Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 sytič 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
S těmi otáčkami jsem se jen hádal, protože jsem to tak zkoušel, ty otáčky na maximum okolo 1500/min., ale není to dobré. Šlápnul jsem na pedál, nastartoval a otáčky byly okolo těch 1500. Jenže po šlápnutí na pedál mi spadly na asi těch 800, což je volnoběh a promrzlý motor se většinou trápí. Ty nejvyšší a nižší otáčky na sytič jsou na sebe závislé, proto je lepší ty vyšší dát na těch zhruba 2000. Jeden típek z práce má formana s karbcem. Taky mu to blbne. Jenže tomu nerozumí a když jsem mu to chtěl opravit, tak mě poslal někam, že prý má něco s rozdělovačem. Nedávno mi půjčil formíka, když jsem měl své auto nepojízdné. Po aktivování sytiče má otáčky zhruba 1200-1300. Samozřejmě po šlápnutí na pedál mu spadnou ještě pod volnoběh a tak to trápí pod plynem na nějakých 3000/min. To nebereš Gokralík jako za trápení motoru? U mé stříkačky si to už řídí ŘJ a i při promrzlém motoru to drží na nějakých 1200/min. Tam je zase problém, že starér musí mít určité otáčky, jinak to nechytne.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.12.09, 14:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Kuci už bych to neřešil jinak to bude jen o tom kdo toho druhého víc vytahá za slovíčka... :wink: Nástin toho jak má sytič fungovat jsme vyřešili a není co dál řešit. A hlavně když už je to tady v několika diskuzích omleté až na padrť, ale pořád se to řeší a furt to samé. :roll:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


20.12.09, 14:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Varoku, je jasné, že to musí mít své meze. Jak už jsem psal, mě motor drží zhruba 1500-1800 ot a po prošlápnutí pedálu to spadne kolem 1000. Motor tyhle otáčky drží celkem v pořádku, nemám pocit, že by ho to nějak trápilo. Klidně to můžu natočit, aspoň budu mít taky video zimního startu. :) Je jasné, že pokud jsou otáčky nižší než na volnoběh, je něco špatně. Ale z vlastní zkušenosti vím, že tyhle motory se dají držet při běhu i na velmi malé otáčky (400). Samozřejmě to bude mít na životnost motoru vliv.

Další věcí (a docela podstatnou) jsou samozřejmě rozdíly mezi kusy. Jak se říká, co škodovka, to originál. To platí ještě i u Favorita a tak se můžou motory hodně lišit. Já mám asi štěstí na dobrý kus (ťuk ťuk), protože krom pravidelné údržby na něj nebylo snad nikdy sáhnuto.


Proč tahání za slovíčka? Já myslím, že tohle je diskuze na úrovni hodné TW. :wink:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.12.09, 15:11
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Mě hlavně udivuje jak lidé bez nejmenších znalostí o dané problematice dokáží napsat tolik blábolů a ještě si myslet že je to správně...

Pokud tedy chceme být přesní pak přestaneme nazývat startovací (vzduchovou) přívěru sytičem. Sytičem můžeme nazývat obohacení studeného startu známé jako pomocný/přídavný karburátor (EDSR/SEDR). Startovací (vzduchová) přívěra funguje na zcela jiném principu (LEKR). Proto snaha o jakékoliv srovnávání chodu obou systémů obohacení studeného startu je zcestné.

To že jsou zvoleny startovací otáčky o hodnotě 2200 ot./min nemá na motor a jeho životnost prakticky žádný negativní dopad. Naopak je to o mnoho lepší něž by se převaloval na otáčkách blízkých volnoběhu se snahou o chcípnutí. Navíc jakmile je po spuštění motoru sešlápnut plyn otáčky se automaticky sníží na 1400-1600. Funguje to takto nejen na vozech Favorit, ale na všech automobilech kde je použit karburátor Pierburg 2E3 což jsou např. vozy Opel Kadett E/Vectra A, Ford Sierra, VW Golf II, Passat a další.

_________________
Favorit 136X


20.12.09, 15:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No jo, ale piš pořád dookola "vzduchová přívěra". I v Andrtovi najdeš odstavce s nadpisem "Sytič" i když to sytič není.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.12.09, 15:48
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz