Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 00:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 401 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Další
 ecotronik je KO- mýměna za BMM 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: ecotronik je KO
Nic moc uprava..jsem lepsi 8)

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


26.1.11, 23:15
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO
goodbie píše:
ahoj,já mám BMM na motoru škoda 120 díly včetně setrváku z feldy a jede to.

:)
ttj a je poznat ze je to "zivějsi" nebo ne po této výměně


27.1.11, 06:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: ecotronik je KO
spis bych rekl ze to bude mit pozitivni vliv na spotrebu a startovatelnost...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


27.1.11, 11:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: ecotronik je KO
Dobre nastaveny karburator je zivsi, Mpi je zase uspornejsie. BMM vykonom ani spotrebou neoslni, ale je neuveritelne spolahlive.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


27.1.11, 12:33
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: ecotronik je KO
Vždyť jsem ti psal v jiném tématu, dej karbec. Dáš jen rozdělovač, Ecotronik nemá tu hvězdu a snímací cívku. Potom ETZ, karbec a klasickou indukční cívku. Vše tě vyjde na pár korun. U BMM systému dáš mnohem více a robota pro sebevrahy. Navíc pokud nemáš nářadí a zkušenosti, tak bych se do toho ani nepouštěl. Miloš dokonce psal, že můžeš nechat karbec stávající. Stím katem to myslel keiko tak, že pokud dáš karbec, nebo BMM, tak bys ho měl vyměnit, popř. u karbecu vytáhnout, jinak by jsi ho spálil.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.1.11, 13:12
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO
aha takhle, to sem teda dost blbě pochopil ...

ale přišel jsem na to že se s tím dá jezdit jen tak že se více bude opotřebovávat spojka a to tak že se rozjedu na jedničku a pořád mám jemně sešlápnou spojku a i dvojku rozjedu s zašlápnutou spojkou a na 3ku už spojku pustím a auto ani jednou necukne a motor točím kolem 2500-3000 ot/min



jiak k té výměně chtěl jsem vymontovat ten karbec z feldy ale tomu mechanikovy se to nezdálo tak mě k ní ani nepustil takže to asi fakt zatím překopu na obyč karburátor ...


takže sehnat karburátor, cívku, rozdělovač a svody po 1. díl výfuku


27.1.11, 19:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: ecotronik je KO
felda karbec nema (ma ale ne v CR) ta ma vstrikovani

svody muzes nechat jenom kuchni katalizator

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


27.1.11, 19:12
Profil

Příspěvky: 589
Bydliště: Slaný
Příspěvek Re: ecotronik je KO
kwiko píše:
Dobre nastaveny karburator je zivsi, Mpi je zase uspornejsie. BMM vykonom ani spotrebou neoslni, ale je neuveritelne spolahlive.


na karbu 136L jsem mel 7,2l/100km, na BMM 135L 6,5l/100km ;) mozna je spolehlivejsi, ale kdyz se ti neco posere na RJ tak stojis, karbec dycky nejak donutis jet..

_________________
Mam svuj svet-punk's not dead!


27.1.11, 21:50
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: ecotronik je KO
Kdyby jsi hardb tedy potřeboval, vše bych měl doma. Použité ale dobré funkční. Rozdělovač, ETZ, cívku. Karbec mám doma taky, ale nevím, v jakém je stavu. kdysy jsme ho koupili na výměnu tatíkovi do fáčka v obchodě s použitými autodíly za 800,- kč. Tobě bych kdyžtak nechal komplet všechno za třeba 1000,- kč? Nebo se můžeme dohodnout. Záleží na tobě. Na karbec to zvládneš vyměnit i sám a nemusíš měnit setrvák. Ten můžeš nechat z Ecotronika. Pak propojíš jen rozdělovač s ETZ, ETZ s indukční cívkou dáš napájení a je to. Karbec musíš ukostřit, zapojit vyhřívání bimetalu, elektroventil na volnoběh, časový ventil od sytiče a to je vše. Mělo by to fachčit. Tady už musíš ale nastavit poctivý předstih, pokusně třeba 5°. Potom přidávat.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.1.11, 08:11
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO
dobře díky za nabídku dnes ten karbec rozdělám a popřípadě složím a zítra vyzkouším a dám ti vědět pak by sme se domluvili :)

jinak jak sem všera dotáhl ten karbec a znovu překontroloval ty podtlakový hadičky tak už to tak necuká jen někdy na jedničku a sem tam na dvojku jinak je to už ok :)


28.1.11, 16:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO
tak sem s tím ještě dnes jel a zase to trošinku cukalo naví sem si všiml že to má takový nepravidelný chod jako by vynechával jeden válec ale přitom otáčky drží stejně


28.1.11, 19:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: ecotronik je KO
Nejprve si překontroluj, jestli ti to někde nesaje falešný vzduch. Třeba na tom těsnění mezi hlavou a sacím-výfukovým systémem. Nebo nemáš jen přicpaný, popř. netěsný výfuk?

Nebo dokonce jen Lambda sondu? Ale nevím, jestli Ecotronik má stejnou jako BMM nebo jinou.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.1.11, 12:18
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO
lambda sonda je tam nová tou to nebude ale tu netěsnost zkontroluju :)


29.1.11, 15:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO
Sadra17 píše:
musíš vyměnit sání, vstřik, elektriku- pokud seženeš ŘJ z fáva nebo feldy bez imobilizéru tak jenom motorovou, setrvák je jinej, filtrbox

pořád uvažuji nad tím že tam dám ten jednobod v brně má jeden týpek skoro všechno co je potřeba jen je to z feldy asi z 98 roku a RJ má z imobilizerem ale rikal že stačí na spínací skřínku dát nějaký kroužek který přečte kod z klíčku ( asi nějaky čip ) nebo něco a pokud bych si ho nějak připevnil na klíč tak by to fungovalo bez problému je to tak nebo ne?


29.1.11, 19:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: ecotronik je KO
v 98 už to bude MPI, nekomplikuj si život immobilizérem v tvojim případě by to znamenalo výměnu komplet elektriky v celým autě

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.1.11, 20:43
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 401 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz