Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: V čem jsou c-vahadla lepší? V čem se liší vahadla fava od stodvácy?
Stelovaci sroub je bliz ose otaceni takze se vic otviraj ventilove
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.1.08, 21:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Jiri píše: No a co treba tohle spodek celej 120LS vypoukle pisty vacka erko hlava a vahadla erko ale snizit kompresni pomer motoru odfrezovanim casti spalovaku a pridat turbo
Proč vypouklými písty kompresi zvyšovat a pak úpravou hlavy snižovat? Proč nenechat rovné písty? Je nutné pro turbo mít ostrou vačku, není lepší sériová?
|
16.1.08, 21:42 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: Jiri píše: No a co treba tohle spodek celej 120LS vypoukle pisty vacka erko hlava a vahadla erko ale snizit kompresni pomer motoru odfrezovanim casti spalovaku a pridat turbo Proč vypouklými písty kompresi zvyšovat a pak úpravou hlavy snižovat? Proč nenechat rovné písty? Je nutné pro turbo mít ostrou vačku, není lepší sériová?
Kdyzby dal turbo a mel velky KP tak by z toho bylo TDi ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.1.08, 21:46 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Matthes píše: Stelovaci sroub je bliz ose otaceni takze se vic otviraj ventilove
Aha. Toho jsem si nevšiml... Ale aby se nám pak nepotkaly ventily s písty, prý si moc nerozumí.
Nejsou někde k sehnání grafy vzdálenosti ventilů od pístu v závislosti na poloze klikovky?
|
16.1.08, 21:53 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Ja bych rekl ze ty vypoukle pisty jsou lepsi pro horeni ve valci a pro vyplachovani a vacka zase pro lepsi plneni je tam delsi casy kdy jsou otevreny ventily no a turbo motory nemuzou mit moc velky kompresni tlak tak proto frezovat tu hlavu ale je to jen moje domenka nikde sem to necetl... ani nevidel
|
16.1.08, 21:55 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Jiri píše: Ja bych rekl ze ty vypoukle pisty jsou lepsi pro horeni ve valci a pro vyplachovani a vacka zase pro lepsi plneni je tam delsi casy kdy jsou otevreny ventily no a turbo motory nemuzou mit moc velky kompresni tlak tak proto frezovat tu hlavu ale je to jen moje domenka nikde sem to necetl... ani nevidel
pro turbo nejsou skodovacky motory vhodny kvuli natrikrat ulozene klice
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
16.1.08, 21:56 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no zivotnost by sla dolu to jo
|
16.1.08, 22:01 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
CROWACK píše: pro turbo nejsou skodovacky motory vhodny kvuli natrikrat ulozene klice
Kdyby se plnící tlak omezil tak, aby při kompresi 8,5:1 s turbem byly ve válci tlaky stejné jako při 10:1 bez turba, mělo by to být v pohodě. Sice by to turbo trochu ztrácelo smysl, ale ten zvukový efekt... Taková Škoda 120L bi-turbo 45kW...
|
16.1.08, 22:04 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
a co pořád vymejšlíte? jak udělat rychlej škoda motor? to už bylo přece dávno vymyšleno, a fungovalo to, a v podání pár lidí funguje dodnes, není důvod dělat nové pokusy, ty už někdo udělal před dvaceti lety v AZNP
|
16.1.08, 22:13 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak spusť...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
16.1.08, 22:14 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Ja prave myslim ze by tam byl uplne jiny prubeh vykonu a tociveho momentu sice stejna tlak ve valci ale spali setam toho vic plnici tlak by se musel nejak optimalne nastavit a chce to nejake malicke turbo.. nejakej ten fiat uno nebo neco takoveho.. mam jedno skoro nove a je na nove motory wv 2.0Tdi s promenou geometrii statoru na tohle prave neni moc vhodne
|
16.1.08, 22:15 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Martin 007 píše: Tak spusť... co mám spouštět? přečti si to v knížce, škoda 130 RS vítěz mistrovství evropy.... , všecko tam je napsaný, od MB až po LR... šikovný ruce si k tomu musíš už někde sehnat... ty nedodám
|
16.1.08, 22:17 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak u kámoše v garáži se taky valí turbo z 1.9 TDi...pořád nám na pokusy chybí turbo karbec a další srandy...ale jednou fungovat to musí...kámoš o pár km to zkoušel a mazec...motor sice na sračky po chvilce, ale díly použitelné i nadále...
Ale jednou..
Optimum je tam naházet věci tak z 1.3 tj. Fiat Uno 1.3 Turbo, Daihatsu Charade 1.0 a podobný mrdky...hlavně s karbecem...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
Naposledy upravil Martin 007 dne 16.1.08, 22:22, celkově upraveno 1
|
16.1.08, 22:18 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Martin 007 píše: Ale jednou..
...bude na sračky další motor.
|
16.1.08, 22:21 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
fatal píše: Martin 007 píše: Ale jednou.. ...bude na sračky další motor.
Ano!
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
16.1.08, 22:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|