Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.2.25, 07:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Asi kruzky??! 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Mně to asi brzy taky čeká a tak se chci informovat(jedná se o Favo motor):

1)jestli je dobré vyměnovat ty ojniční ložiska,když nenechávám přeleštit kliku???
2)A říká se ojničním ložiskům - šály ,at už konečně vím,co to je?? :roll:
3)A někdo tu říkal,že dobré pístní kroužky jsou Gcéčka,neví někdo kde se dají koupit,nebo kolik aspon koštujou??

Děkuji uctivě :wink: :lol:


8.3.08, 22:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6600
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
k prvemu, ojnicne loziska bez lestenia kluky ma zmysel, ak kluka nie je doskrabana, alebo inak domdrana. ked je povrch dobry, leskly, neskrabnuty, nevyzraty a neojazdeny, nema zmysel to davat prebrusovat. das tam nove loziska, zajazdis to a mas.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


9.3.08, 17:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19160
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ventYl píše:
k prvemu, ojnicne loziska bez lestenia kluky ma zmysel, ak kluka nie je doskrabana, alebo inak domdrana. ked je povrch dobry, leskly, neskrabnuty, nevyzraty a neojazdeny, nema zmysel to davat prebrusovat. das tam nove loziska, zajazdis to a mas.


ja stále neviem čo znamená leštenie? výbrus a leštenie je niečo iné, kľuka a ojnice sa leštia ako doplnok závodnej úpravy.

ako máš napísané ak je povrch v poriadku, nie je naškodu to premerať aj mikrometrom tak stačí dať nové ojničné ložiská...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.3.08, 17:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
No a když to nebude úplně rovné nebo nějaký škrábaneček a nenechám to přebrousit,tak je lepší dát tam ty co tam byly ty ojniční lož. nebo dát nové ojniční lož.


9.3.08, 18:02
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Dyno píše:
No a když to nebude úplně rovné nebo nějaký škrábaneček a nenechám to přebrousit,tak je lepší dát tam ty co tam byly ty ojniční lož. nebo dát nové ojniční lož.


No pokud nechas brousit kliku MUSIS dat novy saly a panve :!: (pro I. vybrus)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


9.3.08, 18:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19160
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
No pokud nechas brousit kliku MUSIS dat novy saly a panve :!: (pro I. vybrus)


to áno, dokonca ak je ryha hlboká tak treba urobiť na ložisku aj 2. alebo 3. výbrus a šálku potrebuješ na ten výbrus.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.3.08, 18:56
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
michalkatka píše:
Matthes píše:
No pokud nechas brousit kliku MUSIS dat novy saly a panve :!: (pro I. vybrus)


to áno, dokonca ak je ryha hlboká tak treba urobiť na ložisku aj 2. alebo 3. výbrus a šálku potrebuješ na ten výbrus.


A kdyz se dela na jednom lozisku II. vybrus, mel by se delat vsude ... komplet :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


9.3.08, 18:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19160
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
A kdyz se dela na jednom lozisku II. vybrus, mel by se delat vsude ... komplet :)


nemusí, načo oslabovať materiál keď netreba :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.3.08, 19:20
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
michalkatka píše:
Matthes píše:
A kdyz se dela na jednom lozisku II. vybrus, mel by se delat vsude ... komplet :)


nemusí, načo oslabovať materiál keď netreba :?:


No, uz nekoho vidim jak ma 6 panvi a lusti ktera je kterej vybrus :lol:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


9.3.08, 19:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19160
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
No, uz nekoho vidim jak ma 6 panvi a lusti ktera je kterej vybrus :lol:


motor zložíš raz, a dúfaš že najmenej 100.000km tie ložiská neuvidíš, takže nieje problém, ja osobne radšej by som tie ložiská zoraďoval ako oslaboval kľukovku...

nemenovaný závodnik si dáva brúsiť kľuku na presný rozmer podľa ložiska, obehal asi 5dielní kde mu nechceli, alebo nevedeli vyhovieť ak im povedal že prvé ložisko chce napr na 48,12, druhé 47,90 a tretie na 49,52... nevedeli alebo nechceli, ono dnes je to otázka naprogramovania...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.3.08, 19:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Moc sme se nepochopili. :oops: Chci měnit pístní kroužky a NEUVAŽUJU o tom že bych nechával brousit kliku. Tak proto se ptám,jestli tam pak při zpětném montování,mám dát zpět ty šály co tam byly(a tam kde byly) nebo dát nové. (Zdá se mi,že jsem tu kdysi četl,že na nebroušenou kliku se nemají dávat nové šály,tak si to chci ujasnit.)To je vše... :wink:


11.3.08, 21:17
Profil

Příspěvky: 15106
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Dyno píše:
Moc sme se nepochopili. :oops: Chci měnit pístní kroužky a NEUVAŽUJU o tom že bych nechával brousit kliku. Tak proto se ptám,jestli tam pak při zpětném montování,mám dát zpět ty šály co tam byly(a tam kde byly) nebo dát nové. (Zdá se mi,že jsem tu kdysi četl,že na nebroušenou kliku se nemají dávat nové šály,tak si to chci ujasnit.)To je vše... :wink:


Pokud motor neklepe, raději tam nech ty šály které tam jsou už zabydlené :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.3.08, 21:20
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Dyno píše:
Moc sme se nepochopili. :oops: Chci měnit pístní kroužky a NEUVAŽUJU o tom že bych nechával brousit kliku. Tak proto se ptám,jestli tam pak při zpětném montování,mám dát zpět ty šály co tam byly(a tam kde byly) nebo dát nové. (Zdá se mi,že jsem tu kdysi četl,že na nebroušenou kliku se nemají dávat nové šály,tak si to chci ujasnit.)To je vše... :wink:


No to se rozhodni podle kliky, pokud je dokonale leskla, dej novy saly, pokud je poskrabana tak dej stary presne tak jak byly :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


11.3.08, 21:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6600
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
asi jak pise matthes... s tym, ze ked das nove saly, vyhodu to ma v tom, ze ti to mierne zdvihne mazaci tlak, ak boli stare saly moc ojazdene... ale potom sa k tomu motoru treba spravat ako keby bol po GO, cize 1500 km nevytacat cez 3500 / min a dalsich aspon 500 - 700 cez 4500 /min.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


11.3.08, 21:46
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
michalkatka píše:
Matthes píše:
No, uz nekoho vidim jak ma 6 panvi a lusti ktera je kterej vybrus :lol:


motor zložíš raz, a dúfaš že najmenej 100.000km tie ložiská neuvidíš, takže nieje problém, ja osobne radšej by som tie ložiská zoraďoval ako oslaboval kľukovku...

nemenovaný závodnik si dáva brúsiť kľuku na presný rozmer podľa ložiska, obehal asi 5dielní kde mu nechceli, alebo nevedeli vyhovieť ak im povedal že prvé ložisko chce napr na 48,12, druhé 47,90 a tretie na 49,52... nevedeli alebo nechceli, ono dnes je to otázka naprogramovania...


No ještě že se jmenuje nejmenovaný...protože tohle napadne jedině jeho :lol: :D :D :D


11.3.08, 21:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz