Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 chlazeni felicia 95 BMM LPG 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kvakorius píše:
Já měl podobný problém s Favo 89 LPG . Fanouš ne ane topit !! a když topil tak málo. Výměna všeho možného čerpodlo ,hadice, temostat a jiné.Snažil jsem se odvzdušnit všemožně a kde co a nic.Přišel jsem k jednomu starému machrovi a to opravdu s velkým M. Bylo mi porazeno odmontovat zplyňovač ne ale od vodních hadic !! Otočit ho vzůru hadicema přívodu a odvodu vody, umístnit ho co nejnížpod hladinu v expanzní nádržce, zastavit topení a nastartovat. Samozřejmě na benzín a nechat za mírně zvíšených otáčkách řádně odvzdušnit. Po řádném zahřátí pustit topení nechat vyběhat bublinky i z radiátoru.Po tomto namontovat zplyňovač na své místo řádně připojit k plynu a je hotovo. Od té doby mám ve Fanoušovi LÁZŇĚ. Zkus a poznáš sám. Hodně štěstí a tepla !!!!



jo ještě prosímtě co si představuješ pod pojmem opravář s velkým M, to jsem viděl akorát ona hledá jeho flirt, hledám muže s velkým M miloš


15.1.08, 15:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
mozno to ma napisane na monterkach :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


15.1.08, 15:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 60
Bydliště: Hodonínsko
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
kvakorius píše:
Já měl podobný problém s Favo 89 LPG . Fanouš ne ane topit !! a když topil tak málo. Výměna všeho možného čerpodlo ,hadice, temostat a jiné.Snažil jsem se odvzdušnit všemožně a kde co a nic.Přišel jsem k jednomu starému machrovi a to opravdu s velkým M. Bylo mi porazeno odmontovat zplyňovač ne ale od vodních hadic !! Otočit ho vzůru hadicema přívodu a odvodu vody, umístnit ho co nejnížpod hladinu v expanzní nádržce, zastavit topení a nastartovat. Samozřejmě na benzín a nechat za mírně zvíšených otáčkách řádně odvzdušnit. Po řádném zahřátí pustit topení nechat vyběhat bublinky i z radiátoru.Po tomto namontovat zplyňovač na své místo řádně připojit k plynu a je hotovo. Od té doby mám ve Fanoušovi LÁZŇĚ. Zkus a poznáš sám. Hodně štěstí a tepla !!!!



jo ještě prosímtě co si představuješ pod pojmem opravář s velkým M, to jsem viděl akorát ona hledá jeho flirt, hledám muže s velkým M miloš

Když myslíš tak asi jo !?!?

_________________
Fanouš 89. - 136 L - LPG - GO-OK
Absolutní spokojenost.


15.1.08, 17:32
Profil

Příspěvky: 60
Bydliště: Hodonínsko
Příspěvek 
Ta natvarovaná hadice je opravdu nanrazena jak píšeš. Reduktor má přívod i odvod vody spodní částí reduktoru, a má oběh vody nahoru a hned dolů ve tvaru O. proto vždy zůstane nějaké množství vzduchu v regulátoru a pokud tam toho vzduchu je víc, tak dochází k tomu ,že při otevření termostatu jde voda cestou nejmenšího odporu - do chladiče !! Přes regulátor jde jen malá část vody, kvůli vzduchové zátce. Čím víc vzduchu tím míň vody a míň tepla.Takže asi už tušíš proč otáčet regulátor. Podle příspěvků jsem oproti tobě Miloši břídil, aaaale by mne zajímalo jaké máš to M. Ty. (machr,mistr,moula,mezek,miču---,mag--, mezopotánec a dalších milion MMMMMMM) Přeber jak uznáš za vhodné. JOJO
http://img216.imageshack.us/my.php?imag ... 001pv5.jpg

_________________
Fanouš 89. - 136 L - LPG - GO-OK
Absolutní spokojenost.


15.1.08, 19:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kvakorius píše:
Ta natvarovaná hadice je opravdu nanrazena jak píšeš. Reduktor má přívod i odvod vody spodní částí reduktoru, a má oběh vody nahoru a hned dolů ve tvaru O. proto vždy zůstane nějaké množství vzduchu v regulátoru a pokud tam toho vzduchu je víc, tak dochází k tomu ,že při otevření termostatu jde voda cestou nejmenšího odporu - do chladiče !! Přes regulátor jde jen malá část vody, kvůli vzduchové zátce. Čím víc vzduchu tím míň vody a míň tepla.Takže asi už tušíš proč otáčet regulátor. Podle příspěvků jsem oproti tobě Miloši břídil, aaaale by mne zajímalo jaké máš to M. Ty. (machr,mistr,moula,mezek,miču---,mag--, mezopotánec a dalších milion MMMMMMM) Přeber jak uznáš za vhodné. JOJO
http://img216.imageshack.us/my.php?imag ... 001pv5.jpg


to se nemusíš nějak nervit já to zas špatně nemyslím, já jsem si právě četl nějaký inzerát že nějaká mařenka dělá konkurz na milence a hledá muže s velkým M a pak čtu tvůj příspěvek, tak jsem si smíchem prodloužil trochu život, jakoře by se jí ten opravář mohl hodit, ale co tu zas popisuješ tak řešíš reduktor a co to má společné s topením když to máš namontované na sání a před termostat tím že otočíš reduktor zlepšíš topení v kabině? a cos namaloval ten papír to je základní montáž nebo už jKak jsi to předělal, předpokládám že se jedná o lovato BRC to má jinak miloš


15.1.08, 19:25
Profil

Příspěvky: 60
Bydliště: Hodonínsko
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
kvakorius píše:
Ta natvarovaná hadice je opravdu nanrazena jak píšeš. Reduktor má přívod i odvod vody spodní částí reduktoru, a má oběh vody nahoru a hned dolů ve tvaru O. proto vždy zůstane nějaké množství vzduchu v regulátoru a pokud tam toho vzduchu je víc, tak dochází k tomu ,že při otevření termostatu jde voda cestou nejmenšího odporu - do chladiče !! Přes regulátor jde jen malá část vody, kvůli vzduchové zátce. Čím víc vzduchu tím míň vody a míň tepla.Takže asi už tušíš proč otáčet regulátor. Podle příspěvků jsem oproti tobě Miloši břídil, aaaale by mne zajímalo jaké máš to M. Ty. (machr,mistr,moula,mezek,miču---,mag--, mezopotánec a dalších milion MMMMMMM) Přeber jak uznáš za vhodné. JOJO
http://img216.imageshack.us/my.php?imag ... 001pv5.jpg


to se nemusíš nějak nervit já to zas špatně nemyslím, já jsem si právě četl nějaký inzerát že nějaká mařenka dělá konkurz na milence a hledá muže s velkým M a pak čtu tvůj příspěvek, tak jsem si smíchem prodloužil trochu život, jakoře by se jí ten opravář mohl hodit, ale co tu zas popisuješ tak řešíš reduktor a co to má společné s topením když to máš namontované na sání a před termostat tím že otočíš reduktor zlepšíš topení v kabině? a cos namaloval ten papír to je základní montáž nebo už jKak jsi to předělal, předpokládám že se jedná o lovato BRC to má jinak miloš

Já se taky rád chechtám, takže OK.Je lo lavoto a předělané to nijak není. Otáčí se to jen při odvzdušnění a pak se to vrací na původní místo. S tím teplem to souvisí tak, že ti přes reduktor jde voda která ti ohřívá sací potrubí a z toho jde do topení pokud ho otevřeš.takže z toho plyne že to vše funguje do té doby než se otevře termostat, pak jde převážná část vody k chladiči a ne do reduktoru-sac. potrubí-topení. Proto to topí málo.Doufám že mne chápeš co mám na mysli.Tak zatím zdar a smíchu zvlášť CHACHACHACHÁÁÁÁÁ Radek.

_________________
Fanouš 89. - 136 L - LPG - GO-OK
Absolutní spokojenost.


16.1.08, 22:23
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kvakorius píše:
slovacek.milos píše:
kvakorius píše:
Ta natvarovaná hadice je opravdu nanrazena jak píšeš. Reduktor má přívod i odvod vody spodní částí reduktoru, a má oběh vody nahoru a hned dolů ve tvaru O. proto vždy zůstane nějaké množství vzduchu v regulátoru a pokud tam toho vzduchu je víc, tak dochází k tomu ,že při otevření termostatu jde voda cestou nejmenšího odporu - do chladiče !! Přes regulátor jde jen malá část vody, kvůli vzduchové zátce. Čím víc vzduchu tím míň vody a míň tepla.Takže asi už tušíš proč otáčet regulátor. Podle příspěvků jsem oproti tobě Miloši břídil, aaaale by mne zajímalo jaké máš to M. Ty. (machr,mistr,moula,mezek,miču---,mag--, mezopotánec a dalších milion MMMMMMM) Přeber jak uznáš za vhodné. JOJO
http://img216.imageshack.us/my.php?imag ... 001pv5.jpg


to se nemusíš nějak nervit já to zas špatně nemyslím, já jsem si právě četl nějaký inzerát že nějaká mařenka dělá konkurz na milence a hledá muže s velkým M a pak čtu tvůj příspěvek, tak jsem si smíchem prodloužil trochu život, jakoře by se jí ten opravář mohl hodit, ale co tu zas popisuješ tak řešíš reduktor a co to má společné s topením když to máš namontované na sání a před termostat tím že otočíš reduktor zlepšíš topení v kabině? a cos namaloval ten papír to je základní montáž nebo už jKak jsi to předělal, předpokládám že se jedná o lovato BRC to má jinak miloš


Já se taky rád chechtám, takže OK.Je lo lavoto a předělané to nijak není. Otáčí se to jen při odvzdušnění a pak se to vrací na původní místo. S tím teplem to souvisí tak, že ti přes reduktor jde voda která ti ohřívá sací potrubí a z toho jde do topení pokud ho otevřeš.takže z toho plyne že to vše funguje do té doby než se otevře termostat, pak jde převážná část vody k chladiči a ne do reduktoru-sac. potrubí-topení. Proto to topí málo.Doufám že mne chápeš co mám na mysli.Tak zatím zdar a smíchu zvlášť CHACHACHACHÁÁÁÁÁ Radek.[/q

radku to jsem rád že jsem tě nějak nenaštval no nesedí mi ta tvoje dráha že voda jde přes reduktor do topení a když topení vypneš tak jde kam už se nic neohřívá? přece to musí být zapojeno jako dva nezávislé okruhy reduktor LPG se musí ohřívat a topení musí mít svůj okruh abys ho mohl vypnout a vlétě se neuvařil, reduktor je napojen tak že voda jde ze sacího potrubí a ústí to do termostatu a s okruhem topení to nemá nioc společného, ten je napojen na sací potrubí a ústí do vratné trubky před čerpadlem a pořád kokola to honí čerpadlo , až to překročí určitou teplotní mez otevře termostat a pustí vodu do chladiče, což je třetí okruh, ale oběh v reduktoru je pořád dokola, mrkni se do toho reduktoru tam je velmi málo místa na nějaké bubliny a kdyby tam byl takový nešvar je to doplněno nějakým odvzdušněním, no prostě kdyby se to to zavzdušnilo tak ti ten reduktor zamrzne, tak se mrkni prosímtě na ty dva okruhy, nesedí tam ten tvůj poznatek že to jde z reduktoru do topení to by jaksi nešlo miloš


17.1.08, 08:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
malý okruh má byť zapojený takto s termostat - reduktor - sanie - tam sa delí na sytič a kúrenie pri karbecovom Fave potom obe do spiatočky pod čerpadlom, ak je striekačka tak odbočku na sytič nemá....

k tomu kúreniu - je stáloobehové, pri Fave vodu ventilom kúrenia púšťaš buď cez radiátor, alebo cez ventil späť, takže cirkulácia je tam stále, u feldy je to inak nemá ventil, ale kúrenie je tiež stáloobehové...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.1.08, 18:31
Profil

Příspěvky: 60
Bydliště: Hodonínsko
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
kvakorius píše:
slovacek.milos píše:
kvakorius píše:
Ta natvarovaná hadice je opravdu nanrazena jak píšeš. Reduktor má přívod i odvod vody spodní částí reduktoru, a má oběh vody nahoru a hned dolů ve tvaru O. proto vždy zůstane nějaké množství vzduchu v regulátoru a pokud tam toho vzduchu je víc, tak dochází k tomu ,že při otevření termostatu jde voda cestou nejmenšího odporu - do chladiče !! Přes regulátor jde jen malá část vody, kvůli vzduchové zátce. Čím víc vzduchu tím míň vody a míň tepla.Takže asi už tušíš proč otáčet regulátor. Podle příspěvků jsem oproti tobě Miloši břídil, aaaale by mne zajímalo jaké máš to M. Ty. (machr,mistr,moula,mezek,miču---,mag--, mezopotánec a dalších milion MMMMMMM) Přeber jak uznáš za vhodné. JOJO
http://img216.imageshack.us/my.php?imag ... 001pv5.jpg


to se nemusíš nějak nervit já to zas špatně nemyslím, já jsem si právě četl nějaký inzerát že nějaká mařenka dělá konkurz na milence a hledá muže s velkým M a pak čtu tvůj příspěvek, tak jsem si smíchem prodloužil trochu život, jakoře by se jí ten opravář mohl hodit, ale co tu zas popisuješ tak řešíš reduktor a co to má společné s topením když to máš namontované na sání a před termostat tím že otočíš reduktor zlepšíš topení v kabině? a cos namaloval ten papír to je základní montáž nebo už jKak jsi to předělal, předpokládám že se jedná o lovato BRC to má jinak miloš


Já se taky rád chechtám, takže OK.Je lo lavoto a předělané to nijak není. Otáčí se to jen při odvzdušnění a pak se to vrací na původní místo. S tím teplem to souvisí tak, že ti přes reduktor jde voda která ti ohřívá sací potrubí a z toho jde do topení pokud ho otevřeš.takže z toho plyne že to vše funguje do té doby než se otevře termostat, pak jde převážná část vody k chladiči a ne do reduktoru-sac. potrubí-topení. Proto to topí málo.Doufám že mne chápeš co mám na mysli.Tak zatím zdar a smíchu zvlášť CHACHACHACHÁÁÁÁÁ Radek.[/q

radku to jsem rád že jsem tě nějak nenaštval no nesedí mi ta tvoje dráha že voda jde přes reduktor do topení a když topení vypneš tak jde kam už se nic neohřívá? přece to musí být zapojeno jako dva nezávislé okruhy reduktor LPG se musí ohřívat a topení musí mít svůj okruh abys ho mohl vypnout a vlétě se neuvařil, reduktor je napojen tak že voda jde ze sacího potrubí a ústí to do termostatu a s okruhem topení to nemá nioc společného, ten je napojen na sací potrubí a ústí do vratné trubky před čerpadlem a pořád kokola to honí čerpadlo , až to překročí určitou teplotní mez otevře termostat a pustí vodu do chladiče, což je třetí okruh, ale oběh v reduktoru je pořád dokola, mrkni se do toho reduktoru tam je velmi málo místa na nějaké bubliny a kdyby tam byl takový nešvar je to doplněno nějakým odvzdušněním, no prostě kdyby se to to zavzdušnilo tak ti ten reduktor zamrzne, tak se mrkni prosímtě na ty dva okruhy, nesedí tam ten tvůj poznatek že to jde z reduktoru do topení to by jaksi nešlo miloš

Když vypneš topení tak voda jde stále v malém okruhu,to podstatně napsal michal v příspěvku nad tímto. To že je reduktor zavzdušněný způsobí jediné, to co jem porpisoval a to, cituji:vše funguje do té doby než se otevře termostat, pak jde převážná část vody k chladiči a ne do reduktoru-sac. potrubí-topení. Taže i když máš topení vypnuto, pokud je reduktor zavzdušněný po otevření velého oběhu (termostatu) jde přes malý oběh málo vod, protože tu vduchovou bublinku čerpadlo prostě nevytlačí. Snad nějaká nautila.A to poznáš právě až při zimním provozu, že to netopí a nebo topí velmi málo. Jo a kecal jsem, nemám lovato, ale tartariny.Mě to fungovalo od namontování v servise dobře,dokonce to i topilo, letos mi prdlo těsnění pod makovicí a tím vše začalo. Vlastně jsem byl nucený vypustit vodu a tím došlo k zavvzdušnění. Za normálních okolností by se to nezavzdušnilo. Přes léto jsem nic nepozoroval, až začalo být chladno tak jsem zjistil že netopím. po mnoha pokusech a omylech přišel pan z velkým M a bylo po problému chichi. Jo a mimochodem Ty máš na své fotce taky M - ultikáru ':lol:' JOJO Radek

_________________
Fanouš 89. - 136 L - LPG - GO-OK
Absolutní spokojenost.


17.1.08, 20:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz