Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
myslim ze rozdiel bude kvoli imu, nie?[/quote]
nevim ale kdyz se podivam na favorita..a feldu bez ima tak to je taky jine oznaceni
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
11.2.09, 22:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
takze rozdelovac je tak nejak pripraveny....ale porad nemame kotouc pro Hall snimac..chtel sem ho udelat novej abych si mohl nechat i ten starej protoze v nem je mala dira a pasuje me tak uplne na kraj toho motoru...ale..porad me tu jeden presvedcuje za to nevadi kdyby ty jiskry skakali zaroven...takze i v horni uvrati i v dolni....to trafo ma napajeni plus minus a signal....takze co si mylsite kdybych ty trafa jen propojil plus minus...to sem se koukal do schematu by nemel byt problem...minus je kostra hned a plus jde pres pojistku a pres klic...tak tam mozna jen silnejsi pojistka....no a signal z jednotky....myslite si ze by jednotce vadilo kdyby mela na tom signalovem dratu dve trafa misto jendoho jak se to na vagu chova..pozna to treba ze to trafo je spatne...nebo ze je odpojene...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 11:56 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Ja si taky myslim ze by to vadit nemuselo. Porad tu je jeste sance dat dvouvyvodovou civku z Fiata a ovladat ji z BMM.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
15.2.09, 12:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
je to dvojtakt, čo ak sa ti zmes v kľukovej skrini zapáli to bude raketa...
keď tam už máš vymyslený ten rozdeľovač, vymysli na tú remenicu výstupok pre hall a musí to behať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 13:37 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Viky píše: Ja si taky myslim ze by to vadit nemuselo. Porad tu je jeste sance dat dvouvyvodovou civku z Fiata a ovladat ji z BMM.
tech civek je vic..ale ja je ted shanet nebudu...a dve bmm trafa jsou lepsi myslim..dostupnejsi levnejsi v pripade poruchy...zadne velke upravy v zapojeni...zkusim to proste propijt..a uvidiem...taky pak ono to ma v sobe ten zesilovac..a za nim jsou uz jen dva kontakty...1 a 15..ale zase aby nebyl moc zatizenej ten zesilovac....nevim..zkusim to takhle...a uvidim..nerad bych aby se treba neco stalo jendotce...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 13:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: tech civek je vic..ale ja je ted shanet nebudu...a dve bmm trafa jsou lepsi myslim..dostupnejsi levnejsi v pripade poruchy...zadne velke upravy v zapojeni...zkusim to proste propijt..a uvidiem...taky pak ono to ma v sobe ten zesilovac..a za nim jsou uz jen dva kontakty...1 a 15..ale zase aby nebyl moc zatizenej ten zesilovac....nevim..zkusim to takhle...a uvidim..nerad bych aby se treba neco stalo jendotce...
ak by si to už takto chcel myslím že by to v pohode zvládla aj jedna indučka na dve sviečky, iba by si musel mať rovnaké hodnoty odporu VN káblov a samozrejme aj sviečok...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 13:42 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
michalkatka píše: je to dvojtakt, čo ak sa ti zmes v kľukovej skrini zapáli to bude raketa... keď tam už máš vymyslený ten rozdeľovač, vymysli na tú remenicu výstupok pre hall a musí to behať...
me se to taky zamlouva vic...jenze ja kvuli tomu musim cely motor rozdelat...sundat valce sertvak pod setrvakem simering... spodni viko a vytahnout kliku i rozvodova soupatka abych sundal remenici...ta se pak musi upnout na trn a osoustruzit...a na ten prumer udelat novy kotouc...a cele zase slozit...proste ten motor na kterem to budu zkouset je supr..slape krasne..tak se me do nej nechce hrabat...no....a taky casove by mi to usetrilo hodne...kdybych to nemusel delat...udelam to tak..ze zkusim nejdriv ty dve trafa propojit..a zkusim nastartovat..a púak uvidime..pokdu se to bude chovat stejne..a normalne to pobezi..tak to zkusim do auta takhle...pokud to bude strilet tak to budu muset dodelat cele...ale myslim ze mam nekde nahradni remenice..tak kdybch nase tak bych si ji nejdriv upravil a pak podle casu bych to treba udelal..me se to proste taky nelibi s tou jiskoru v DU..ale je to o case no..
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 13:44 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
michalkatka píše: Jiri píše: tech civek je vic..ale ja je ted shanet nebudu...a dve bmm trafa jsou lepsi myslim..dostupnejsi levnejsi v pripade poruchy...zadne velke upravy v zapojeni...zkusim to proste propijt..a uvidiem...taky pak ono to ma v sobe ten zesilovac..a za nim jsou uz jen dva kontakty...1 a 15..ale zase aby nebyl moc zatizenej ten zesilovac....nevim..zkusim to takhle...a uvidim..nerad bych aby se treba neco stalo jendotce... ak by si to už takto chcel myslím že by to v pohode zvládla aj jedna indučka na dve sviečky, iba by si musel mať rovnaké hodnoty odporu VN káblov a samozrejme aj sviečok...
jo to jo...ale to kdyz uz tak dam dve inducky..jen doufam ze te jednotce nebude vadit ta vesti zatez...ale jde jen o impulsy...tak nevim...nerad bych ji znicil...a nebo myslite ze pripojit jen druhe trafo az za ten zesilovac.... radsi at odejte ten nez jednotka...a taky s tou jiskrou dole...kdyz prehodis kabely..ze to pali jen v DU..tak to strili...ale nechtne to..to je jasne..ale streli to vzdy po nekolika otackach...ne kazdou..takze mozna kdyz to bude zapalovat i ve spravnem okamziku...tak to tomu vyplachnuti mozna opravdu vadit nebude....v mem pripade je problem s tpou regulaci predstihu...v pripadech kdy je predstih az za HU...tak uz tam je dost daleko ta faze vyplachovani...a mozna uz by to by,lo schopne zapalit...nevim...uvidim co vse doma zjistim..a podle casu jak to pujde
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 13:49 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
a ako som ti písal, ecotronik má iba výstupky, také štuple pre hall, tá remenica na trabantmotore je dokonca dierovaná, čo tak bez rozborky na tú remenicu do niektorej diery našroubovať nejaký výstupok (2x proti sebe), aby nezavadzal chodu motora, a k nemu vyrobiť držiak pre hall aby ten výstupok behal okolo neho... dokonca si myslím že hall ani nemusí byť kolmo k osi motora....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 13:51 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
michalkatka píše: a ako som ti písal, ecotronik má iba výstupky, také štuple pre hall, tá remenica na trabantmotore je dokonca dierovaná, čo tak bez rozborky na tú remenicu do niektorej diery našroubovať nejaký výstupok (2x proti sebe), aby nezavadzal chodu motora, a k nemu vyrobiť držiak pre hall aby ten výstupok behal okolo neho... dokonca si myslím že hall ani nemusí byť kolmo k osi motora....
no tam ja nevim jak to musi byt...ale podivej se na tu fotku co mam ten kotouc...je plny...a puze po 180 stupnich vybrousene vystupky...takze bych musel asi udelat tu cast kde to je plne...a pomerne presne na tu remenici usadit..jenza ta remenice neni nejak presna..takze nevim jaky by to tam sedelo..stejne se musi obrobit....a taky problem...aby to nebylo moc blizko te remenice..proste ten okamzik kdy je hal jako ze od..toho kotouce..tak aby jej neovlivnovalio neco jineho...kolmo v ose by to asi byt nemuselo...asi by to behalo i v ose kliky..ale tam proste je malo mista...ja to chci na finalni reseni udelat za setrvacnik..tam uz ale musim vedet presnou polohu...ja zatim vim jen ze to je u fava 5stupnu pred HU..ale tomu trabimu to treba nebude vyhovovat...tak to chci takhle abych k tomu kotouci mel pristup...a mohl si s nim treba pootocit...a doladit...pak za ten setrvak bych dal jen kotozc...a ten snimac by nebyl kolmo ale v nejakm uhlu..a prisrouboval by se primo na blok motoru...setrvak ma klinek..takze pak by se poloha dal presne odmerit od nejakeho bodu jak pro zarez a kotouc tak i pro vlastni snimac
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 14:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: ...setrvak ma klinek..takze pak by se poloha dal presne odmerit od nejakeho bodu jak pro zarez a kotouc tak i pro vlastni snimac
to všetko mi je jasné, nieje tam veľa miesta, ale stále mám predstavu na tej remenici ako je dierovaná vyrobiť nejaké 2ks mesiačiky ktoré by sa na tú remenicu prišroubovali, podľa mňa by stačili aj výstupky, poloha hallu by sa dala potom vyriešiť aj posuvnou konzolou podľa potreby, tých 5° pred HU sedí, tak to má na BMM byť, a myslím že to je aj dobrý základ pre 2TBMM.
cestou dvoch indučiek by som určite nešiel...
hall sa v podstate nabije ak sa k nemu priblíži nejaký kov, to zaregistruje RJ, mezdera stačí okolo 0,6mm keď je priblížený, alebo 3mm keď je vzdialený...
osobne som študoval parametre BMM vs karbec a BMM zapaľovanie by malo fungovať aj pri prepojení karburátorovej cievky a toho štvorcípu na magnete k RJ namiesto Hall, ale to ešte namám odskúšané...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 14:46 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jo s tou posuvnou konzolou to by taky slo...jo a na konec...ten drzak hallu bude vadit kdyz bude zelezny....aby to pak fungovalo....myslim tim tak 4mm silny plech do ktereho jej vsadim...ale muzu to i z nerezu udelat ten je nemagneticky..
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 16:07 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: jo s tou posuvnou konzolou to by taky slo...jo a na konec...ten drzak hallu bude vadit kdyz bude zelezny....aby to pak fungovalo....myslim tim tak 4mm silny plech do ktereho jej vsadim...ale muzu to i z nerezu udelat ten je nemagneticky..
myslím že železný by vadiť nemal, hall je konštruovaný tak že sníma magnetický matriál na tej spodnej časti, ale ovplivniť to môže, ale urobiť samotné uchytenie hallu povedme do hliníkovej pásoviny namiesto železnej nie je problém...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 17:45 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no ja prave zadnou takovou hlinikovou pasovinu nemam...a navic bych potreboval asi profil L...ale to uvidime...kam to ve finale bude..na tom videu ja jej jen chytnul za ten kousek..na jeden sroubek...to by za chvilku upadlo...musi se do neceho vsadit..nerez plech mam..asi 3mm..ten je nemagneticky..tak to by mozna mohlo byt
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 17:49 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: no ja prave zadnou takovou hlinikovou pasovinu nemam...a navic bych potreboval asi profil L...ale to uvidime...kam to ve finale bude..na tom videu ja jej jen chytnul za ten kousek..na jeden sroubek...to by za chvilku upadlo...musi se do neceho vsadit..nerez plech mam..asi 3mm..ten je nemagneticky..tak to by mozna mohlo byt
však to chápem že treba robiť s toho čo máš... nech sa rozhodneš akokoľvek ja ti fandím...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 17:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|