Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 10:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 220 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další
 teflonový přípravek do motorového oleje 
Autor Zpráva
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
na www.paramo.cz ten olej nemohu najít... jina M7ADS III je ve všech specifikacích CF-4/SF, takže pro benzín je možné ho používat...

_________________
J.


3.5.07, 16:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
na www.paramo.cz ten olej nemohu najít... jina M7ADS III je ve všech specifikacích CF-4/SF, takže pro benzín je možné ho používat...


Počkej ale specifikaci CF/SF má už snad jen olej z Lidlu dneska pro benzín se používá SJ nebo SL v nejhorším SG ale SF je dobrý tak na řízky

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.5.07, 18:07
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Favo má předepsaný SD...:-) Takže SF není zase tak hrozný olej, nemyslíš? :-)

_________________
J.


3.5.07, 18:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Favo má předepsaný SD...:-) Takže SF není zase tak hrozný olej, nemyslíš? :-)


No já jsem to myslel na dnešní dobu.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.5.07, 19:01
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
na www.paramo.cz ten olej nemohu najít... jina M7ADS III je ve všech specifikacích CF-4/SF, takže pro benzín je možné ho používat...


mně se na něm líbí je ža řídký jak hydraulika, pokud je motor samá usazenina tak ho dám a potom superturbo, já jsem ho dával roky a žádný problém až mně předelali na ten můj superturbo miloš


3.5.07, 19:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ked pouzivate turbo plus je to lepsie. Ma klasifikaciu SJ/C?. Predtym som mal Mobil super M tiez SJ. Bol trochu hustejsi ako madit, nemusel som dolievat temer vobec a madit musim cca 1,5L na 5500km.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


4.5.07, 19:49
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
septim píše:
Ked pouzivate turbo plus je to lepsie. Ma klasifikaciu SJ/C?. Predtym som mal Mobil super M tiez SJ. Bol trochu hustejsi ako madit, nemusel som dolievat temer vobec a madit musim cca 1,5L na 5500km.


já jsem ten turbo plus jel leta, ale pro ten smíšený provoz mi dělají na zakázku ten superturbo, jsou tam i polosynetecké přísady, no fakt od sekačky po tatru, když to vykládám nějakému prodejci, tak mi řekne že jsem padlý na hlavu a jedině jeho oleje a celý ten marazmus, dalo by se říct čtyři roky praxe když budu skromný a stovka za litr, včera jsem dělal rozvody ba feldě , no čísté ruce i hadr žádný šmír a bordel miloš


4.5.07, 20:36
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Militec je olej s chlórovými sloučeninami...



jirko s nestřlils to zas od pasu, mám tu návod na použití toho militec, píšou že je to molekulární ochrana, že vzniká molekulární vazba mezi miltecem a kovem, jeho složení nepíšou, jen že neobsahuje PTFE kovy, teflony,fluory,zinky,disulfidy molibdenu, chlorované parafiny a chlorované rozpouštědla, takže to s chlorem nemá asi nic apolečného a stránky tu mají www.militec.cz miloš


5.5.07, 14:00
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Papír snese všechno, co tam píší je prachsprostá lež, protože molekulární vazbu umí jenom Bishop.

_________________
J.


5.5.07, 15:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6570
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Jiří Čech píše:
Militec je olej s chlórovými sloučeninami...



jirko s nestřlils to zas od pasu, mám tu návod na použití toho militec, píšou že je to molekulární ochrana, že vzniká molekulární vazba mezi miltecem a kovem, jeho složení nepíšou, jen že neobsahuje PTFE kovy, teflony,fluory,zinky,disulfidy molibdenu, chlorované parafiny a chlorované rozpouštědla, takže to s chlorem nemá asi nic apolečného a stránky tu mají www.militec.cz miloš


ze to neobsahuje chlorovane parafiny, este stale neznamena, ze neboze obsahovat nejaku jednoduchsiu latku, ktora sa teplom rozklada a vznika volny chlor ;]

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


5.5.07, 20:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
tak pánové abyste se furt nehádali,
v pondělí sem měnil olej na 125ce dal sem 15W 40 M7ADS IV superturbo od miloše
a přidal sem Militec-1 (jen 160ml místo 250ml víc sem nesehnal)
asi to má něco do sebe protože po ujetí asi 200km je poznat že se motor ztišil.
je to nádhera když při zastavení na křižovatce na volnoběh, slyšíte za sebou místo svého motoru jak za vámi zastavíl favorit. :lol: :lol:časem dodám další info.

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


10.5.07, 21:12
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
jindra píše:
tak pánové abyste se furt nehádali,
v pondělí sem měnil olej na 125ce dal sem 15W 40 M7ADS IV superturbo od miloše
a přidal sem Militec-1 (jen 160ml místo 250ml víc sem nesehnal)
asi to má něco do sebe protože po ujetí asi 200km je poznat že se motor ztišil.
je to nádhera když při zastavení na křižovatce na volnoběh, slyšíte za sebou místo svého motoru jak za vámi zastavíl favorit. :lol: :lol:časem dodám další info.


Nalil jsem si do motoru Militec 1 a za 15 000 km jsem dělal GO motoru...:-)

_________________
J.


10.5.07, 21:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
jindra píše:
tak pánové abyste se furt nehádali,
v pondělí sem měnil olej na 125ce dal sem 15W 40 M7ADS IV superturbo od miloše
a přidal sem Militec-1 (jen 160ml místo 250ml víc sem nesehnal)
asi to má něco do sebe protože po ujetí asi 200km je poznat že se motor ztišil.
je to nádhera když při zastavení na křižovatce na volnoběh, slyšíte za sebou místo svého motoru jak za vámi zastavíl favorit. :lol: :lol:časem dodám další info.


Nalil jsem si do motoru Militec 1 a za 15 000 km jsem dělal GO motoru...:-)
Takže za 15000 ti to buď potvrdím nebo vyvrátím :wink:

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


10.5.07, 21:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
A poznate prisadu do matora METANOVA? Predtym sa to volalo METABOND. Stoji to 1500sk a absolutne ziadny rozdiel (okrem chybajucich 1500sk :-( ) som nezistil... Mozno to pomoze trochu a nacas ale si myslim ze sa viac oplati kupit kruzky za 900 a urcite to pojde lepsie :wink:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


11.5.07, 08:01
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
jindra píše:
tak pánové abyste se furt nehádali,
v pondělí sem měnil olej na 125ce dal sem 15W 40 M7ADS IV superturbo od miloše
a přidal sem Militec-1 (jen 160ml místo 250ml víc sem nesehnal)
asi to má něco do sebe protože po ujetí asi 200km je poznat že se motor ztišil.
je to nádhera když při zastavení na křižovatce na volnoběh, slyšíte za sebou místo svého motoru jak za vámi zastavíl favorit. :lol: :lol:časem dodám další info.



Sem rád, že taky tady někdo řekne něco pěkného...

Já sem dostal taky jenom kladné ohlasy na Miitec...nalili jsme ho do našeho bývalého Fáva které mělo najeto 65000 km, za čas jsme ho prodali a nový majitel už má přes 100000 km a nic nepozoruje...tak kde je pravda.

Zatim dělal GO jenom pan Čech...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


14.5.07, 09:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 220 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz