Autor |
Zpráva |
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
_________________ Š 125L r.v.89
|
5.11.06, 10:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
taky mi je to divny...mluvil sem s clovekem, co ve zlatych casech skody delal pro autorizovany servis skoda a tentvrdi ze za jeho casu nevyjela litinova hlava na natural...jenze potom sme se uz v jinym tematu bavili o osmicce za cislem 105 na motoru z 87 roku a nekdo psal ze ma upraveny sedla na natural,tak treba je ma taky.. mohla bejt na vyvoz...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
5.11.06, 11:43 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
kachnis píše: taky mi je to divny...mluvil sem s clovekem, co ve zlatych casech skody delal pro autorizovany servis skoda a tentvrdi ze za jeho casu nevyjela litinova hlava na natural...jenze potom sme se uz v jinym tematu bavili o osmicce za cislem 105 na motoru z 87 roku a nekdo psal ze ma upraveny sedla na natural,tak treba je ma taky.. mohla bejt na vyvoz...
Presne to ma zaujíma.. tá spomínaná 8-ka za nejakým číslom na motore... ak by niekto mal o tom nejaké poznatky nech prispeje.. dik
_________________ Š 125L r.v.89
|
5.11.06, 11:50 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
Bol som teraz pozrieť.. na bloku mi píše presne toto:
5 985930*
120
_________________ Š 125L r.v.89
|
5.11.06, 12:00 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: jak zabrousit hlavu???
kachnis píše: ahoj,o vykend me ceka vymena tesneni pod hlavou a urcite ji necham zarovnat, ale pan co mi ji bude brousit se me ptal jesli ji budu chtit zabrousit do hladka nebo nechat takovy ty drazky dokola co ta magneticka bruska udela... ze pry kdyz za nim chodili zavodnici do valcoven, tak nekdo si ji nechaval zabrousit do hladka a jiny si ji zase nechali hrubsi, ze prej se to do toho tesneni spis zakousne... tak nevim...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.11.06, 19:06 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
To Kachnis: Predsa nemôže byť taký veľký problém zohnať buď hlavu Š120 (a znížiť), alebo 120 LS alebo keď inak nie, aj 105...čo keby si mal Š130??? to by ešte len bolo café...
To John Deere : údajne keď má motor š120 vyrazenú za číslom motora 8 ku, môže spaľovať aj natural (má tvrdené sedlá ventilov - asi materiál ako majú favo hlavy)...vraj boli takto upravené niektoré posledné šáde na vývoz...ja mám Š125 r.v. 11/89, dovoz DE, má za tou 120tkou vyrazenú 8čku...asi teda môžem jazdiť aj na natural.
Vyzerá to asi takto:
5 985930*
120 8
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.11.06, 19:15 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
[quote="ferrari"]To Kachnis: Predsa nemôže byť taký veľký problém zohnať buď hlavu Š120 (a znížiť), alebo 120 LS alebo keď inak nie, aj 105...čo keby si mal Š130??? to by ešte len bolo café...
prave ze 120kova je mi k prdu, potrebuju tu LS, ale dneska sem mluvil s jednou hodnou pani a ta mi slibila ze zkusi udelat slevu jako na vyprodej a hlavu LS bych mohl mit novou za nizsi cenu tak snad to vyjde..
a jinak ten blok 105 do keryho si chci postavit ovej motor ma cisla asi tak:
xxxxxxx
105 8
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
5.11.06, 23:29 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Kachnisi, nedávno jsem tu v jiným threadu ukazoval fotky svojí 130 hlavy s prasklinou od výfukovýho ventilu přes celej spalovák až k těsnění. S touhle hlavou jsem jezdil dost dlouho, než se přišlo na to, čím to je, že mi to občas vaří. A dalo se s tim jezdit i bez vaření, akorát jsem tomu nesměl dávat kotel. Takže myslim, že dočasně s tou prasklou hlavou klidně jezdit můžeš. Škoda, že jsme naše eLeSo už prodali, byla to užovka 1983 se zadníma emkovejma světlama, mojí 130 se sice jízdníma vlastnostma nemohla rovnat, ale výkonem motoru jo. A byla to garážovka, takže ani zrezlá nebyla.
|
6.11.06, 10:08 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no ja s tou hlavou taky ted jezdim dal, vymenil sem akorat tesneni nez sezenu jinou hlavu, ale SEHNAL SEM FUNGL NOVOU HLAVU-ODLITEK ZA 800 KC.. nikdy nejeta... no asi mam narozeniny , no jinak ted teda shanim ventily nepolske vyroby..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
6.11.06, 17:48 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
mě nabízeli celou pojízdnou 120ls za přepis
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.11.06, 18:06 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
dulezita otazka
vyfukovy ventily na 120 a LS sou stejny, zejo ?? jenom saci sou na LS vetsi...ze?
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
7.11.06, 15:00 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: dulezita otazka
kachnis píše: vyfukovy ventily na 120 a LS sou stejny, zejo ?? jenom saci sou na LS vetsi...ze?
Nevim to na 100% nemel jsem je vedle sebe, ale rekl bych ze jo.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
7.11.06, 19:30 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No neviem, ja si myslí, že všetky ventily Š120L/LS sú rovnaké (dokonca sa mi zdá, že sú rovankého priemru ako Š100/105/100). Š130 mala už iné ventily...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.11.06, 20:26 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
ferrari píše: No neviem, ja si myslí, že všetky ventily Š120L/LS sú rovnaké (dokonca sa mi zdá, že sú rovankého priemru ako Š100/105/100). Š130 mala už iné ventily...
Bohuzel jsem v posledni dobe mel v ruce jenom hlavu 105 a 120LS, ale ventily rozhodne nejsou stejny a bez mereni muzu rict ze saci ventil je u 120LS viditelne vetsi, kdyz si najdu cas, tak hlavu 120LS mam sundanou, tak to zmerim, ale nic neslibuju.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.11.06, 07:45 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
pekné, je, že v literatúre som nikde veľkosť ventilov nenašiel...ale našiel som to, že Š120LS a Š130 majú bimetalické aj nasávacie ventily a preto majú byť nastavované na 0,2mm vôlu. Ale keď som niekedy kupoval ventily, nikto sa ma nepýtal, či nemám LS...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
8.11.06, 17:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|