Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 skrceni lpg 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Bydliště: Kolárovo
Příspěvek 
aj mne to trvalo dlho po vymene membrán nastavovat,ale vsetko je mozné,len tereba hladat opt.nastavenie.po vymene membrán moj motor sa choval úplne inak,

_________________
Favorit 136 LX LPG


14.9.08, 16:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
NOVON píše:
Chceš li se svést i na plyn kup si dvoulitr..

Kachnis! Budeme ho kamenovat nebo ho politujeme? :-D

Jinak k elektronice.... ridit podle neceho ten zatracenej ventil neni tak moc slozity. Chce to cas, lidi a pokusny stroj. ;-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.9.08, 19:48
Profil ICQ YIM
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Viky píše:
NOVON píše:
Chceš li se svést i na plyn kup si dvoulitr..

Kachnis! Budeme ho kamenovat nebo ho politujeme? :-D


politujem :) neni tu dlouho :) ja to nejak zkusim vymyslet :wink: i kdybych mel mit 2 reduktory a jeden pripinat jen na druhou komoru :lol: :lol:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


15.9.08, 17:49
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Příspěvek 
este jedna vec me napadla, kdyz tam das ten elektronickej ventil, tak se da stelovat treba ptenciometrem, kterej si das nekam k sobe, takze by sis moh pridat za jizdy :lol: neni to sice idealni reseni, ale bylo by nejjednodusi :mrgreen:

_________________
Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG


15.9.08, 17:55
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
to by slo, ale musel by byt ventil plynotesny :(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


15.9.08, 18:01
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Příspěvek 
no myslim pouzit tam ten co se dava na na ty systemy s ridici jednotkou

_________________
Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG


15.9.08, 18:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Viky píše:
NOVON píše:
Chceš li se svést i na plyn kup si dvoulitr..

Kachnis! Budeme ho kamenovat nebo ho politujeme? :-D

Jinak k elektronice.... ridit podle neceho ten zatracenej ventil neni tak moc slozity. Chce to cas, lidi a pokusny stroj. ;-)

Já vím chlapi,že jste srdcaři,tak nebudu provokovat..Pro mě je taky fáčko pěkná nostalgie a rád se v něm projedu;-)..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


15.9.08, 20:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz