Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 stavba motoru 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
fatal píše:
V čem jsou c-vahadla lepší? V čem se liší vahadla fava od stodvácy?



Stelovaci sroub je bliz ose otaceni takze se vic otviraj ventilove :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


16.1.08, 21:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Jiri píše:
No a co treba tohle spodek celej 120LS vypoukle pisty vacka erko hlava a vahadla erko ale snizit kompresni pomer motoru odfrezovanim casti spalovaku a pridat turbo :D


Proč vypouklými písty kompresi zvyšovat a pak úpravou hlavy snižovat? Proč nenechat rovné písty? Je nutné pro turbo mít ostrou vačku, není lepší sériová?


16.1.08, 21:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
fatal píše:
Jiri píše:
No a co treba tohle spodek celej 120LS vypoukle pisty vacka erko hlava a vahadla erko ale snizit kompresni pomer motoru odfrezovanim casti spalovaku a pridat turbo :D


Proč vypouklými písty kompresi zvyšovat a pak úpravou hlavy snižovat? Proč nenechat rovné písty? Je nutné pro turbo mít ostrou vačku, není lepší sériová?


Kdyzby dal turbo a mel velky KP tak by z toho bylo TDi ...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


16.1.08, 21:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Matthes píše:
Stelovaci sroub je bliz ose otaceni takze se vic otviraj ventilove :)


Aha. Toho jsem si nevšiml... Ale aby se nám pak nepotkaly ventily s písty, prý si moc nerozumí. :wink:

Nejsou někde k sehnání grafy vzdálenosti ventilů od pístu v závislosti na poloze klikovky?


16.1.08, 21:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Ja bych rekl ze ty vypoukle pisty jsou lepsi pro horeni ve valci a pro vyplachovani a vacka zase pro lepsi plneni je tam delsi casy kdy jsou otevreny ventily no a turbo motory nemuzou mit moc velky kompresni tlak tak proto frezovat tu hlavu ale je to jen moje domenka nikde sem to necetl... ani nevidel


16.1.08, 21:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Jiri píše:
Ja bych rekl ze ty vypoukle pisty jsou lepsi pro horeni ve valci a pro vyplachovani a vacka zase pro lepsi plneni je tam delsi casy kdy jsou otevreny ventily no a turbo motory nemuzou mit moc velky kompresni tlak tak proto frezovat tu hlavu ale je to jen moje domenka nikde sem to necetl... ani nevidel

pro turbo nejsou skodovacky motory vhodny kvuli natrikrat ulozene klice :lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


16.1.08, 21:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no zivotnost by sla dolu to jo


16.1.08, 22:01
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
CROWACK píše:
pro turbo nejsou skodovacky motory vhodny kvuli natrikrat ulozene klice :lol:


Kdyby se plnící tlak omezil tak, aby při kompresi 8,5:1 s turbem byly ve válci tlaky stejné jako při 10:1 bez turba, mělo by to být v pohodě. Sice by to turbo trochu ztrácelo smysl, ale ten zvukový efekt... :wink: Taková Škoda 120L bi-turbo 45kW... 8)


16.1.08, 22:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
a co pořád vymejšlíte? jak udělat rychlej škoda motor? to už bylo přece dávno vymyšleno, a fungovalo to, a v podání pár lidí funguje dodnes, není důvod dělat nové pokusy, ty už někdo udělal před dvaceti lety v AZNP


16.1.08, 22:13
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak spusť... :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


16.1.08, 22:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Ja prave myslim ze by tam byl uplne jiny prubeh vykonu a tociveho momentu sice stejna tlak ve valci ale spali setam toho vic plnici tlak by se musel nejak optimalne nastavit a chce to nejake malicke turbo.. nejakej ten fiat uno nebo neco takoveho.. mam jedno skoro nove a je na nove motory wv 2.0Tdi s promenou geometrii statoru na tohle prave neni moc vhodne


16.1.08, 22:15
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Tak spusť... :D
co mám spouštět? přečti si to v knížce, škoda 130 RS vítěz mistrovství evropy.... , všecko tam je napsaný, od MB až po LR... šikovný ruce si k tomu musíš už někde sehnat... ty nedodám


16.1.08, 22:17
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak u kámoše v garáži se taky valí turbo z 1.9 TDi...pořád nám na pokusy chybí turbo karbec a další srandy...ale jednou :D fungovat to musí...kámoš o pár km to zkoušel a mazec...motor sice na sračky po chvilce, ale díly použitelné i nadále...

Ale jednou.. :idea:


Optimum je tam naházet věci tak z 1.3 tj. Fiat Uno 1.3 Turbo, Daihatsu Charade 1.0 a podobný mrdky...hlavně s karbecem...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


Naposledy upravil Martin 007 dne 16.1.08, 22:22, celkově upraveno 1



16.1.08, 22:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Ale jednou.. :idea:


...bude na sračky další motor. :lol:


16.1.08, 22:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
fatal píše:
Martin 007 píše:
Ale jednou.. :idea:


...bude na sračky další motor. :lol:


Ano! :lol: :lol: :lol:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


16.1.08, 22:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz