Autor |
Zpráva |
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
A jak poznam co je filtr a co odbublinkovavac(daval jsem to do googlu ale nic to nenaslo, jakej je oficialni nazev?)? Palivovej filtr teda pred pumpu, odbublinkovavac za?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
7.10.08, 19:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Majlanky píše: A jak poznam co je filtr a co odbublinkovavac(daval jsem to do googlu ale nic to nenaslo, jakej je oficialni nazev?)? Palivovej filtr teda pred pumpu, odbublinkovavac za?
filter ja taký bazmek čo má jeden vstup a jeden výstup a odbublinkovač sa oficiálne volá odlučovač plynov..
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.10.08, 19:43 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Fiha uz sem to nasel. Takze filtr dam pred pumpu, odlucovac pred karbec. Jak se ten odlucovac zapojuje?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
8.10.08, 08:13 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vstup je dole. Foukni do nej a nahore by to melo foukat min nez z toho druhyho vystupu, tak to je na prepad...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.10.08, 08:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
odlučovač plynov má vstup v strede, zo spodu to ide do karbu a z hora je to spiatočka do nádrže...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.10.08, 13:22 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Aj karamba, to jsem se pomylil, no sou tam sipky snad ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.10.08, 14:30 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
ok takze to funguje jako prepad? Proc se to jmenuje odlucovac plynu?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
8.10.08, 16:37 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Protože to bublinky posílá zpět do nádrže.
|
8.10.08, 16:38 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
aha, tak ok. Takze to nemusi jit do nadrze? staci proste kdyz to bucde nekam mit hadici do ktery to bude ufoukavat?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
8.10.08, 17:04 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Co já vím, do nádrže to zpět jít musí, protože tam nejdou jen bublinky.
|
8.10.08, 17:07 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
fatal píše: Co já vím, do nádrže to zpět jít musí, protože tam nejdou jen bublinky.
Aha...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
8.10.08, 17:08 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Tak mam novinky... Fotky jiz zminovane pumpy:
Ted ji nekdo prodava na skodateamu, ze je to super pumpa na Webery. Neztate teda nekdo aspon takhle od pohledu? A jeste dotaz. Chci nahodit LEKR. Jak je to tam s elektrickou pumpou. Staci dat odbublinkovavac a muze tam byt jakykoliv tlak(od pumpy)?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
19.2.09, 13:36 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Takze mam par dotazu. Jestli mi je nezotpovite, pomstim se vam skrze nove tema
1. Jedna se o umisteni el. pumpy. Jde o to, ze na nosnik uz se nevejde, respektive vesla by se ale byla by namacknuta na tu cernou kostku(mimochodem co to je? Vypada to jako rele) a regulator nabijeni(pokud se nemylim), coz si myslim neni to prave orechove. Proto jsem koukal kam s ni. Pa kjsem si vsimnul plechu co drzi nadzku chladici kapaliny nalevo. Napravo je taky(ma v sobe tri diry), uplne nevyuzitej. Myslite, ze by slo tenhle plech vyuzit? Myslim si, ze to, ze bude pumpa vys nez stavajici by vadit nemelo... co vy na to? Popr. mate nejaky navrhy?
2. Mam doma jeden karbec s blbym telesem a tak jsem vzal viko i s ventilem a plovakem. Na prazdno jsem spojil hadici viko s pumpou a pumpu pustil. Kdyz jsem dal plovak nahoru, pumpa jeste chvili bezela a pak se vypla. Kdyz jsem dal plovak o neco niz okamzite zase spustila... Vyvozuji z toho, ze prepad nebude nutny... Pokud bude prepad nutny, kam s nim? Koukal jsem ze nahore skoro u hrdla nadrze jsou dva naustky a od obou jdou hadicky. Ty asi pouzit nepujdou pac je to odvetravani a navic je to moc vysoko... Takze jak na to?
Dik
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
8.3.09, 16:27 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
1) pokud je mi známo, ty pumpy líp tlačí než sajou, chtělo by vyzkoušet jestli jí nebude vadit to vysoké umístění. Nebylo by lepší jí namontovat třeba na krycí plech pod motorem? Nebyla by tak vysoko a nemusely by se vrtat žádné díry do nesnadno vyměnitelných částí kastle.
2) přepad mám v Pastelce (pumpa nový Fa). Odbublinkovávač z LEKRu je umístěn co nejvýše na stěně kastle mezi motorem a interiérem, přepad je veden do jednoho z těch holendrů na tankovacím hrdle. Ty původní hadičky jsou pomocí T rozvodky z ostřikovačů vyvedeny společně na ten druhý holendr.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.3.09, 16:34 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
No o tom sem taky premyslel, ze bych ji placnul na ten kryci plech v pravo primo naproti zadnimu celu. Akorat tam bude stale vejs nez stavajici AC pumpa. Na kterej si myslel ty? Tahle pumpa pracuje na principu magnetu a civky ktery hejbaj s pistem kterej cuca a vytlacuje takze si myslim, ze problem s tahem by to mit nemuselo...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
8.3.09, 16:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|