Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Chrastivý zvuk Favorit 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
tak jo no :)


14.7.08, 06:00
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
gokralik píše:
varok píše:
Tak výfukem to není, zkontroloval jsem výfuk i všechny krycí plechy a pod. Všechno je v pořádku. Sundal jsem i řemen a pustil jsem motor naprázdno. Je to slyšet pořád. Je to slyšet zhruba u víka ventilů nebo tam někde. Zkusím zajet do servisu aby mi seštelovali ventily a uvidím. Nemám totiž ty měrky a nevím co jinačího použít.


Měrky a těsnění pod víko ventilů kup za pár korun a ventily seřídíš za 10 minut. Na servisy ser.


Na jaký hodnoty se ventily mají seřídit? Je opravdu potřeba po 10000km je seřizovat?

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


14.7.08, 09:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
p20k píše:
Na jaký hodnoty se ventily mají seřídit? Je opravdu potřeba po 10000km je seřizovat?


priamo nastavovať ich zvyčajne netreba, ale kontrola nezaškodí...

oceľové tyčky 0,2mm, hliníkové 0,25mm.

hliníkové mali až BMM na sacích ventiloch...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.7.08, 09:33
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
michalkatka píše:
p20k píše:
Na jaký hodnoty se ventily mají seřídit? Je opravdu potřeba po 10000km je seřizovat?


priamo nastavovať ich zvyčajne netreba, ale kontrola nezaškodí...

oceľové tyčky 0,2mm, hliníkové 0,25mm.

hliníkové mali až BMM na sacích ventiloch...


Takže já bych tam měl mít ocelové tyčky? A jak poznám jestli jsou ocelové a nebo ne? A ta vůle 0,2mm je na sacím i výfukovým ventilu? Promiň, že se tak blbě ptám ale ještě jsem je neseřizoval.
Díky

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


14.7.08, 09:43
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
p20k píše:
Takže já bych tam měl mít ocelové tyčky? A jak poznám jestli jsou ocelové a nebo ne? A ta vůle 0,2mm je na sacím i výfukovým ventilu? Promiň, že se tak blbě ptám ale ještě jsem je neseřizoval.
Díky


Tady http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007020501 se dočteš vše co potřebuješ vědět. Máš karburátor takže máš tyčky na sacích ventilech ocelové a seřizujíí se na 0,20 mm jak výfukové tak sací.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


14.7.08, 10:00
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Neex píše:
p20k píše:
Takže já bych tam měl mít ocelové tyčky? A jak poznám jestli jsou ocelové a nebo ne? A ta vůle 0,2mm je na sacím i výfukovým ventilu? Promiň, že se tak blbě ptám ale ještě jsem je neseřizoval.
Díky


Tady http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007020501 se dočteš vše co potřebuješ vědět. Máš karburátor takže máš tyčky na sacích ventilech ocelové a seřizujíí se na 0,20 mm jak výfukové tak sací.


Díky :) .

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


14.7.08, 10:52
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
p20k píše:
Neex píše:
Takže já bych tam měl mít ocelové tyčky? A jak poznám jestli jsou ocelové a nebo ne? A ta vůle 0,2mm je na sacím i výfukovým ventilu? Promiň, že se tak blbě ptám ale ještě jsem je neseřizoval.
Díky


Tady http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007020501 se dočteš vše co potřebuješ vědět. Máš karburátor takže máš tyčky na sacích ventilech ocelové a seřizujíí se na 0,20 mm jak výfukové tak sací.


Tak jsem to dnes seřídil a je po cukání a do otáček to jde úplně krásně supr :) . Jen bych se chtěl zeptat jestli se nemusí znovu seřizovat karbec (bohatost), protože ta ventilová vůle byla malá (zhruba 0,15). Jestli se nezmění ta váha vzduchu, protože volnoběžné otáčky jsou asi o 50ot vyšší.
Díky.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


15.7.08, 13:08
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
p20k píše:
Tak jsem to dnes seřídil a je po cukání a do otáček to jde úplně krásně supr :) . Jen bych se chtěl zeptat jestli se nemusí znovu seřizovat karbec (bohatost), protože ta ventilová vůle byla malá (zhruba 0,15). Jestli se nezmění ta váha vzduchu, protože volnoběžné otáčky jsou asi o 50ot vyšší.
Díky.


Tak gratuluju k povedené operaci :) Jinak seřizovat bohatost volnoběžné směsi se nemusí ...tím že jsi ventily seřídil jsi udělal to že budou dosedat líp do svých sedel tím pádem nebude docházet ke ztrátě komprese což znamená že se zestabilní chod. Jestli máš otáčky v rozmezí 750-850 pak se tím nemusíš zabývat. :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


15.7.08, 14:01
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Neex píše:
Tak gratuluju k povedené operaci :) Jinak seřizovat bohatost volnoběžné směsi se nemusí ...tím že jsi ventily seřídil jsi udělal to že budou dosedat líp do svých sedel tím pádem nebude docházet ke ztrátě komprese což znamená že se zestabilní chod. Jestli máš otáčky v rozmezí 750-850 pak se tím nemusíš zabývat. :wink:


Děkuji za všechny rady operace se povedla výborně :) . Já vím, že pro vás tady je to prkotina, ale já jsem zrovna tohle ještě nikdy nedělal a proto jsem se radši zeptal. :)
A volnoběh mám cca 800ot a ani se to nehne. To jsem rád, že to není potřeba znovu seřizovat.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


15.7.08, 16:35
Profil
Online
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
p20k píše:
Neex píše:
Tak gratuluju k povedené operaci :) Jinak seřizovat bohatost volnoběžné směsi se nemusí ...tím že jsi ventily seřídil jsi udělal to že budou dosedat líp do svých sedel tím pádem nebude docházet ke ztrátě komprese což znamená že se zestabilní chod. Jestli máš otáčky v rozmezí 750-850 pak se tím nemusíš zabývat. :wink:


Děkuji za všechny rady operace se povedla výborně :) . Já vím, že pro vás tady je to prkotina, ale já jsem zrovna tohle ještě nikdy nedělal a proto jsem se radši zeptal. :)
A volnoběh mám cca 800ot a ani se to nehne. To jsem rád, že to není potřeba znovu seřizovat.


Každý tady začínal na prkotinách :wink: (krom zde přítomných automechaniků)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


15.7.08, 16:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
gokralik píše:
Každý tady začínal na prkotinách :wink: (krom zde přítomných automechaniků)


ale už bude nabudúce vedieť ako hrkocú zle nastavené ventily :roll: :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.7.08, 17:17
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
michalkatka píše:
gokralik píše:
Každý tady začínal na prkotinách :wink: (krom zde přítomných automechaniků)


ale už bude nabudúce vedieť ako hrkocú zle nastavené ventily :roll: :idea:


Tak to je pravda, že každý nějak začít musel :) . Tohle fórum je opravdu výborný, protože tady se dovím opravdu všechno a když už mám taky něco vyzkoušené, tak proč bych to neměl poradit ostatním :) .

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


15.7.08, 19:10
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
p20k píše:
michalkatka píše:
gokralik píše:
Každý tady začínal na prkotinách :wink: (krom zde přítomných automechaniků)


ale už bude nabudúce vedieť ako hrkocú zle nastavené ventily :roll: :idea:


Tak to je pravda, že každý nějak začít musel :) . Tohle fórum je opravdu výborný, protože tady se dovím opravdu všechno a když už mám taky něco vyzkoušené, tak proč bych to neměl poradit ostatním :) .


občas sice vymyšlíme hrozné kraviny - škodař myslím chtěl brousit vačku flexou - ale jinak jo, možných nápadů se obejvuje často víc než dost


15.7.08, 19:29
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
p20k píše:
michalkatka píše:
gokralik píše:
Každý tady začínal na prkotinách :wink: (krom zde přítomných automechaniků)


ale už bude nabudúce vedieť ako hrkocú zle nastavené ventily :roll: :idea:


Tak to je pravda, že každý nějak začít musel :) . Tohle fórum je opravdu výborný, protože tady se dovím opravdu všechno a když už mám taky něco vyzkoušené, tak proč bych to neměl poradit ostatním :) .


občas sice vymyšlíme spíše ze srandy hrozné kraviny -např- škodař myslím chtěl brousit vačku flexou - ale jinak jo, možných nápadů se obejvuje často víc než dost


15.7.08, 19:29
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak jsem si koupil spárové měrky. Mohl by mi prosím někdo popsat jak u fáčka nějak jednoduše nastavit ventily, moc prosím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.7.08, 16:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz