Škoda Octavia1 nebo Fabia1 a jaký motor?
Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Proč by 1.4MPi mělo být žravé? Není to žádná katastrofa ani s karburátorem
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.4.10, 20:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Za tyhle peníze bych se k feldě opravdu nevracel (můj názor, tohle je také dáno tím, že felicie opravdu nemám rád). To, že za 80litrů se dá pořídit pouze hnusné a nabourané auto rozhodně není pravda. Vždy záleží jak narazíš a když si dáš práci tak pořídíš dost dobré auta. Například známy koupil oktávku 99, plná palba (vyhřívané zrcadla, sedadla, dig. klima atd..), 1.9TDI 81kW za 62 tisíc! Nebourané, serviska, najeto 140tkm a nějaké drobné, už jí má rok a jediné co zatím vyměnil je olej.
|
28.4.10, 21:12 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Jo jasně do roku 2000 se dá koupit okta ještě dost levně, ale to je ještě s tím hnusným světle šedým interiérm a hnusnou palubkou a to bych nechtěl ani zadáčo... Za mě prostě buď suprovou pěknou feldu a starat se o ni nebo potom nějakou fábku nebo oktu bez výbavy oškubanou nebo zkrátka dycky s nějakým kompromisem v dobrým stavu anebo mít těch 130 tisíc a to už se dá koupit hodně pěkná okta... Jinak určitě se dá natrefit na pěknej kousek zalevno, ale to se opravdu málokdy stane, že to není šméčko....
Jinak kamoš koupil před rokem v AAA oktu tmavě šedá rok 2001 najeto 77 tisíc km motor 1.8T skoro v plné palbě a fakt pěkná jak zvenku tak zevnitř za 120 táců a zatím se mu posrala jen stahovačka okna a čep na nápravě někde jinak zatím ok, ale určitě bude někde zakopanej pes...minimálně ten tacháč bude stočenej o dvě kila asi... jinak tu cenu nechápu
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
28.4.10, 21:30 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Pokud se chcete bavit o bezpečnějším autě tak bych felicii asi vynechal.
Můj názor je přišetřit a pořídit minimálně fabii.
|
28.4.10, 21:40 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
glider píše: octu 1,6 74 ci 75kW popripade nieco z TDI 66 alebo 81kW alebo 1,8T
tak tos mu teda poradil, když už tam skoro jinej motor není
za mě ber oktu...fábky sou sračky
nejradši bych chtěl TDI 81kw (má vzadu kotouče), jede to hezky...jesi nejseš závodník, stačí klidně 66kw (bubny brzděj taky parádně)...
jesi neřeší spotřebu, tak 1,6SR jede pěkně a 1,8T jede jak kráva
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.4.10, 22:29 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Ondra83, víš co mě překvapilo, první octávky mají horší bezpečnost než Fábie. Jinak jsem byl včera po dvou letech na STK hned po práci a prošla Fábie 1,4 16V 55kw z 2004 na jedničku, jen měli výhradu k rezervě. Pouze běžná udržba, za to jsme si dobře pokecali o Fábiích, ty novější mají lepší nápravy, než ty ze začátku, nejhůře jsou na tom fábie do 2002 a všechny provedení s dieselovým motorem. Kupodivu tyhle ročníky a mladší z benzínovým motorem nemají vážný problém. Jinak se jedná ve verzi o nejspolehlivější motor a za ty dva roky jsem nalítal 35 000 km bez zásahu na brzdy a nápravy. Fajn chlap na STK, takže tam budu jezdit už sám. Jinak mám dlohoudobou spotřebu okolo 6,5 l na 100 km a nejezdím pomalu, docela mě ten motor dostal, živý a velmi úsporný.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
29.4.10, 18:02 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
Šemik píše: Proč by 1.4MPi mělo být žravé? Není to žádná katastrofa ani s karburátorem mali sme fabku 50kW kombik a mesto za 12 prosimpekne kamos ma 44kw kratku, to iste mesto 10/100 Ondras83 píše: glider píše: octu 1,6 74 ci 75kW popripade nieco z TDI 66 alebo 81kW alebo 1,8T
tak tos mu teda poradil, když už tam skoro jinej motor není
tak este tam ostala 1,4ka, 1,8 bez turba, 2,0 a tusim 74kW TDI PD
cize omylov da spravit dost
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
29.4.10, 21:54 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
@Jura: Za tyhle peníze i naprosto vklidu pořídíš oktávku s novým interiérem. Jinak ta cena co si uvaděl mi přišla normální (rozhodně né nějak extra levné). Např. kámoš před rokem kupoval oktávku za rovných 100t (2001,1.9tdi, plná palice). Fakt ideál sauto.cz zadat si jaký chce člověk motor, výbavu rok a vybírat Do 80t se dá pořídit pěkná oktávka to garantuju
|
29.4.10, 22:35 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Octu jedině od 8/2000, nebo-li face a v dobrém stavu koupíš od 100 000 výš, záleží na motorizaci a výbavě.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
30.4.10, 18:38 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Těch faceliftů bylo u oktávky hodně toho 8/2000 byli konkrétně hlavní poznávací prvek čírá optika světelmetů. Přístrojová deska ta novější, byla i u starších ročníku např. tady je jich na tom netu hodně.
Tady je třeba pěkná oktávka 2001 za slušnou cenu, je fakt potřeba hledat na netu a pak člověk v klidu najde a je i z čeho vybírat
|
30.4.10, 19:05 |
|
|
Octavia 27
Příspěvky: 53 Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
|
http://auto.bazos.cz/inzerat/5960208/SK ... -kniha.php
Třeba něco podobného by se mi líbilo. Jestli se dá věřit najetým km a super stavu no nevím no.
Jinak možná bych mohl mít až 100 000,- což si myslím, že se možná i nevyrychtovaná Octa pořídit dá, na které by se najelo ještě takových 150 000km, než by se musel vyměnit motor, když má člověk štěstí a hledá. Jinak pokud bych na ní neměl min. ani 150 000 km, tak to bych vzal asi i jiný auto úplně.
Jestli je interiér šedý nebo černý mi je jedno i co se týká výbavy, může být minimální, hlavně aby nebylo moc koroze, to bych ji nebral ani za 30 000,-.
|
30.4.10, 19:22 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
2 litr bych nechtěl, ale někomu může vyhovovat. Jde o první generaci bez face a bezpečnost nic moc a hůř svítí, hlavně má nevychytané mouchy, takže jedině face s vychytanými muchy Chce vše důkladně prolézt a pak vybírat. U diesla bych bral 81 kW a u benzínu 1.8T.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
30.4.10, 19:35 |
|
|
Octavia 27
Příspěvky: 53 Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
|
Jinak kolik tak najede motor Octy 1.6 74kW a kolik 1.9 TDi?
Měl jsem Toledo I, r.v. 96 a tam u 1.8i byl nájezd 400 000km normální a u TDi a D 500 000km taky. U Toleda I 1.6 asi něco přes 300 000km. Anebo místo Octavie koupit Toledo II.
Naposledy upravil Octavia 27 dne 30.4.10, 19:46, celkově upraveno 1
|
30.4.10, 19:44 |
|
|
Octavia 27
Příspěvky: 53 Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
|
2 litr jako obsah motoru? A od kdy by teda Octavie po face (od kterého roku a měsíce, zaměřím se tedy na Octavie po face ) Díky
|
30.4.10, 19:46 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
2 liter benzin 85kW
v meste vyssia spotreba a niektore kusy lubili olej papat
nejak v roku 2000 sa to lamalo bo z toho roku su aj predFL aj poFL
sak to vidis ten rozdiel v maske a svetlach
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
30.4.10, 19:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|