Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 O směsi a o ventilech 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
Panejo :-D A já to odvzdušňoval sám jenom na neurál přes sytič :oops: :oops:
Tak proto to tam pak tolik rachtalo :oops:

_________________
http://fb.com/BJpolepy


27.2.08, 22:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
Xxenon píše:
To je právě ta chyba, kterou dělá většina mechaniků...


Teoreticky to znám, ale prakticky seřizuju tak jak auto stojí. S hadicí i s převodovkou. U auta s motorem vpředu stojím bokem. Ale finálně to obvykle dolaďuju po delší jízdě, možná proto mi ta zapojená hadice tolik nevadí...

S tou kousnutou převodovkou, dělají to jen pětikvalty, nebo se mám bát i o zdraví obyčejné převodovky na stodvacítce?


27.2.08, 23:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
Mno my máme právě 5q (Škoda 125L)
Hele, jak se dělá že když stojíš na semaforu tak vyřadíš, tak co je teda lepší?
Mít nohu na spojce nebo dát neutrál a pustit spojku? :-)

_________________
http://fb.com/BJpolepy


27.2.08, 23:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
bany.xf.cz píše:
Hele, jak se dělá že když stojíš na semaforu tak vyřadíš, tak co je teda lepší?


To už máš promazané, tu chvilku to nemůže vadit.


27.2.08, 23:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
fatal píše:
bany.xf.cz píše:
Hele, jak se dělá že když stojíš na semaforu tak vyřadíš, tak co je teda lepší?


To už máš promazané, tu chvilku to nemůže vadit.

Aha. No když stojíš na spojce tak tim něco odděláváš? Všude slyšim že se "vytahává". Ale nedovedu si představit jak.

_________________
http://fb.com/BJpolepy


27.2.08, 23:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
bany.xf.cz píše:
Aha. No když stojíš na spojce tak tim něco odděláváš? Všude slyšim že se "vytahává". Ale nedovedu si představit jak.


O vytahávání jsem neslyšel, ale zbytečně si ojíždíš spojkové ložisko. Teoreticky by mohlo dostávat zabrat i axiální ložisko, ale to už jsme probírali v jiné diskusi a všichni znalejší psali, že opotřebení axiálního nemazaného (při startu) ložiska je minimální, takže při promazaném běžícím motoru bych se toho nebál vůbec.


27.2.08, 23:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Na křižovatce na spojce nestůj, chudák spojkové ložisko :) O převodovku se neboj, tu soudruzi vymysleli dobře, ta je věčná :D Zkontroluj, máš-li dost oleje a je to :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


27.2.08, 23:25
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
100 km :shock: ...výpary...hmmm...O.K. A nakolik ovlivňující chod motoru???????Motor by měl běžet cca 20-30 min na volnoběh až olej dosáhne provozky......výpary... A chyba???mechaniků??? :wink: .....Motor by se měl seřídit na provozní podmínky... :wink: Tak že pokud má mít hadici odvětrání do filtru, jak má správně být,tak by se měl motor seřídít s ní....pokud bez tak bez....Vždy je to optimum k té a té konkrétní situaci-směsi.S tím benzínem si to přehnal...si spadl z višně nebo co????To je ten kámen úrazu o který se tu opíráš a chudáci mechanici nebo kohos viděl....Jedině snad v tom případě,že ti musí téct AC pumpa,aby to mělo tak markantní vliv na zmenu běhu a seřízení...Nebo motor před smrtí,který pouští víc oleje jak benzínu :evil: Jdi k nějakému analizátoru a ten ti řekne víc než jen teorie :wink: ....ty emisaři...Tam nesmí být skoro nic a tekoucí pumpa je tam krásně vidět...Kdyby to seřizovali všici s ohledem na ty tvoje výpary,tak by každej kdo přijede dřív než najede 100km neudělá emise ani jiné seřízení motoru.... :D :D :D :wink:


28.2.08, 00:04
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
Xxenon píše:
Když už jsme u těch okolích podmínek, tak je třeba také zmínit vzpěru na spojkový pedál. Spojka by měla být vystavená. Převodovka není v tomto režimu mazaná, mohla by se přidřít 5tka a auto by mohlo toho kdo seřizuje porazit.
To není fór , to je fakt, zváště když u toho kontroluješ křivku rozdelovače .


jenze on serizuje 120ku, ne tu felicii

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


28.2.08, 11:24
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
kachnis píše:
Xxenon píše:
Když už jsme u těch okolích podmínek, tak je třeba také zmínit vzpěru na spojkový pedál. Spojka by měla být vystavená. Převodovka není v tomto režimu mazaná, mohla by se přidřít 5tka a auto by mohlo toho kdo seřizuje porazit.
To není fór , to je fakt, zváště když u toho kontroluješ křivku rozdelovače .


jenze on serizuje 120ku, ne tu felicii


Dával jsem to poznámku k okolním podmínkám při seřizování motoru. ( dodatečné chlazení, provozní teplota motoru, výměna oleje nebo odpojení odvětrání , atd.) Jinak vystavení spojky platí samozřejmě pro vozy Favorit a Felicia, protože pouze ty mají pětku na vrchní hřídeli nad hladinou oleje a u nich hrozí přidření.

_________________
Xxenon


28.2.08, 18:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
Xxenon píše:
kachnis píše:
Xxenon píše:
Když už jsme u těch okolích podmínek, tak je třeba také zmínit vzpěru na spojkový pedál. Spojka by měla být vystavená. Převodovka není v tomto režimu mazaná, mohla by se přidřít 5tka a auto by mohlo toho kdo seřizuje porazit.
To není fór , to je fakt, zváště když u toho kontroluješ křivku rozdelovače .


jenze on serizuje 120ku, ne tu felicii


Dával jsem to poznámku k okolním podmínkám při seřizování motoru. ( dodatečné chlazení, provozní teplota motoru, výměna oleje nebo odpojení odvětrání , atd.) Jinak vystavení spojky platí samozřejmě pro vozy Favorit a Felicia, protože pouze ty mají pětku na vrchní hřídeli nad hladinou oleje a u nich hrozí přidření.


Ale jo máš pravdu s těma podmínkama, ale vem si fáčko motory a i šáde, no co na tom chceš zase až takhle ladit jak píšeš? Odpojená nebo zapojená hadice u motoru kterej má 100 000km a víc si myslím že už je v podstatě jedno, karbce jsou vychozený, je kolem nich fůra miniaturních netěsností, filtry na vzduch nejsou nové, svíčky, trysky by se musely zkalibrovat, no prostě v podstatě vše na motoru by se muselo před každým seřízením vyměnit no a řekni mě kterej servis tohle dělá, myslím si že to neděláte ani v autorizovaným servisu. Když někdo přijede že mu to nejde tak jak má tak se vsadím že vyběhneš ven se šroubovákem nebo to strčíš dovnitř, poladíš a pošlel majitele pryč, samozřejmě nezapomeneš dodat že pokud by to blblo dál tak byse musely zkouknout svíčky, filtr, karbec vyčistit atd atd no a majitel ti na to odpoví že to už bylo všechno dělaný, odjede a zase to za pár dní někam šoupne kdo mu to zase trošku poladí, já myslím že nemá cenu to psát určitě to znáš a zná to spousta lidí co se živěj autama jako mi.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.2.08, 19:21
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
[/quote]
Ale jo máš pravdu s těma podmínkama, ale vem si fáčko motory a i šáde, no co na tom chceš zase až takhle ladit jak píšeš? Odpojená nebo zapojená hadice u motoru kterej má 100 000km a víc si myslím že už je v podstatě jedno, karbce jsou vychozený, je kolem nich fůra miniaturních netěsností, filtry na vzduch nejsou nové, svíčky, trysky by se musely zkalibrovat, no prostě v podstatě vše na motoru by se muselo před každým seřízením vyměnit no a řekni mě kterej servis tohle dělá, myslím si že to neděláte ani v autorizovaným servisu. Když někdo přijede že mu to nejde tak jak má tak se vsadím že vyběhneš ven se šroubovákem nebo to strčíš dovnitř, poladíš a pošlel majitele pryč, samozřejmě nezapomeneš dodat že pokud by to blblo dál tak byse musely zkouknout svíčky, filtr, karbec vyčistit atd atd no a majitel ti na to odpoví že to už bylo všechno dělaný, odjede a zase to za pár dní někam šoupne kdo mu to zase trošku poladí, já myslím že nemá cenu to psát určitě to znáš a zná to spousta lidí co se živěj autama jako mi.[/quote]

Taky určitý názor a tím nechci říci, že z tohohle úhlu pohledu nemáš pravdu. Nezdá se Ti ale že právě pro takové velké množství vyběhaných, netěsných a opotřebených věcí, jejichž náprava by stála moc peněz a času, stojí zato eliminovat minimálně to co jde eliminovat za relativně málo peněz. To, co pomůže udržet původní díly v dalším pozvolném chátraní a neurychlí jejich konec. Já osobně se domnívám, že například správné nastavení hodnot na které jsou jednotlivé díly konstruovány i když vyběhané, jim pomůže víc než nastavení nesprávné. To je také důvod proč tady čas od času napíšu jaký postup nebo hodnoty které by se měly použít. Ono ke zničení ještě relativně dobrých dílů stačí, když si na jejich nastavení někteří lidé vytvoří svůj vlastní názor a přitom o opravdové funkci nebo správném nastavení jednotlivých systémů nemají ani páru a neví jak to vlastně opravdu dohromady funguje.
Neber to prosím osobně, tou poslední větou jsem opravdu nemyslel Tebe.

_________________
Xxenon


28.2.08, 20:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
Kristensen píše:

Ale jo máš pravdu s těma podmínkama, ale vem si fáčko motory a i šáde, no co na tom chceš zase až takhle ladit jak píšeš? Odpojená nebo zapojená hadice u motoru kterej má 100 000km a víc si myslím

Ten motor má najeto 20 000 km. :lol:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

_________________
http://fb.com/BJpolepy


29.2.08, 06:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: O směsi a o ventilech
Xxenon píše:
Neber to prosím osobně, tou poslední větou jsem opravdu nemyslel Tebe.


V pohodě já ti rozumím, já jsem chtěl jenom říct že určitě víš jak to je, někdo přijede ty řekneš je potřeba tohle a tohle on ti řekne že to je všechno dobrý a stejně tě nakonec ukecá abys jenom pohnul tím nebo tamtím, no a buď ho tam máš za chvíli znova a už konečně tě nechá dělat to co uznáš za vhodný no pak zjistíš že třeba svíčky KO filtr KO majitel čumí jak blbej s tvrzením vždyť jsem je čistil, vždiť jsem ho profoukávál to musí bejt dobrý atd atd a nebo propstě ten člověk zase zajede v podstatě "otravovat" někoho jinýho a ten mu stím zase pohne tak, prostě to je začarovanej kruh a lidi jsou paličatý nenechaj si poradit.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


29.2.08, 16:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
Tak jsem se díval na tu směs a něco bude asi špatně. :-D
Po seštelování podle návodu od Kristensena se z motoru ozývaj pořád detonace :lol:
Takže jsou dvě možnosti... Buď je to tim že nefunguje jedna z regulací (podtlaková nebo odstředivá - teď nevim) a nebo je to tim, že sem tu směs nějak blbě pošteloval. Nebo žeby obojí? Co myslíte? :)

_________________
http://fb.com/BJpolepy


16.3.08, 10:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz