PETR TOMALA píše:
Děkuji všem přítomným za odpověď.Ta membrána má na teplotu skutečně vliv.Vlastně tohohle jsem si všiml při pokusu o vyřešení mého problému se starty na sytič.Napumpuji benzín,sešlápnu spojku,vytáhnu sytič a startuji.Motor ihned naskočí,ale po 4-6 vteřinách zdechne.Udrží se až tak na 4-5 pokus.Jinak při teplém motoru ani volnoběhu žádný problém nemám a motor šlape jako hodinky.Předstih OK,víko karbecu rovné,tlumítko i tryska sytiče správná,hladina OK,hadice OK,ventyly seřízené.Jinak se jedná o krásnou archivní,udržovanou škodovku s najetými 14000 km od výroby v roce 1987 a docela mě štve,že na to nemůžu přijít.
Před startováním dvakrát dlouze sešlápni plyn.
Uvedený problém mám s motorem také, není to vadným karbem, prostě se občas takový kus najde. nechci zbytečně více obohacovat sytič, protože se potom chová dost nevyzpytatelně a motor se přechlastává. Jenže auto startuji tak 3x do roka, protože funguje jako uloženka, takže se dá pochopit, že totálně vyschlé sací potrubí udělá své.