Autor |
Zpráva |
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
skús pozriet na obohacovac,ked dloho stojí karbec,tie membrány tam budú tvrdé
_________________ Favorit 136 LX LPG
|
6.11.07, 17:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
wordy píše: skús pozriet na obohacovac,ked dloho stojí karbec,tie membrány tam budú tvrdé
Membrány vypadají v pohodě stvrdlý nejsou. Tady jsem někde četl přívod paliva jestli jde do karb. když se sundá kryt od sání otevře škrtící klapka tak tam musí téct benzín z trysky. Ten benzín tam teče krásně z trysky (teda jen asi 1s) potom musím zase zavřít tu škrtící klapku a když ji zase otevřu tak na 1s zase teče benzín (bez nastartování).
Asi už to bude jedině ten rozdělovač nic jiného mě nenapadá.
Vyplatí se zainvestovat do rozdělovače originálního Škoda - 2100kč a nebo ten s výrobou china 450kč? Jak dlouho vydrží ten levnější?
|
7.11.07, 15:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
p20k píše: wordy píše: skús pozriet na obohacovac,ked dloho stojí karbec,tie membrány tam budú tvrdé Membrány vypadají v pohodě stvrdlý nejsou. Tady jsem někde četl přívod paliva jestli jde do karb. když se sundá kryt od sání otevře škrtící klapka tak tam musí téct benzín z trysky. Ten benzín tam teče krásně z trysky (teda jen asi 1s) potom musím zase zavřít tu škrtící klapku a když ji zase otevřu tak na 1s zase teče benzín (bez nastartování). Asi už to bude jedině ten rozdělovač nic jiného mě nenapadá. Vyplatí se zainvestovat do rozdělovače originálního Škoda - 2100kč a nebo ten s výrobou china 450kč? Jak dlouho vydrží ten levnější?
Ten levnější vydrží klidně i 1000km
China nikdy, jen originál.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.11.07, 15:14 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
wordy spominal ze sa da zohnat nejaky nemecky za 800, vraj facha v pohode
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
7.11.07, 15:46 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
To co jsi popsal je nástřik akcelerační pumpičky ta má takhle fungovat... Jestli hledáš volnoběžnou trysku najdeš jí na víku karburátoru když odděláš kryt sání.. má v sobě zářez na šroubovák.. pročisti jí silonovým vláknem např. z kartáčku od užšího konce k širšímu. Jinak rozdělovač typu čína atd. nikdy! Mám sním své zkušenosti nebo respektive ne já ale známý.. po 3 tis. km na něm byla vůle jako na originál PAL po 200 tis. km. Když rozdělovač tak jen český Hanhart nebo repasovat starý.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
7.11.07, 15:57 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
ja mám teraz na skúsku nemecky rozdelovac,stála pouzívam auto,a zatial v pohode.na repas som kúpil osku,unás stojí400 Sk.
_________________ Favorit 136 LX LPG
|
7.11.07, 17:37 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Neex píše: To co jsi popsal je nástřik akcelerační pumpičky ta má takhle fungovat... Jestli hledáš volnoběžnou trysku najdeš jí na víku karburátoru když odděláš kryt sání.. má v sobě zářez na šroubovák.. pročisti jí silonovým vláknem např. z kartáčku od užšího konce k širšímu. Jinak rozdělovač typu čína atd. nikdy! Mám sním své zkušenosti nebo respektive ne já ale známý.. po 3 tis. km na něm byla vůle jako na originál PAL po 200 tis. km. Když rozdělovač tak jen český Hanhart nebo repasovat starý.
Prosím tě kolik zhruba ten rozdělovač Hanhart stojí? Díky
|
7.11.07, 18:18 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Dnes jsem vyčistil tu volnoběžnou trysku docela tam bordel byl a znát to taky bylo. Zajímalo by mě jestli je nějaká účinná kapalina která by se nalila do benzínu a vyčistil by se postupně ten karburátor od usazenin a všechny kanálky? Nechce se mě totiž rozdělávat ten karburátor.
Favorit karburátor r.v.1991.
|
8.11.07, 10:59 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
takové čistící účinky jsou deklarovány u aditivovaných paliv jako je shell v power apod
|
8.11.07, 11:08 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Vít Široký píše: takové čistící účinky jsou deklarovány u aditivovaných paliv jako je shell v power apod
A není nějaká kapalina která by stačila nalít do benzínu?
Nebude to mít nějaký vliv na motor, když smíchám tenhle benzín s natural95?
|
8.11.07, 11:20 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
no k tomu slouží aditiva (co jsou alespoň dle společností, které to prodávají, už v benzínu, deklaruje to určitě BENZINA , OMV
a SHELL, ostatní nevim). Pak si můžeš koupit extra lahvičku s aditivy, z níž "něco" do toho benzínu naliješ,ale nikdy jsem to nezkoušel, jelikož tomu moc nevěřím, stav se u pumpy v krámě, prohlídni lahvičky co tam mají a čti si, občas nějaký ten test udělá svět motorů apod.... kdybys náhodou něco kupoval, tak bacha, aby to nebylo do nafty. Ale ještě počkej, on tady někdo něco napíše dalšího... nejlepší bys měl ale to zařízení rozebrat benzínem umýt, to je jistota, aditiva, ať už v benzínu nebo z lahvičky fungovat můžou, ale taky nemusí (a pak to budou akorát vyházený prachy) a těžko to budeš zjišťovat bez rozebrání.
ještě k míchání benzínu: pokud tam nenaleješ naftu nebo vodu, tak je to uplně jedno, míchej klidně natural 91, 95, 98, special a třeba i v power racing 99 nebo jak se to přesně jmenuje, 135 favorit sežere všecko a je jí to jedno. Konkrétně ten V-Power je (dle výrobce) normální bezolovantý palivo s aditivy pro zlepšení všeho(výkon, spalováání.... bla bla viz web shellu), dostupný je v několika provedeních, mají i normální 95okatnový, nemusíš brát 100oktan.
|
8.11.07, 11:31 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Neex píše: To co jsi popsal je nástřik akcelerační pumpičky ta má takhle fungovat... Jestli hledáš volnoběžnou trysku najdeš jí na víku karburátoru když odděláš kryt sání.. má v sobě zářez na šroubovák.. pročisti jí silonovým vláknem např. z kartáčku od užšího konce k širšímu. Jinak rozdělovač typu čína atd. nikdy! Mám sním své zkušenosti nebo respektive ne já ale známý.. po 3 tis. km na něm byla vůle jako na originál PAL po 200 tis. km. Když rozdělovač tak jen český Hanhart nebo repasovat starý.
Ještě k tomu rozdělovači je kvalitní Magneton? Vyrábí se prý originální škoda auto Mladá Boleslav.
|
8.11.07, 13:01 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jj magneton je nase znacka... mel by byt ok...pokud to neni cinskej plagiat..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
8.11.07, 14:05 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
kachnis píše: jj magneton je nase znacka... mel by byt ok...pokud to neni cinskej plagiat..
Snad by neměl být, ale jen mě zarazila ta cena 800Kč myslíte že to je opravdu český výrobek?
|
8.11.07, 14:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
mne sa osvedčil 95 s aditívami Texaco, majú ho na Jurki pumpách....
inak vraj je dobré aj biele STP, ale už sa nejako nedá zohnať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.11.07, 20:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|