Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Felicia 1.3 CHIP 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Vít píše:
Ondras83 píše:
f-ko píše:
jj diky za nazor...uz sem rozhodnutej.zapnu GPS a jedem.. :)

taky bych jel, ale potřebuju někoho, kdo mi mezitim co budu ladit navigaci naplní peněženku penězma :D...


tak na tvůj problém znám hned několik řešení:

1.najít naftu nebo něco podobnýho doma na zahrádce
2.naučit se krást a lhát ve velkým stylu
3.přestat kňourat a začít pořádně makat :), zní to sice hrozně, ale funguje to - mám vyzkoušeno

makám jak nadopovanej ukrajinec, domů chodim strhanej jak šestka šroubek a peníze nejsou..... :cry: :lol: :lol: :lol: :P

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


6.4.08, 12:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 17
Příspěvek 
jojo tak to budes muset zacit krast :D :D


7.4.08, 07:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
f-ko píše:
jojo tak to budes muset zacit krast :D :D

:D....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.4.08, 09:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
jaj keby ste vedeli co vsetko je potrebne urobit pre motor aby mal + 11,5 kW co je cca 14 HP.......

takze.....felda 50 kW ma kazda na brzde viac, pocul som ze niektore mali az 55kW........tych 50 je najspodnejsia hranica... to by som fakt chcel videt co zmeraju pred a po.......najradsej by som si to zmeral sam , lebo dneska sa uz neda verit nikomu, taka je doba......aj brzda sa da vselijako oblbnut a da sa namerat menej.....

ked chcem pridat 11 kW bez vymeny vacky, to znamena ze musim niekde pridat cca tych 10 Nm, krutak sa nebude posuvat.....ako ? upravou hlavy, optimalizovanou vyfukovou sustavou, vyssim kompresnym pomerom + lepsi benzin, uprava zmesy a predzapalu

tie posledne dve veci riesi chip a co to predtym ? mechanicke upravy starej skoly ?

zazraky sa deju iba v rozpravkach a krajine zazrakov......je len na vas comu uverite

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


7.4.08, 11:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Gemini píše:
...ked chcem pridat 11 kW bez vymeny vacky, to znamena ze musim niekde pridat cca tych 10 Nm, krutak sa nebude posuvat...


Nedělá se to tím, že se posune "omezovač otáček" trochu výš? Stačí 500 otáček nahoru při zachování krouťáku a je na světě skoro 10% výkonu navíc...


7.4.08, 11:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Vít píše:
Ondras83 píše:
f-ko píše:
jj diky za nazor...uz sem rozhodnutej.zapnu GPS a jedem.. :)

taky bych jel, ale potřebuju někoho, kdo mi mezitim co budu ladit navigaci naplní peněženku penězma :D...


tak na tvůj problém znám hned několik řešení:

1.najít naftu nebo něco podobnýho doma na zahrádce
2.naučit se krást a lhát ve velkým stylu
3.přestat kňourat a začít pořádně makat :), zní to sice hrozně, ale funguje to - mám vyzkoušeno

makám jak nadopovanej ukrajinec, domů chodim strhanej jak šestka šroubek a peníze nejsou..... :cry: :lol: :lol: :lol: :P


musíš hrabat vatu ne se dřít a jak máš vatu tak už jen chodíš mobil a zývačka :P miloš


7.4.08, 13:21
Profil

Příspěvky: 17
Příspěvek 
Gemini...www.cimbu.cz :) to vim ze ze 105kovyho motoru de tezko pridat 11kw upravou rj :D


7.4.08, 14:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
fatal píše:
Gemini píše:
...ked chcem pridat 11 kW bez vymeny vacky, to znamena ze musim niekde pridat cca tych 10 Nm, krutak sa nebude posuvat...


Nedělá se to tím, že se posune "omezovač otáček" trochu výš? Stačí 500 otáček nahoru při zachování krouťáku a je na světě skoro 10% výkonu navíc...


obmedzovac sa da posunut, ale ked sa nemeni vacka tak max vykonu bude pri tych otackach akych aj je......

F-KO : ja cimbu poznam a viem co robia, viem ake feldy robia......lenze vacka 280tka motorexcel, hlava motorexcel, zvody 4-2-1 , priechodzie tlmice........ potom dal cimbu soft a islo to.....cez 90 HP, cez 130 Nm na felde a velka zivotnost....

ale zrataj si to kolko treba na taky vykon, odbrzdeny

alebo inak, chces povedat ze na 62 kW staci chip a na 70kW uz treba upravit hlavu, ventily, ladeny vyfuk a vacku ???

este stale si to myslis ??

:(

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


7.4.08, 15:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
já sem dělal fidlu-62kW motorexcel-vačka, hlava, čip, filtr a bylo to MPI

jinak, cimbu mi psal na mejla, že nejlepší fildy BMM měli 47 kw takže nevim gemini.....já sem snížil hlavu a nechal sem vačku a jednotku serii a taky to jede o MALINKO LÍP než serie.....takže jen čip je podle mě blbost....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.4.08, 21:04
Profil ICQ

Příspěvky: 17
Příspěvek 
dit sem psal uz predtim ze mam snizenou hlavu,vyfuk,sani,svicky...tak co ted kdyz ne chip?vacku nechci!


8.4.08, 07:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ked mam BMM LPG asi s tym nic nespravi chip co? Ide to dost zle - slabo v nizsich otackach ale ani nad 4000 to nie je slava, mam dojem ze to zase slabne potom. Mam filter KD priamo na sani. Sviecky su nove, ale mam pocit ze je to slabsie ako favo karb lpg co som mal. Je pravda ze ani ten nevladal do kopca, ale pripadam si ako za starych casov ked som na starej skode nevladal ist do kopca. Este aj kamiony ma tlacia na dialnici do kopca. Maximalka je slaba, cca 145 tacho na rovine. Motor je inak pruzny v meste a pri rozbiehani ale ako by mu chybal krutak v zatazi. VN kable palec hlava rozdelovaca vyzeraju OK, a to by zas vela nerobilo. Proste BMM chybaju Nm v spodnych otackach. A to pisu Cimbu vraj spravia az 7Nm dole... :?: cena 4000sk, ale spravi to cosi pri lpg?
Inac seriovy tachometer na felde podla gps a otackomera keca o 8-10km viac.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


8.4.08, 09:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Vcera som siel vo vetre a dazdi a katastrofa - slabeee. Inak priemerna spotreba je 7,2L LPG a aj ked ho nahanam, tak sa zmesti do 8,8, zatial som viac nemal a najmenej 5,7... keby bolo nieco zle, asi by to aj vela papalo nie?
A este som si spomenul, po vymene sviecok DR17YS za DR15YS podla katalogu to prestalo strielat do sania, teda aspon sa mi to zatial nestalo (250km po vymene). 8)

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


8.4.08, 09:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no...já sem včera taky jel s tou mojí asi 150...na 4 na 5000rpm a na 5 4000rpm a už to taky spíš udržovalo rychlost, ale tim, že mám sníženou a udělanou hlavu to de krásně od spoda....takže já si nestěžuju

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


8.4.08, 09:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
precital som si stranky cimbu, tak pre moje BMM je narast vykonu velmi slaby, le zaujimavy je narast Nm hlavne v spodnych otackach a pokles spotreby. Celkom nad tym uvazujem. Pisu, ze maju aj soft pre lpg motory. Co vy na to? samozrejme navratnost je tak minimalne po 20.000km pri uspore paliva 1L/100km (LPG). Ale hlavny prinos vidim skor v naraste Nm a nie nutnosti casto preradovat. :roll:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


9.4.08, 14:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jednotku BMM a MPI od cimbu mám doma, pokud by eventuálně někdo chtěl vyzkoušet tak se můžem domluvit a vemu to na TW 2008 (nabuzení jednotky není problem).

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


10.4.08, 09:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz