teflonový přípravek do motorového oleje
Autor |
Zpráva |
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Mozno s tym p. Cech jazdil ako Schumacher Peace
No to je tazko, podla mna ak sa jazdi slusne s motorom a pravidelne meni olej - kvalitny, tak napr fa spravi aj tych 300tis km bez GO. A ked je motor v tahu tak len GO alebo aspon kruzky menit. Z prisad do oleja som vyrastol ... Olej a mechanicka oprava - to pomaha
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
14.5.07, 16:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No tak olej je základ a pořádná GO popř. i pravidelná dělá úplně nejvíce...to je bez komentáře...
Militec 1 je pro radost z autíííííííííííí...není nad ten slastný pocit, že o motor je postaráno...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
14.5.07, 16:09 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Martin 007 píše: jindra píše: tak pánové abyste se furt nehádali, v pondělí sem měnil olej na 125ce dal sem 15W 40 M7ADS IV superturbo od miloše a přidal sem Militec-1 (jen 160ml místo 250ml víc sem nesehnal) asi to má něco do sebe protože po ujetí asi 200km je poznat že se motor ztišil. je to nádhera když při zastavení na křižovatce na volnoběh, slyšíte za sebou místo svého motoru jak za vámi zastavíl favorit. časem dodám další info. Sem rád, že taky tady někdo řekne něco pěkného... Já sem dostal taky jenom kladné ohlasy na Miitec...nalili jsme ho do našeho bývalého Fáva které mělo najeto 65000 km, za čas jsme ho prodali a nový majitel už má přes 100000 km a nic nepozoruje...tak kde je pravda. Zatim dělal GO jenom pan Čech...
my mame 106 tis. jedine co sa do motora lialo je olej (10W40) a nic mu nechyba a ani sa na nic nestazuje. tak preco tam liat nieco ine? hadam iba ked nemas co stratit...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
14.5.07, 16:22 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Souhlas s deekay, mám 90 tisíc, po koupi jsem z motoru vypustil něco jako mazut, teď tam už mám druhou náplň (a budu brzo měnit) obyčejnýho oleje Madit Super M7AD 10W-40 za 65 korun/litr. Šlape to jak hodinky, mezi výměnami nemusím dolívat, emise ok, spotřeba nízká... žádná další chemie není potřeba.
|
14.5.07, 16:27 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
my mame 106 tis. jedine co sa do motora lialo je olej (10W40) a nic mu nechyba a ani sa na nic nestazuje. tak preco tam liat nieco ine? hadam iba ked nemas co stratit...[/quote]
Tak to je přesný.
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
14.5.07, 16:29 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
14.5.07, 16:33 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Martin 007 píše: jindra píše: tak pánové abyste se furt nehádali, v pondělí sem měnil olej na 125ce dal sem 15W 40 M7ADS IV superturbo od miloše a přidal sem Militec-1 (jen 160ml místo 250ml víc sem nesehnal) asi to má něco do sebe protože po ujetí asi 200km je poznat že se motor ztišil. je to nádhera když při zastavení na křižovatce na volnoběh, slyšíte za sebou místo svého motoru jak za vámi zastavíl favorit. časem dodám další info. Sem rád, že taky tady někdo řekne něco pěkného... Já sem dostal taky jenom kladné ohlasy na Miitec...nalili jsme ho do našeho bývalého Fáva které mělo najeto 65000 km, za čas jsme ho prodali a nový majitel už má přes 100000 km a nic nepozoruje...tak kde je pravda. Zatim dělal GO jenom pan Čech...
Pan Čech si tam nalil originální Militec 1, dodávaný firmou Ekolube Brno, který obsahoval nějakých 30% chlóru...
Garantuji všem, že s dnešním Militecem, který už prý nemá tolik chlóru, nenajedou ani o kilometr víc, než když budou jezdit na čistý olej s pravidelnou výměnou. Takže když už nic jiného, tak ušetřené peníze za něco, co vůbec nepomáhá. Motory Favo mají kvalitnější mateiály vlců a pístních kroužků, možná proto vydrží o něco víc...
_________________ J.
|
14.5.07, 18:59 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jo jo co udělá Pan čech to je slovo boží, přes to nejede vlak, nedávno jsi to jirko propagoval, zas nám garantuješ něco jiného, jirko jirko miloš
|
14.5.07, 20:58 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
slovacek.milos píše: jo jo co udělá Pan čech to je slovo boží, přes to nejede vlak, nedávno jsi to jirko propagoval, zas nám garantuješ něco jiného, jirko jirko miloš
Kdy nedávno jsem propagoval Militec????
_________________ J.
|
15.5.07, 11:30 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Tichsi chod budes mat ked tam nalejes akykolvek hustejsi olej. Naopak, lahkobezne oleje by tymto mali byt diskvalifikovane. Stisenie chodu motora nic nevypoveda o kvalite a vhodnosti oleja, nakolko tych kriterii je viac a casto su protichodne. (Tichy, cistiaci, nekoroduje, neposkodzuje plasty, tesnenia, gufera, riedky aby sa vsade dostal, husty aby dotesnoval, setr ny ku katalyzatoru, neobsahuje nebezpecne latky, ........ )
|
15.5.07, 13:19 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Kdy uz toho dohadovani nechate??? Takhle to nikam nevede... Jsem zvedav na kolik to tu bude jeste stranek
|
15.5.07, 15:17 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
DRYVER píše: Kdy uz toho dohadovani nechate??? Takhle to nikam nevede... Jsem zvedav na kolik to tu bude jeste stranek
tak, nechajte kazdemu jeho nazor a uz sa nepitvime v tom co sa uz rozobera hadam od vzniku fora
peace
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.5.07, 15:25 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Sranda musi bejt ne? Lepsi aspon neco cist nez jen koukat na prazdny stranky. At si pise kazdy co chce, snad se tim i neco dosahne, mozna i nejaky novy napady
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
15.5.07, 18:37 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tak to spravime takto: ake pripravky sa este "daju" naliat do motora?
zacnem:
praci prasok - zvysuje cistotu spalovacieho priestoru
zihlavovy sampon - zabranuje odlupovaniu kovovych lupin
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.5.07, 18:50 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Tak pokud chceš vypucovat motor zevnitř, tak ho ohřej sundej filtr, a na nastartovaným podrž cca kolem 3-4000 ot/min a rozprašovačem do něj val čistou vodu. dokud nezačnou otáčky padat, nech ho zase vyletět nahoru a znova. Dokonalé vyčištění spalováků sacího potrubí atd.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
15.5.07, 21:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|