Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 18:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 vejde se pod kapotu? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Martin 007 píše:
WIO 46 píše:
No to by mě zajímalo, když by tam byl karb z Tatry, tak tatra je minimálně 5litr (můj dojem, kdyžtak opravte) no a jsou tam dva karby, tzn. 1karb na 2,5 litru... není to až zbytečný mrhání palivem, při tom o kolik líp to pojede ?
(To jsem filozof co ?) :D


603ka V8 2.5 a 613ka V8 3.5 :P :P :P

a 815-ka je tusim 12,1 litrovy motor - ale tam karb nenajdes

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


20.3.08, 23:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Lukas píše:
Martin 007 píše:
603ka V8 2.5 a 613ka V8 3.5 :P :P :P

a 815-ka je tusim 12,1 litrovy motor - ale tam karb nenajdes


A co tam najdu ? :D

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


20.3.08, 23:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
WIO 46 píše:
Lukas píše:
Martin 007 píše:
603ka V8 2.5 a 613ka V8 3.5 :P :P :P

a 815-ka je tusim 12,1 litrovy motor - ale tam karb nenajdes


A co tam najdu ? :D


malinkaty trpasliky s konvickama ze kterych lijou tu naftu do valcu :D

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


20.3.08, 23:44
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Jéén blbni !!! :D

EDIT: nějak se mi vytratil fakt, že 815 jezdí na naftu..

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


21.3.08, 00:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Jak ti řekne Gemimi..vetší karb a víc paliva v motoru vždy neznamená větší výkon, ale určitě vždy větší spotřebu


Tak to je zajímavé, já jsem se domníval, že nezáleží na velikosti, ale na osazení. Jinými slovy, podle mě tam můžeš dát karb i z dvoulitra, ale musíš ho správně osadit a seřídit. Větší karbec má větší difuzory, takže méně brání průchodu vzduchu a tedy při vysokých otáčkách může do motoru pustit více směsi. Napadá mě sice možnost při takto sníženém "odporu" karburátoru a ostré vačce protahování směsi až do výfuku, ale od toho je snad výfuk, aby to vhodně tlumil...


21.3.08, 08:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
fatal píše:
Martin 007 píše:
Jak ti řekne Gemimi..vetší karb a víc paliva v motoru vždy neznamená větší výkon, ale určitě vždy větší spotřebu


Tak to je zajímavé, já jsem se domníval, že nezáleží na velikosti, ale na osazení. Jinými slovy, podle mě tam můžeš dát karb i z dvoulitra, ale musíš ho správně osadit a seřídit. Větší karbec má větší difuzory, takže méně brání průchodu vzduchu a tedy při vysokých otáčkách může do motoru pustit více směsi. Napadá mě sice možnost při takto sníženém "odporu" karburátoru a ostré vačce protahování směsi až do výfuku, ale od toho je snad výfuk, aby to vhodně tlumil...


domnieval si sa zle. Ked tam das prilis velky karburator, tak nebudes mat na difuzore (v zuzenom mieste v komore) dost velky rozdiel rychlosti na to, aby sa palivo poriadne na volnobehu rozprasovalo a bude ti to naprd tahat.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


21.3.08, 10:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
ventYl píše:
... Ked tam das prilis velky karburator, tak nebudes mat na difuzore (v zuzenom mieste v komore) dost velky rozdiel rychlosti na to, aby sa palivo poriadne na volnobehu rozprasovalo...


To se bavíš o jakém karburátoru? Já měl na mysli karbec konstrukčně podobný EDSR/SEDR, kde je volnoběh zabezpečen nezávislým systémem.
Samozřejmě neuvažuju o záměně karbu s difuzorem 100 (pokud takový existuje) místo origo karbu s difuzorem 20, to je jasné. Ale když dám například EDSR místo SEDR , motor táhne lépe, přestože na 1. komoře má větší difuzor.


21.3.08, 10:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Bydliště: Poděbrady
Příspěvek 
Ono záleží především na seštelování toho karbecu vím třeba že děda dával kvůli spotřebě na patnáctku žigula karbec ze stodvacítky a taky šlapal :wink:

_________________
Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!


21.3.08, 15:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
tak co vejde se teda tohle sani i skarburatorama pod kapotu fava?


21.3.08, 18:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to budeš muset udělat na kapotu nasávač jako na impreze a do něj to schovat, pak to bude v pohodě, akorát bude nesymtricky umístěný


21.3.08, 19:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Vít píše:
to budeš muset udělat na kapotu nasávač jako na impreze a do něj to schovat, pak to bude v pohodě, akorát bude nesymtricky umístěný

voto bych se nebál, že to bude nesimetrický, ale když to udělá šikovně, bude tam mit náporový sání....

jinak bych místo webru (či jiných dabl karbeců) volil karb z patnáctky žigula

přesně tohle řešení sem měl na mysli taky, abych zachoval topení, ale nakonec sem nesehnal prachy, takže karby nemám :-(

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.3.08, 00:28
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz