Autor |
Zpráva |
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Ok, takze vymenim vsecky svicky at je to kompletni za nove, ty stare uz tam budou nejakou dobu.. ale jake tam mam dat od Brisku? A je nutne to utahovat na nejaky predepsany moment klicem nebo to je mozne udelat od ruky rozumnou silou?
|
17.12.07, 19:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
www.brisk.cz tam si je najdeš
Jinak to utahování prostě nějak rozumně...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.12.07, 19:41 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
DR 17TC ?
|
17.12.07, 19:53 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Utahování svíček je popsaný v návodu, svíčky veber podle typy motoru u Brisku.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.12.07, 21:01 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
no to ja vim ze je nutne pouzit momentovy klic dle manualu a knih, atd.. ale je to az tak nutne neni to mozne dotahnout citem podle uvazeni rozumneho od oka normalne klicem na svicky? Na Fichtlu taky byl predepsany moment a delal jsem to od oka, na sekacce tak samo atd.. a vzdy OK.. ale nevim jak je to u auta.. bo jinak bych s tim musel do servisu
|
17.12.07, 21:08 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
dotáhni to s citem ani v servisu na to nepoužívaj momenťák
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.12.07, 21:09 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
No to nevim sice, ale myslim si ze na takove stare auto by byla kravina jet do servisu:D udelam to rucne a citove:D
|
17.12.07, 21:10 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
V návodu píšou něco jako našroubovat až si to sedne na konec a pak utáhnout o 1/4 otáčky, podívej se tam.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.12.07, 21:14 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Záleží na tom co je to za motorizaci. Do 135ky (40kW) jsou DR17TC a do 136ky (50kW) jsou DR15TC (ty mám já). Ještě tam můžeš dát od BOSCHe, FR8DC jsou do 135 a FR7DC do 136, značení Chmpionu a NGK z hlavy neznám.
|
17.12.07, 21:38 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Tak jsem mel svicky odsroubovane a vypadaji dobre, otazka je jestli funguji tak jak maji... dale jsem promeroval ohm metrem kabely vedouci k svickam, nameril jsem na prvnich dvou valcich 4,2kohmy a na dalsich dvou neco kolem 6,9 kohmu.. Muze to tak byt? Zitra tam namontuju nove svicky at mam jistotu, ale jestli mi to nepojede tak cim to jeste muze byt? Jede to asi fakt na 3 valce.. zamyslel jsem se nad tim a ten zvuk je takovy fakt zvlastni, ze neni plynuly ale neco v nem chybi..
|
18.12.07, 14:29 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18264
|
Odpor kabelů je podle délky, v tom bych problém neviděl (pokud nejde o jiné kabely, než které znám). Pro test můžeš místo kabelů dát obyčejné dráty (ale bacha ať tě to vysoké napětí nešlehne!), pokud to poběží stejně, je problém jinde. Když mi naposledy běžel motor "divně", bylo to podfouklé těsnění hlavy, nemizí ti chladící kapalina? Také špatné těsnění příruby výfuku může vytvářet divné zvuky. Jakou má motor kompresi, není někde pootevřený ventil?
|
18.12.07, 14:35 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Ja prave nevim cim to je, zacalo to z niceho nic tak delat..nastartoval jsem a ten motor nejde plynule ale ma zvlastni zvuky, jako by tam fakt fungovaly jen tri valce.. Jsme s tim dnes jel kousek, a jelo to hodne slabe, nema to vykon, takze nevim co to muze byt...
|
18.12.07, 15:03 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
nemuze to byt treba rozdelovacem nebo necim? Nevim jak to tam funguje ale odhaduju ze se tam stridave privadi napeti na jednotlive svicky, takze to treba nefunguje na jednu ze svicek a ostatni jdou... ale jak to zjistit, jak to opravit?
|
18.12.07, 15:15 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Jo jeste bych mozna mohl rict ze je za vyfukem videt na snehu cerny bordel.. jako proste spina, neni tam kat u toho auta.. ale nikdy to tak nedelalo.. az ted je videt takovy bordel za autem..
|
18.12.07, 15:17 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18264
|
Určitě to jde na tři válce, nebo to jde na čtyři, ale nepravidelně? Pokud jsou svíčky OK, mělo by to běžet na všechny válce. Zkus to nastartovat a vytahovat střídavě kabely od všech svíček (opatrně, je tam vysoké napětí). Pokud vytáhneš kabel a chod motoru se nezmění, je to jasné, nepálí. Pokud se chod motoru změní při vytažení jakéhokoliv kabelu, bude problém jinde.
|
18.12.07, 15:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|