Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Dawid130 píše: Kolik drátu je na starteru? Kdo ví? Dva+čtyři?
nechápem otázku
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.7.08, 13:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Dawid130 píše: Kolik drátu je na starteru? Kdo ví? Dva+čtyři?
Hafo.
|
24.7.08, 14:12 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
No kolik drátu je připojeno na startér.
|
24.7.08, 14:25 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Jen dva. Silový z baterky a spínací od klíčku.
|
24.7.08, 14:29 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: Jen dva. Silový z baterky a spínací od klíčku.
A kde mas zkratovatko na predradny odpor civky? Ktery on asi nema
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.7.08, 15:55 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Matthes píše: A kde mas zkratovatko na predradny odpor civky?
A ještě tuningovou diodu, že?
|
24.7.08, 15:58 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja tu diodu nemam. Nerad totiz menim zarovky
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.7.08, 16:02 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale prd
Od aku, od spínačky, na cívku a myslím že 2 silové odvody dopředu (světla, spínačka) a drát od altíku
6 jestli dobře počítám.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.7.08, 16:36 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
No to jsem psal 4+2 takže ok.
|
24.7.08, 18:30 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja to ted nejak nepochopil ...proc kolik dratu myslel sem jen privest napeti na svorku 50 hned od baterky..ne pres spinacku jinak je tam silnej kabel od baterky tahle 50 to je od spinacky pak emka maji ten predradnej odpor tak to je dalsi ..a to je vsechno..co starter potrebuje..origo je pod silnym jeste myslim alternator a napajeni dalsi elektriky auta..ale to je vse pod jednim sroubem...
|
24.7.08, 21:18 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Už si vymenil ten štartér? Daj tam iný štartér (= štartér B) a neprichádzaj o mladosť...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.7.08, 12:54 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Starter to nebude. dneska sednu do auta a zkusim to natočit, starter točil jako divej. Zkusim to za půl hodiny a nic, zase jen cvak a konec.
No pak kouknu na baterii a drát od mínusu (kostřící) byl takovej nějakej na dotek horkej. Ale nevim jestli to nebude jen od sluníčka ptž nic se nepálí jen horky a stálo to zadkem u ke sluníčku. Ano baterii mám u motoru.
|
25.7.08, 16:47 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
až ti to nepude zase , zkus otočit motorem, jako bys ho roztláčel, mohlo by to pomoct. A když jo, tak máš možná stejný problém jako jsem měl kdysi na favoritu. Kostra to nevyřešila, baterka to nevyřešila, dalo to pokoj až po seřízení ventilů - byly bez vůle. Možná náhoda. Ale prověřit to můžeš. Jo a taky tenkrát mrzlo, že se nedal držet klíč v ruce, protože přimrzal.
|
25.7.08, 16:53 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Vít píše: až ti to nepude zase , zkus otočit motorem, jako bys ho roztláčel, mohlo by to pomoct. A když jo, tak máš možná stejný problém jako jsem měl kdysi na favoritu. Kostra to nevyřešila, baterka to nevyřešila, dalo to pokoj až po seřízení ventilů - byly bez vůle. Možná náhoda. Ale prověřit to můžeš. Jo a taky tenkrát mrzlo, že se nedal držet klíč v ruce, protože přimrzal.
Tak na tohle jsem se ptal hned na začátku. Jj to by mohlo bejt....
|
25.7.08, 16:56 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja vubec nechapu jak to s ventilama souvisi
|
25.7.08, 18:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|