Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 15:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 Nízká teplota motoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak já jsem tam hodil karton a zakryl tu díru v masce a tu nad RZ. Velká spodní díra zůstala nezakryta. Dneska při 2km jízdě se ručička vyšplhala skoro do poloviny, takže OK. 8)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


Naposledy upravil gokralik dne 25.11.08, 17:11, celkově upraveno 1



25.11.08, 16:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
deekay píše:
ja05 píše:
kwiko píše:
Vymen termostat.


asi jo, investice cca 100,- me asi nezabije, zkusim vymenit termostat a uvidim


este je wahler, co je origo, ale mne sa ho neporadilo zohnat



wahlerů máme plnej krám ;)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


25.11.08, 16:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
s tou gramatikou máte pravdu, mne to nikdy nešlo, :lol:

k tomu termostatu, preventívne ho vymeniť môžeš, ale skôr by som typoval na zle skombinované čidlo k budíku, tých variant je viac počas výroby sa to menilo, ale teplota je OK ak ruku na hlave, alebo hadici na sanie neudržíš...

presnejšie sa to dá zmerať teplomerom...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.11.08, 17:33
Profil

Příspěvky: 198
Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
Příspěvek 
Pokúsim sa zapojiť do debaty-mal som problémy s podchladzovaním motora 1,6 Mpi,ale bez ohľadu na typ zásady by mali platiť.
1, ak je dobrý termostat motor by sa mal pri rovnakej trase zohriať na rovnakej vzdialenosti (+/- 200 metrov) bez zakrývania
2, dobre Ti radia, aby si nechal motor prehriať po zopnutie ventilátoru ( ak nemá poruchu ). Pri zopnutí by si mal mať na budíku ručičku niekde na začiatku
červeného poľa - ak ju tam máš, tak čidlo aj budík sú o.k., ale termostat má poruchu :!:
Pozor, aby si pri testovaní nevyvaril vodu, lebo to by znamenalo, že máš problém aj s ventilátorom, alebo jeho čidlom - to sa atávalo pri Š 120 :lol:
3, ak je termostat v poriadku mal by držať teplotu motora +/- 5°C mimo mesta a trúfnem si povedať aj v meste. ( Moja felda už teraz drží ručičku po
cca 3 km stále bez pohybu :lol: )
4, ak máš znalosti z elekrotechniky, tak si môžeš premerať čidlo teploty chladiacej kvapaliny, funkčnosť budíka aj káblov, čo nateraz považujem za zbytočné
/ hodnoty aj postup by si si musel nájsť v dielenskej príručke na favorit - ja som favorita nemal)
5, keď budeš rozoberať termostat spusť najprv chladiacu kvapalinu, potom vytiahni hadicu z termostatu a nasuň naň inú s rovnakým priemerom :shock: .
Do druhého konca novonasunutej hadice fúkni :roll: ,keď prefúkneš termostat, tak netesní a stále budeš mať studený motor. Vymeň termostat, znova
odskúšaj, novú hadicu vytiahni, celé poskladaj a nalej kvapalinu.
Tento postup možno nikto nepoužije, ale mne pomohol - mal som tri termostaty na 1,6Mpi, kým som prišiel na to, ako sa dajú " vyladiť " na správnu teplotu.

Skúšaj ďalej, pretože stále studený motor je drahá záležitosť :!:


25.11.08, 22:06
Profil

Příspěvky: 26
Příspěvek 
Huďo píše:
Pozor, aby si pri testovaní nevyvaril vodu, lebo to by znamenalo, že máš problém aj s ventilátorom, alebo jeho čidlom - to sa atávalo pri Š 120 :lol:


Díky za rady, o víkendu (teď bohužel nemám moc času) sednu a zkusím motor přehřát, jestli půjde ventilátor vůbec
Jinak s problémem "vyváření" vody u 105 z důvodu nefunkčního čidla ventilátoru, mám bohaté zkušenosti :D
Termostat určo koupím a o víkendu se na to vrhnu :wink:

Dík za radu, potom se ozvu buď se žádostí o další radu nebo s uspokojením z krásně teplýho motoru :-)


26.11.08, 08:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
a ešte m napadla jedna vec zo zohrievaním motora na voľnobeh, 1/2 hodiny je pomerne veľa, a Favo prevodovka to nemá rada, vtedy sa točí iba primárna hriadeľ a dochádza k nedoststočnému mazaniu 5kového ložiska a tým sa "ničí", keď sa točí aj sekundárna hriadeľ je dobre, vtedy dôjde k dostatočnému rozstreku oleja aj na to ložiko...

takže nieje moc dobré Favo zohrievať na mieste...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.11.08, 16:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
michalkatka píše:
a ešte m napadla jedna vec zo zohrievaním motora na voľnobeh, 1/2 hodiny je pomerne veľa, a Favo prevodovka to nemá rada, vtedy sa točí iba primárna hriadeľ a dochádza k nedoststočnému mazaniu 5kového ložiska a tým sa "ničí", keď sa točí aj sekundárna hriadeľ je dobre, vtedy dôjde k dostatočnému rozstreku oleja aj na to ložiko...

takže nieje moc dobré Favo zohrievať na mieste...


Tak šup s ním na zvedák, zařadit trojku a čekáme...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


26.11.08, 16:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
gokralik píše:
Tak šup s ním na zvedák, zařadit trojku a čekáme...


ale lepšie sa motor zahreje/prehreje keď ho zaťažíš, samozrejme po štarte veľmi jemne a postupne.... radšej sa previesť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.11.08, 16:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
michalkatka píše:
gokralik píše:
Tak šup s ním na zvedák, zařadit trojku a čekáme...


ale lepšie sa motor zahreje/prehreje keď ho zaťažíš, samozrejme po štarte veľmi jemne a postupne.... radšej sa previesť...

jojo, radši to projeď, vono se to promázne (maže se to rozstřikem oleje a vedení dutejma hřídelema, no a když se netočí, nemaže ;) )...no a pak to zkus nechat chvilku stát

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.11.08, 18:17
Profil ICQ

Příspěvky: 26
Příspěvek 
okay, projedu a určo dám vědět.....:-)

napád se zvedákem se mi líbí :wink: :P

dík za tipy a rady


26.11.08, 20:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
Příspěvek 
No zkus se podivat ne ten tzv.nytek jestli je v tom termostatu o.k.mel by byt pohyblivýale nemel by jit vyndat ani vypadnoutpac on ma zařidit propuštění kapaliny i v případě nefunkce termostatu

_________________
Škoda Favorit 136L 46kW
ObrázekObrázekObrázek


26.11.08, 20:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Kukyn píše:
No zkus se podivat ne ten tzv.nytek jestli je v tom termostatu o.k.mel by byt pohyblivýale nemel by jit vyndat ani vypadnoutpac on ma zařidit propuštění kapaliny i v případě nefunkce termostatu

no neviem ci to nahodou nie je na prepustanie vzduchu... tade sa moc kvapaliny nepretlaci :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


27.11.08, 00:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 26
Příspěvek 
ještě dotaz k termostatu....mám koupit 80° nebo 88°C?....teda jestli se vyrábí oba typy vůbec


27.11.08, 07:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja05 píše:
ještě dotaz k termostatu....mám koupit 80° nebo 88°C?....teda jestli se vyrábí oba typy vůbec


na Fačko 88° :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


27.11.08, 08:32
Profil

Příspěvky: 26
Příspěvek 
michalkatka píše:
na Fačko 88° :idea:


díky za radu


27.11.08, 09:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz