorem není špatná, je dost možné, že to dělá ona....


4.10.07, 19:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Šemik píše:
Seřizování na STK je peklo, akorát to celé rozladí. Vsadím boty že karbec bude rozhašený jak nevímco po té STK :evil:


No, ale neviem ako by to muselo byť nastavenmé, aby to vynechávalo pri prudšom pridaní plynu...to sa ani nedá...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.10.07, 17:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Marra píše:
no ta terie té kuličky pod injektorem není špatná, je dost možné, že to dělá ona....


pokiľa injektor strieka, ako píše Jarda, tak to nebude asi ten problém, pretože ja som jazdil aj bez injektora a šlo to...

...skús vymeniť karbec za taký, ktorý je iste dobrý...totiž už aj nový karbec bol chybný...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.10.07, 17:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Prave ze ten injektor je dulezity nektery motor pokud je v dobrem mechanickem stavu bez nej ppojede a jiny ne... to zalezi na opotrebeni valcu atd.. podle toho jak moc chudou smes je schopen zapalit...ja mam zkusenost prave vetsinou s tou kulickou.. a rozladit to tak aby to cukalo... to staci pritahnout sani a tim padem odehnout viko a je to... ten karburator je dosti slozitej .... a vse musi byt ok aby to jelo jak ma.....ja mel na skodovce z polskeho fiata 1300ccm a jezdilo to krasne....


10.10.07, 18:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Jiri píše:
Prave ze ten injektor je dulezity nektery motor pokud je v dobrem mechanickem stavu bez nej ppojede a jiny ne... to zalezi na opotrebeni valcu atd.. podle toho jak moc chudou smes je schopen zapalit...ja mam zkusenost prave vetsinou s tou kulickou.. a rozladit to tak aby to cukalo... to staci pritahnout sani a tim padem odehnout viko a je to... ten karburator je dosti slozitej .... a vse musi byt ok aby to jelo jak ma.....ja mel na skodovce z polskeho fiata 1300ccm a jezdilo to krasne....


No, jednoznačne by som skúsil vymeniť karbec za iný, kt. isto funujesprávne...

...ozaj, a sa správal ten karbec z poľského fiata? myslím sudené štarty, spotreba, subjektívne pocity?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


11.10.07, 06:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Karburator z fiata... prave dobre jezdilo to na vykon asi stejne ale motor byl takovy pruznejsi a sel lepe od spodu.. ve vyssich otackach podobne starty prave perfektni... jak studene tak teple.. teple bez problemu bez seslapnuti plynu a studene taky .. jen sytic a otocit klicem ... zadne naslapavani a zadne cukani za jizdy mel sem ho v uzovce kde byl motor S110 klasika... ne erko a jezdilo to pekne karburator pasuje primo na srouby na sani ale musi se tam dat i s kulatym filtrem a syticove lanko natahnout z druhe strany plyn je stejne jak origo ale fiat ma tahlo takze jen vymenit ten plech kam se lano pripoji.. to tam taky myslim de z origo karburatoru... spotreba .. za normalni jizdy... prakticky stejna.... pri sportovnim jezdeni coz byl muj pripad .. asi vetsi.. tezko rici.. bralo to vic na kratsi vzdalenosti ..studene starty s jizdou na sytic...ale v prumeru je to podobne....jinak znamy zkousel jeste zigula a taky spokojenost.. dokonce i v kombinaci s LPG


11.10.07, 19:44
Profil ICQ

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
tak se ještě zeptám, když mám tedy vše nové, nebo zrepasované - elektrika, palivo, může mi cukání mezi 2000-2500 otáček způsobit to, že nemám kuličku pod injektorem? injektor mám a nestřikuje fajně... už nevím co s tím... má to najeto od výroby asi40 000 km


14.10.07, 09:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no to myslim ze by mohl bez te kulicky to sice strika ale uplne jinak... pozdeji a ne tolik ja myslim ze je to dost problem tech karburatoru... musi to byt serizeno dobre a vse v poradku...


14.10.07, 10:04
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18263
Příspěvek 
Marra píše:
tak se ještě zeptám, když mám tedy vše nové, nebo zrepasované - elektrika, palivo, může mi cukání mezi 2000-2500 otáček způsobit to, že nemám kuličku pod injektorem? injektor mám a nestřikuje fajně... už nevím co s tím... má to najeto od výroby asi40 000 km


Injektor funguje jen při přidání plynu, pokud to cuká při udržování rychlosti, tak by to kuličkou být nemělo.


14.10.07, 10:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
jo pri pridani plynu... to zalezi co autor myslel pokud je to injektorem tak to zacuka a melo by se to pri plynule jizde uklidnit ale i tak ten injektor je prave dost dulezity.. no je dobre aby to fungovalo...


14.10.07, 10:44
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz