Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 01:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Favorit 136L rok výroby 89. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 376
Příspěvek 
pll18 píše:
No a ten termoventil lebo keď sa auto zohreje asi na trištvrte stupnice tak zhasne a potom až po chvíli ide nakopnúť.


Ten je důležitý pouze ihned (respektive pár vteřin) po startu... po zahřátí motoru nemá na nic vliv.


19.8.09, 13:37
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 178
Příspěvek 
Dobre tak čo má vliv keď sa motor zohreje a skape???????????????????


19.8.09, 13:43
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Jakmile se ti motor zastaví tak musíš vyzkoušet jestli jde jiskra. Tím vyloučíš nebo potvrdíš chybu v zapalování (cívka rozdělovače nebo zapalovací cívka). I když to taky není úplně směrodatné... může se jednat o mezizávitový zkrat který se nemusí tímto odhalit. Ale je to lepší než nedělat a nevyzkoušet nic. :wink:


19.8.09, 13:49
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
A môže to robiť aj toto lebo som si zameriaval či je indučka ukostrená a napodiv nieje.


19.8.09, 14:01
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
No je to ukostrené a indučka je v pohode ta tá cievka na rozdeľovači ostáva tá moja má odpor 3.42Kohm a čo ste písali že do 91 tam boli cievky s odporom 7Kohm tak tá moja je potom na 120% vadná.


19.8.09, 14:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Není vadná :!: (pokud se nejedná o závadu kterou jen pouhé změření odporu neodhalí). Prostě už je tam nový typ cívky. Buď už předešlému majiteli odešla nebo se měnil celý rozdělovač (zkontrolovat rok výroby rozdělovače vyraženého na jeho tělese). Na tom jestli tam je 7 kohm nebo 3,5 kohm nezáleží... pracovat budou stejně. Mimochodem jak víš že zapalovací cívka vadná není? Klidně může jít o ten mezizávitový zkrat a klidně může mít odpor sekundáru i primáru v pořádku a za studena běhat. Tam jde jen o mžikový výpadek její funkce kdy klidně chvilku potom může pracovat normálně.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


19.8.09, 14:56
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
No tak už naozaj neviem :( :( :( :( :( :(


19.8.09, 15:03
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
Teraz keď čítam spätne tak som si spomenul že ja tam prívod +12V na voľnobežnú cievku nemám tam my síce visí dáky kábel ale ten je kostra tak ho musím z dakade potiahnuť.


19.8.09, 15:08
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
No ľudia nakoniec to bol ten prívod na karbec na voľnobežnú cievku taká somarina a ako to strpčovalo život :)


30.9.09, 09:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz