Jonny píše:
Šemik píše:
Sádra nevymyslel hovadinu, první favority to skutečně měly :wink:
nj keby islo len o blok tak by som ho zohnal na virte . ale prehadzovanie vnutornosti by skoncilo smrtou motora . ale teraz musim nako vyriesit to zapojenie chlad . okruhu . vecsinu viem ale jedna hadica mi ostava furt mimo . je to ta co ide zo sania vzadu ( na zadnej strane motora ).
sadra ma pravdu, ak vyvrtas dierku pre mierku oleja a naklepes cislo a typ, si v podstate hotovy. vnutornosti mozes nechat tak, ako su.
apropos, ta hadica, co je tak brutalne pokrutena a vychadza zozadu zo sania (od prepazky motora, co oddeluje kabinu od motora), ta ide do skrine termostatu (treba mat specialnu skrinu termostatu 742.135/136), pripadne by si teoreticky na tu hadicu mohol nasadit redukciu a zapojit ju do prepadoveho okruhu (ta kratka spojka medzi hadicami do kurenia), ktory origo chladenie 742.135/136 nema. druha hadica (ta, co ide smerom k zadnemu celu) patri do vodnej pumpy (treba mat specialnu vodnu pumpu 742.135/136), alebo sa da spravit na hadici pred pumpou odbocka, ako som to u niekoho videl. Myslim, ze v oboch pripadoch si vies poradit s beznymi dielmi 120 namontovanymi na hlavu / blok 135/136.