Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 15:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 tlak v chladiacom okruhu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Vidim ze vsetci uz myslia na chlast a plnia len ak misu.
Tesnenie pod hlavou sa prejavuje aj presne tak ako to popisujes.

Minulu zimu ma cervena felicia zradila tak, ze som si vsimol ze nezacala kurit do 3km. Bolo okolo nuly, hadice studene, motor horuci. Pod vieckm oleja minimum emulzie. Ani to moc netlakovalo. Tak som vybral vodne cerpadlo, ale bolo samozrejme OK. Dal dole hlavu, tesnenie vyzeralo OK. Boli trocha utopene vlozky tak som dal druhu hlavu po GO a je pokoj. Origo MPi hlava sa pouziva (Deekayom) po upravach dodnes.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


31.12.08, 13:25
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 17
Příspěvek 
divejte se vysvetlim vam cely problem auto stalo v brne kupoval sem ho nebyla moc zima myslim tak -5 normalne sem odjel s brna ten chlap co mi to prodaval rikal ze tam fridex je ale uz v brne ho tam bylo malo mozna byl naredeny jen do -10 normalne sem odjel s brna do olomouce uplne v klidu vecer sem auto zaparkoval a rano jsem jel do prace a uz to zacalo sicet paraz z nadobky, neni mozny aby se to auto posralo pres noc kdyz stalo podle me tam zamrzla kapalina ...


31.12.08, 13:41
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No nejspíše to bude ta zmrzlá voda. Dej auto někam do tepla přes noc, ráno vypusť vodu a nalij směs fridexu 1:1.. Když to nepomůže, chce to sundat hlavu

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.12.08, 13:55
Profil

Příspěvky: 17
Příspěvek 
a co treba nastartovat a nechat na volnobeh asi nedoporucujes co ? . . .


31.12.08, 13:56
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tím tomu nepomůžeš, není průtok teplé vody takže ten led se nemá jak rozpustit když se k němu nedostane teplo.
Hlavně s tím už nejezdi, každé uvaření motoru velice škodí, je otázkou jestli ho nezničily už ty 2 předešlá uvaření.. :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.12.08, 13:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
afromen píše:
divejte se vysvetlim vam cely problem auto stalo v brne kupoval sem ho nebyla moc zima myslim tak -5 normalne sem odjel s brna ten chlap co mi to prodaval rikal ze tam fridex je ale uz v brne ho tam bylo malo mozna byl naredeny jen do -10 normalne sem odjel s brna do olomouce uplne v klidu vecer sem auto zaparkoval a rano jsem jel do prace a uz to zacalo sicet paraz z nadobky, neni mozny aby se to auto posralo pres noc kdyz stalo podle me tam zamrzla kapalina ...


Vodu mozes zmerat hustomerom, alebo mozes rovno kupit liter nemrzky. Vsetci si tu prajeme aby to bola len bezna nepresnost predavajuceho.
A ani vymena tesnenia pod hlavou nieje az taka tragedia.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


Naposledy upravil kwiko dne 31.12.08, 16:12, celkově upraveno 1



31.12.08, 14:01
Profil

Příspěvky: 17
Příspěvek 
motor bezi nebudu riskovat


31.12.08, 14:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
afromen píše:
motor bezi nebudu riskovat


Fačko nieje až taký problém rozmraziť aj vonku, kde máš prístup k elektrike, niekde medzi domami, alebo do rohu kde moc nefúka auto odtlač, zober priateľke fén na vlasy zapni ho strč nejako pod kapotu a nasmeruj na chladič, kapotu zavri zakri predok auta nejakým igelitom a nechaj ho tam aspoň hodinu, potom naštartuj a sleduj ako sa ti zohrieva, ak ručička vybehne príliš vysoko tak ho radšej vypni, potom je dosť možné že je chyba niekde inde... keď je zohriaty dolej tam 1l koncentrátu, choď sa previesť nech sa poriadne premieša a malo by to byť v pohode. takto sme pár krát rozmrazovali auto vonku a OK...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


31.12.08, 15:38
Profil

Příspěvky: 17
Příspěvek 
Děkuji všem za radu auto už je v poho byly zamrzlé trubky nalil jsem tam fridex a je to Ok :) Vše nej do Novyho roku vám přeji


31.12.08, 18:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 728
Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
Příspěvek 
Otvíráme znovu téma :wink:
Zprava spiše pro michala-Prosimte jakej jsi rikal ze byva tak obvyklej provozni tlak v chladici soustave u fáva? Jde mi o to, ze bych si chtěl udělat tlakoměr abych mel v kabině přehled (vemu nejakej obyč z práce a hadičku). Jestli se z fyziky nepletu, tak tlak v uzavřené nádobě je všude stejný, že ano? Ať v kapalině, tak na vzduchu. jinak nevíte kam bych mohl strčit do motoru vývodku na ten měřák? Co tam je za zavit a tak? Nerad bych vrtal diru do expanzky,i kdyz je to asi nejjednodussi reseni a je "bez vody" k měřáku

_________________
Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655)
Yamaha Virago 750


2.2.09, 18:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
v.kalandra píše:
Otvíráme znovu téma :wink:
Zprava spiše pro michala-Prosimte jakej jsi rikal ze byva tak obvyklej provozni tlak v chladici soustave u fáva? Jde mi o to, ze bych si chtěl udělat tlakoměr abych mel v kabině přehled (vemu nejakej obyč z práce a hadičku). Jestli se z fyziky nepletu, tak tlak v uzavřené nádobě je všude stejný, že ano? Ať v kapalině, tak na vzduchu. jinak nevíte kam bych mohl strčit do motoru vývodku na ten měřák? Co tam je za zavit a tak? Nerad bych vrtal diru do expanzky,i kdyz je to asi nejjednodussi reseni a je "bez vody" k měřáku


áno, tlak v uzavretom okruhu je všade rovnaký, ale nepovažujem merať túto veličinu za prevadzky za dôležíté, stačí mať v potiadku viečko expanzky...

ale ak by si to chcel merať viečko udržuje tlak 90 - 100kPa ( 0,9 - 1,1Bar ) takže ak by si zohnal merák povedzme do 2Bar tak z nádobky, ak by si do nej nechcel vŕtať tak na hadičku ktorá ide s tela termostatu môžeš nahodiť "T" a hadičku potiahnuť niekam do kabíny, ale hadičku aspoň takú na benzín, nie takú čo sa používa na stierače...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.2.09, 21:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 728
Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
Příspěvek 
Jasna vec, diky.
Ja to jeste zvazim, ale celkove bych chtel mit auto pod dohlede, jakoz i tlak oleje, pripadne jeho teplotu ( i kdyz to je asi taky zbytecny)

_________________
Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655)
Yamaha Virago 750


2.2.09, 21:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz