Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Uz nikoho nic nenapada...nebo je to zimou ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
27.11.07, 22:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Martin 007 píše: Uz nikoho nic nenapada...nebo je to zimou ???
já nevim mě příjde 10 - 12 litrů na škodovku v zimě po městě tak akorát. Ono nějaký zavírání sitiče třeba hned po startu je uplně jedno, protože jak je ten motor studenej tak stejně pořád šlapeš na plyn aby se udržel a pak když se chceš někde rozjet tak studený to brutální díru v plynu takže prostě rychle krátce pošlapáváš plyn aby se motor roztočil takže tam napumpuješ pomalu víc benzínu než kdby jsi jel na sitič o dva kilometry dál. Neřikám že to tak děláš ale je sposta lidí co si myslej že ušetřej ale ono to tak není.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.11.07, 22:30 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Taky pravda...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
27.11.07, 22:32 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Další názory přijímám stále všemi deseti
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
28.11.07, 13:10 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Martin 007 píše: Další názory přijímám stále všemi deseti
Máš tam tu hadici od výfukového potrubí a dobře seřízenou klapku v sání? (myslím tu co je před filter boxem)...když ti jde do sání ledový vzduch může být spotřeba vyšší - dostává se ti do válců víc směsi
|
28.11.07, 13:31 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tou hadici na sani to nebude, pouzivam ji teprv od lonskeho roku a pres 10 mi to zralo jen jednou a jeste ne na tomhle aute..zkus pouzivat sytic dyl,treba az do 60stupnu a nemusi byt uplne otevreny pokud ti funguje i napul otevreny,tak to staci...taky pomaha nemit od zacatku otevreny topeni...ja ho otviram, az tesne pred 1. otevrenim termostatu ( motor se rychleji ohreje)..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
28.11.07, 14:29 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
kachnis píše: tou hadici na sani to nebude, pouzivam ji teprv od lonskeho roku a pres 10 mi to zralo jen jednou a jeste ne na tomhle aute..zkus pouzivat sytic dyl,treba az do 60stupnu a nemusi byt uplne otevreny pokud ti funguje i napul otevreny,tak to staci...taky pomaha nemit od zacatku otevreny topeni...ja ho otviram, az tesne pred 1. otevrenim termostatu ( motor se rychleji ohreje)..
Já jsem nikdy s tou hadicí nejezdil a spotřeba byla v zimě kolem 7l/100km ale víš jak to je - co škodovka to originál . Potom si ještě vzpomínám že jsem měl 2 palivové čerpadla, jedno kde se po uzavření jehlového ventilu páčka postupně vracela nahoru a druhé kde zůstala dole až dokud se karburátor neotevřel a s tím kde se sama od sebe vracela to mělo asi o 2l/100km menší spotřebu. Nevím čím to bylo ani jsem to nijak neřešil, ale jestli by to nemohlo být tím. Můžete někdo věci znalejší tuhle teorii zkusit nějak rozvinout?
|
28.11.07, 14:42 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jo s tim topenim az dele je to dobry napad pac ja to takle ohrivam vecnost...
Sytic uz mi dovira uplne ...sem to posteloval...ale pruzi jako prase takze sem rad ze ho zavru...ale jde mi pak od spodu pridat jenom trochu a pak zase zavrit...nez to zase zacne pruzit...
Hadici od kolen nemam...zkusit muzu...ale nemam plech...tož ublastlit neco zmaknu...
Vymenim olej...pac ta smes co tam je vypada zajimave...ale podrobne se to nekoumal...
Dekuji...
Copa tam mate dal... ??? Potreba teda klesa klesa zatim...ted se auto vzal od mechanika pac s nim byl pro nalepku STK a benal tam porad je...zadna nula jak porad pred casem...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
28.11.07, 17:09 |
|
|
madmax
Příspěvky: 451 Bydliště: Chrudim
|
Jestli ti pruzi sytic tak mas mozna uvolnenej bowden u drzaku ty packy nebo zkrouceny lanko
_________________
|
28.11.07, 17:51 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Spíš moc utaženej ten šroub, co drží bovden.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
28.11.07, 17:53 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já nastavuju strunu na sitič tak že když ho zavřu tak aby to poslední zhruba půlcentimetr před dosednutím páčky na podlahu pružilo a je jestota že je opravdu zavřenej. Jinak pokud ti to pruží v celým rozsahu pohybu páčky tak jak už někdo psal, moc dotaženej šroubek na bovden na karbci.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.11.07, 18:14 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No jasny jenze kdyz ho povolim tak mi to vypadnez drzaku...takze co s tim ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
28.11.07, 18:21 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Martin 007 píše: No jasny jenze kdyz ho povolim tak mi to vypadnez drzaku...takze co s tim ???
naladit správnej moment šroubku, já ten bovden ten kousek co se zastrkává dovnitř tak ořezávám od tej bužírky.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.11.07, 18:37 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Já ho oholenej mam ale stejne to vse hapruje no...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
28.11.07, 18:38 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
to je divný a kolik struny ti kouká ven za tu páčku? Ono totiž někdy jak dotahuješ šrtoubek na páčce tak se konec struny ohne směrem nahoru a pak tam zavazí někde o víko karbce nebo o ten nálitek pro membránu druhej komory
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.11.07, 18:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|